Ja, lach maar . Gisteren kind en slaapkamer onder de stift, vandaag gaat ze ervandoor met mijn ondergoed, en over morgen durf ik eigenlijk niet eens meer na te denken .
In my life Why do I smile At people who I'd much rather kick in the eye ?
Ooooh Graeme, wat een schetig mannetje ben je toch En ik blijf lyrisch over die haaaaartjes van hem Dat oranje met grijs staat echt enorm leuk op die laatste foto!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Poging doen om een lach op de foto te krijgen...... maar dat lukt niet
Mobiel volgen
En deze vind ik wel grappig.. Lijkt net of Amber eeen hoedje op heeft
[ Bericht 8% gewijzigd door Vicky op 19-07-2009 10:34:49 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Tessie, wat heeft Graeme toch een uitgesproken koppie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik vind die foto van Tess met d'r kontje omhoog zo lief
We mogen de fietshelm weer opzoeken! Jolie heeft zichzelf overwonnen vandaag, na een fikse valpartij wilde ze lang niet fietsen op de grote fiets. Maar ineens wilde ze het weer proberen. 'Wel naast me blijven lopen, mama, dan kan je me pakken........
.................nou laat maar hoor! Ik kan het zelf weer.'