Ja idd en dat was al een jaar of 10 terug. Nu heb ik geen eens zin meer om naar het zwembad te gaan, ik denk dat ik 6/7 jaar terug voor het laatst naar het zwembad ben geweest dus geen idee hoe het nu is.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef Mylene het volgende:
Maakt het echt wat uit hoe een vrouw zich kleed? Zwembaden werden toen namelijk ook zo geterroriseerd door Marokkaanse jongens.
Ze moeten gewoon hun handen thuis houden.
Geert Wilders zal dan allereerst de Rijkswet moeten veranderen en een aantal verdragen (lees: alle mensenrechtenverdragen - en verdragen in het kader van Europa) moeten opzeggen. Ik wens hem veel succes toe.quote:
Eh nee, je zei letterlijk dat ze niet in elkaar geslagen werden maar verboden om hun oren geslingerd kregen. Nonsens dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat mij om mensen die heel hypocriet verkondigen in te zien dat het hier gaat om " de vrijheid om te kleden zoals eenieder wil" en dan 3 posts later Wilders aanbidden die juist tegen dergelijke vrijheden ageert.
Alsof ik het vergeleek met de vrouwen op het Leidse plein, leer lezen. Ik reageerde op iemand die het had over de vrijheid om te kleden zoals je wil - waarop ik stelde dat Burqa draagsters verboden naar hun oren kregen geslingerd - al dan niet indirect, dit deed ik om te wijzen naar de hypocrisie van een deel van de NL gemeenschap. Of zijn al die voorstellen je plotseling ontgaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, je zei letterlijk dat ze niet in elkaar geslagen werden maar verboden om hun oren geslingerd kregen. Nonsens dus.
Geen verbod en geen fysiek geweld wegens het dragen van een bepaald kledingstuk. Niet te vergelijken dus met de vrouwen op het Leidse plein.
Ja, dat deed je. Daar gaat dit topic immers over. IN dit topic stelde men dat het belachelijk is dat vrouwen in elkaar geslagen worden omdat hun kleding te uitdagend is. Daarop stelde jij dat het hypocriet is en kwam je met het boerka en hoofddoekje voorbeeld. Echter worden die niet belaagd om die kledingstukken, noch zijn ze verboden.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ik het vergeleek met de vrouwen op het Leidse plein, leer lezen. Ik reageerde op iemand die het had over de vrijheid om te kleden zoals je wil - waarop ik stelde dat Burqa draagsters verboden naar hun oren kregen geslingerd - al dan niet indirect. Of zijn al die voorstellen je plotseling ontgaan.
Neehoor, het afnemen van de Nederlandse nationaliteit is nu al mogelijk. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geert Wilders zal dan allereerst de Rijkswet moeten veranderen
Nou, dan doet hij dat gewoon. Maar eigenlijk hoeft dat niet eens. Die verdragen zijn in de praktijk toch niets waard. Kijk naar een land als Italië, dat heeft die verdragen ook ondertekend, maar lapt ze ook al vanaf het begin aan hun laars.quote:en een aantal verdragen (lees: alle mensenrechtenverdragen - en verdragen in het kader van Europa) moeten opzeggen.
In Chernobyl ligt nog wel wat. Heb ik me laten vertellen.quote:
Niet erg vreemd ik ben het niet op erg veel punten eens met hem. Maar op dit punt zéker wel. Dus zo raar is het nietquote:Op zondag 5 juli 2009 13:23 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk, maar het is ook realiteit. Dat bewijzen deze krantenkoppen.
Als je deze realiteit wilt veranderen, zul je toch iets moeten ondernemen. Stilzitten en hard schreeuwen dat het belachelijk is gaat echt niks helpen. Op de PVV stemmen is al een goed begin, maar er moet meer gebeuren.
[..]
Erg vreemd, aangezien je hier precies hetzelfde denkt als Wilders.
Ach, als meisje met een spijkerbroek en truitje met lange mouwen aan krijg je nog met dat soort debielen te maken. Kleding word gebruikt als een excuus, zelfs als verklaring, maar kleding doet er in weze maar heel weinig toe.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef Mylene het volgende:
Maakt het echt wat uit hoe een vrouw zich kleed? Zwembaden werden toen namelijk ook zo geterroriseerd door Marokkaanse jongens.
Ze moeten gewoon hun handen thuis houden.
Onzin, ik reageerde OVERDUIDELIJK op iemand anders (let maar op de quote). Die zelf overigens weer op mij reageerde. Dat is een discussie, die neemt verscheidene wendingen. Je samenvatting klopt dus inderdaad niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat deed je. Daar gaat dit topic immers over. IN dit topic stelde men dat het belachelijk is dat vrouwen in elkaar geslagen worden omdat hun kleding te uitdagend is. Daarop stelde jij dat het hypocriet is en kwam je met het boerka en hoofddoekje voorbeeld. Echter worden die niet belaagd om die kledingstukken, noch zijn ze verboden.
Dus als je het NIET wilde linken aan dit topic, of als er in bovenstaande samenvatting iets niet klopt, waarom noem je het godsnaam dan? Nog los van het feit dat het dus simpelweg totaal niet klopt?
Zeker, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan - en dat zijn zulke stringente voorwaarde, dat Wilders de Rijkswet moet aanpassen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:44 schreef RodeRidderrr het volgende:
Neehoor, het afnemen van de Nederlandse nationaliteit is nu al mogelijk. Geen enkel probleem.
Het gevolg is dat je een naam krijgt zoals Italië die heeft - een bananenrepubliek. Daarnaast kan je ze wel aan je laars lappen, maar bepaalde verdragen bieden (indien je ze niet opzegt) een individueel klachtrecht aan. Dit betekend dat je gewoon naar de hoogste rechter kan stappen om daar je gelijk te halen.quote:Nou, dan doet hij dat gewoon. Maar eigenlijk hoeft dat niet eens. Die verdragen zijn in de praktijk toch niets waard. Kijk naar een land als Italië, dat heeft die verdragen ook ondertekend, maar lapt ze ook al vanaf het begin aan hun laars.
Ja, je reageerde op iemand die het belachelijk vond dat vrouwen belaagd werden om hun kleding keuze. Ergo, de vrouw op het Leidse plein. Daarop ging je verkondigen dat iets soortgelijks gebeurt met moslima's. Toen je gevraagd werd of die ook in elkaar geslagen werden riep je dat die verboden naar hun hoofd geslingerd kregen. En ook dát is niet waar.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, ik reageerde OVERDUIDELIJK op iemand anders (let maar op de quote). Die zelf overigens weer op mij reageerde. Dat is een discussie, die neemt verscheidene wendingen. Je samenvatting klopt dus inderdaad niet.
Niet mee eens de hoofdoekjes en Burka 's zijn anti westerse uitingen en drukken oa het knechten van de vrouw uit;quote:Op zondag 5 juli 2009 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat mij om mensen die heel hypocriet verkondigen in te zien dat het hier gaat om " de vrijheid om te kleden zoals eenieder wil" en dan 3 posts later Wilders aanbidden die juist tegen dergelijke vrijheden ageert.
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, je reageerde op iemand die het belachelijk vond dat vrouwen belaagd werden om hun kleding keuze. Ergo, de vrouw op het Leidse plein. Daarop ging je verkondigen dat iets soortgelijks gebeurt met moslima's. Toen je gevraagd werd of die ook in elkaar geslagen werden riep je dat die verboden naar hun hoofd geslingerd kregen. En ook dát is niet waar.
Dus wat je nu probeert te ontkennen weet ik niet, maar je vergelijk slaat als een kut op een drumstel, je weet het en gaat nu een beetje verstoppertje spelen.
Jammer. Ik had normaal nog wel respect voor je in dit soort discussies omdat je de nuance nog wel zoekt. Die ben je nu ver ver kwijt.
Waarop ik zei - met bij de eerste post nota bene een verwijzing naar de burqa discussie, dus jouw eerste vraag richting mij was meteen al irrelevant.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef plank_ het volgende:
[..]
Daar hebben we al een oorzaak.
Een gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap die niet begrijpt, dat het in Nederland vrij is om erbij te lopen als je zelf wil.
Daar begon het mee. Het leuke is dat jij "als derde" wel even meent te weten wat ik wel en niet probeer te zeggen - terwijl mijn discussiepartner meteen begreep waar ik het over had en mijn verhaal bevestigde.quote:Ik wil niet naar doen, maar hetzelfde geldt (er zitten namelijk heel veel hypocrieten in NL) voor de Nederlandse gemeenschap. Denk aan de hele hoofddoekjes en burqa discussie.
Nee. Maar ik zie dat je het een en ander niet kan ontkrachten.quote:
Waarde Mutant01, het ging mij puur om de opmerking van deze Marokkaanse taxichauffeur, die best wel typerend is voor het gebrek aan zelfspiegeling bij een gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Waarop ik zei - met bij de eerste post nota bene een verwijzing naar de burqa discussie, dus jouw eerste vraag richting mij was meteen al irrelevant.
[..]
Ik weet precies waar je het over hebt. Het ging mij meer om de random bemoeienis van derden die ineens hele discussies uit hun verband rukken.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:18 schreef plank_ het volgende:
[..]
Waarde Mutant01, het ging mij puur om de opmerking van deze Marokkaanse taxichauffeur, die best wel typerend is voor het gebrek aan zelfspiegeling bij een gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap.
Ik haal nogmaals de verontwaardiging aan van die tasjesdief, waar zelfs een stille tocht voor werd georganiseerd.
Tevens ligt dr toch n taak bij de ouders van dit schorem wat meisjes aftuigt.
Ik heb alles in de post ervoor al ontkracht.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie dat je het een en ander niet kan ontkrachten.
Door te stellen dat iemand links is of te insinueren dat iemand de PVDA stemt, daar ontkracht je niets mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:20 schreef RodeRidderrr het volgende:
[..]
Ik heb alles in de post ervoor al ontkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |