Zo, nu vind iedereen je uiteraard wel enorm stoer.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:45 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Zo een mes flink diep die fontanel inrammen
In before 'Begin bij jezelf'.quote:"I’d like to share a revelation that I’ve had, during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you aren’t actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with its surrounding environment, but you humans do not. You move to an area and you multiply, and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? –A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet. You are a plague, and we... are the cure."
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:53 schreef Appletree het volgende:
Want elke baby ziet er uit als een mini michelin mannetje.![]()
Afentoequote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nog puppy's gemarteld de laatste tijd?
dat had je moeder moeten doen, wat een teringwijf dat ze je liet leven, mja, je bent er nu eenmaal, en wij op FOK moeten dit geneuzel aanhoren, okee, ga verder.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
Babies, walgelijk jankende krijsende kakkende kotsende pissende kwijlende stinkende gedrochten, kanker-verwekkende virus-fabrieken, gewoon het flesje vullen met accu-zuur, verzuipen, of eventjes een stroomdraad met 230 erop in z'n oor duwen
Ik leef zo hard dat ik pensioen toch niet ga halen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
En als jij dadelijk oud en versleten in een verzorgingstehuis zit helemaal zielig en alleen dan ben je blij dat er iemand is die je kont kan wassen voor je.
Nee, ik denk niet bij iedere stap aan de planeet. Heeft namelijk geen nut. We're on a dead track anyway, at full speed. Dat we er aan gaan met z'n allen is voor mij een zekerheid. Dat ga ik mijn potentiele kinderen niet aan doen. En aangezien het voor mij een zekerheid is, vind ik het asociaal van andere om wel kinderen neer te zetten.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lieve schat, wil jij nu echt zeggen dat bij iedere keuze die je maakt in je leven je aan de planeet denkt?![]()
Ja, kinderen willen krijgen is egoistisch, maar hell, ik ben ook maar mens en maak wel eens egoistische keuzes.
Ik rij ook een Camaro uit 1976, niet goed voor het millieu.
Ik sorteer mijn afval niet altijd.![]()
en zo nog veel meer! Maar heb wel spaarlampen.
Maar bij iedere keuze die jij maakt in je leven denk je uiteraard aan de aarde en wat voor effect het heeft op onze planeet.
Nee. Die Afrkanen en Arabieren in Verwegboek en Verweggistan die 12 kinderen per gezin hebben die allemaal een arme sloeber worden en dus ook weer 12 kinderen nemen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:26 schreef stbabylon het volgende:
voortplanten om de vergrijzing tegen te gaan![]()
TE grappig
Rampent human reproduction is killing the planet!
Er is een verschil tussen een negatieve instelling en een realistische instelling.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:34 schreef snakelady het volgende:
Ah, ben je er zo eentje.![]()
Ik ben wat positiever ingesteld gelukkig, misschien is dat het probleem.
Mijn probleem is echt niet of er niemand aan mijn bed staat in het bejaardencentrum, mijn probleem is dat er straks geen bejaardencentrums zijn, dat er uberhaupt nog zorg is. En ja, dat komt ook door gezinnen met 10~12 kinderen in de 3de wereld, maar ook door ons. Voor onze gemiddelde Nederlandse voetafdruk vermenigvuldigt met 6,5 miljard mensen heb je 10 planeten nodig.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:40 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee. Die Afrkanen en Arabieren in Verwegboek en Verweggistan die 12 kinderen per gezin hebben die allemaal een arme sloeber worden en dus ook weer 12 kinderen nemen.
Dat is killing the planet.
Niet een gezin van 1 2 of 3 in Nederland.
Maar goed, pomp maar meer geld in Afrika, niet zeiken dat er dan overpopulatie is.
Want dat komt echt niet door een paar babytje in Nederland.
Dan neem je toch geen kinderen en zijn er straks alleen maar armen die mensen opvoeden.
Leuk, heb jij straks niemand aan je bed in het bejaardencentrum omdat er te weinig opgeleide mensen zijn.
Ik zou het omschrijven als naïef.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:34 schreef snakelady het volgende:
Ah, ben je er zo eentje.![]()
Ik ben wat positiever ingesteld gelukkig, misschien is dat het probleem.
Dat kan, maar heb ik er echt iets aan als ik op dit moment me eigen druk ga maken om het einde van de wereld?quote:
Niet het einde van de wereld. Die kan het wel hebben. Wel van de menselijke beschaving.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, maar heb ik er echt iets aan als ik op dit moment me eigen druk ga maken om het einde van de wereld?
Mijn dochters heb ik al, die kan ik niet meer retourneren.
Zal ik er gelukkiger van worden als dat ik nu ben? geloof het niet of wel?
Laat mij maar lekker naief zijn dan, ik slaap 's nachts tenminste.
Dat nog hetzelfde, het helpt niks hoor als ik er de hele dag aan ga lopen denken en er 's nachts niet van kan slapen.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet het einde van de wereld. Die kan het wel hebben. Wel van de menselijke beschaving.
Komt wel als je ooit uit je pubertijd bent.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:56 schreef Muuyad het volgende:
Leg is uit, Hoe is zoiets schattig?
Ik begrijp dat babies nodig zijn om het menselijk ras te laten voortplanten om vergrijzing tegen te gaan maar ik snap niet wat er zo "schattig" aan is
Kittens en Puppies zijn schattig![]()
Babies niet
Stel: één van je kids is jarig en gaat trakteren op school. Ze heeft 28 klasgenoten en de juf. Inclusief haarzelf heeft ze dus 30 koekjes nodig. Jij hebt er haar 15 meegegeven.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:42 schreef snakelady het volgende:
Als de wereld maar 1 miljard mensen aankan ( hoe kom je overigens aan die wijsheid?) hoe kan het dan dat de aarde nog gewoon bestaat en ok het menselijk ras nog steeds bestaat?
Zo in je fotoboek te zien heb jij voorlopig je portie koekjes wel gehad.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stel: één van je kids is jarig en gaat trakteren op school. Ze heeft 28 klasgenoten en de juf. Inclusief haarzelf heeft ze dus 30 koekjes nodig. Jij hebt er haar 15 meegegeven.
Hoe we ons nu gedragen is ze gewoon vrolijk aan het uitdelen, haarzelf niet drukmakend hoeveel koekjes ze bij haar heeft.
In jouw optiek moet ze gewoon blijven uitdelen tot het op is, en dan is het pech voor de rest. En op die manier is er nu ook nog helemaal geen probleem, we kunnen gewoon blijven uit delen toch?
Ik vind dat we nu onszelf heftig achter de oren moeten krabben hoe we in hemelsnaam 15 koekjes gaan verdelen over 30 mensen.
Misschien moeten wij maar eens heel wat gaan inleveren zodat iedereen een half koekje kan krijgen ipv heftig onze 2 koekjes pp gaan verdedigen.
En we moeten als wereldbevolking al helemaal niet kinderen uit andere klassen gaan uitnodigen (dat is dus een anologie voor kinderen nemen).
(Overigens komen er niet dagelijks nieuwe koekjes bij op de wereld zoals het in de supermarkt gebeurt).
Ik ben zelfs alweer afgevallen. 89kg nu /flex (met een lengte van 1.94).quote:Op maandag 6 juli 2009 14:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zo in je fotoboek te zien heb jij voorlopig je portie koekjes wel gehad.
Heel grappig verzonnen maar dan nog, hoe kom jij aan die 1 miljard? ( bron?)quote:
Oh jee hebben weer zon iemand.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Kan even niet herinneren of ik dat in een docu heb gezien of gelezen heb op www.lifeaftertheoilcrash.net Kan het helaas nu niet opzoeken.
Slim gemaakt door een verkoper van zonnepanelen, die site.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Kan even niet herinneren of ik dat in een docu heb gezien of gelezen heb op www.lifeaftertheoilcrash.net Kan het helaas nu niet opzoeken.
Nee hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 15:19 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Oh jee hebben weer zon iemand.
We gaan er allemaaal aaaaaaaaan.....
Als je die site een stukje doorleest, kom je er heel rap achter dat de advocaat die die site runt, ook over zonnepalen zegt dat dat niet werkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Slim gemaakt door een verkoper van zonnepanelen, die site.
Kan wel kloppen ja, de laatste keer dat ik keek had ik geen penis en moest ik nog steeds zitten pissen....quote:Op maandag 6 juli 2009 16:02 schreef Nachtraaf het volgende:
Mensen die met "dat komt later wel" argumenteren zijn van die "voelers" niet "denkers" of wel "wijv
en" en niet "mannen".
En dat neem jij klakkeloos aan, dat is bij jou dan ook meteen waarheid?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mij er echt wel wat meer in verdiept dan één site.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat neem jij klakkeloos aan, dat is bij jou dan ook meteen waarheid?
Sorry, nee, er zijn zoveel van dezelfde types ( en meer betrouwbare bronnen) die beweren dat we juist meer kinderen moeten krijgen in de westerse wereld.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef wise het volgende:
Post dit in OUD. En je heb heel dat sub-forum achter je reet aan.
Gore, schreeuwende, kruipende schijtfabrieken
Zie hier twee voorbeelden van top reactiesquote:Op maandag 6 juli 2009 14:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zo in je fotoboek te zien heb jij voorlopig je portie koekjes wel gehad.
Wijven *quote:Op maandag 6 juli 2009 16:02 schreef Nachtraaf het volgende:
Mensen die met "dat komt later wel" argumenteren zijn van die "voelers" niet "denkers" of wel "wijfen" en niet "mannen".
here's a spoon... you know what to do with it...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:09 schreef RickoKun het volgende:
Oh en stbabylon, foei! Een gele Rickokun kaart voor jou! Jij moet even afkoelen in het Brave New World subforum!
En Snakelady, jij krijgt een rooie Rickokun kaart, jij moet maar lekker naar het OUD forum gaan met die twee drollendraaiers van je!
Goh, ben ik nu even onder de indruk.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:09 schreef RickoKun het volgende:
Oh en stbabylon, foei! Een gele Rickokun kaart voor jou! Jij moet even afkoelen in het Brave New World subforum!
En Snakelady, jij krijgt een rooie Rickokun kaart, jij moet maar lekker naar het OUD forum gaan met die twee drollendraaiers van je!
Dat ik baby's lief vind, ben ik gelijk pedo?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
[..]
Ga jij eens terug naar martijn.org
Bah!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ik baby's lief vind, ben ik gelijk pedo?![]()
Toen ik papa werd, kon ik wel uren naar mijn kindjes staren
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen ik papa werd, kon ik wel uren naar mijn kindjes staren
Heb nog een foto liggen dat ik mijn dochtertje (net 7,5 maand oud, te vroeg geboren) voor het eerst in badje doequote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb nog een foto liggen dat ik mijn dochtertje (net 7,5 maand oud, te vroeg geboren) voor het eerst in badje doe t
[uit-lok-post]quote:
Wat krijg ik de laatste tijd veel kudo's van je Rickoquote:Op maandag 6 juli 2009 18:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Zie hier twee voorbeelden van top reacties![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |