Jouw manier van denken is eng.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Halcon het volgende:
Mijn manier van denken is niet eng, maar is realistisch. De rest is argumentum ad hominem, dat is nooit een nuttige bijdrage aan een discussie.
Het valt me op dat je inhoudelijk niets te melden hebt, maar aan het janken bent alsof je achter de viskraam op de markt staat.
Wat is 'dergelijke kleding'?? En wie bepaalt de grens van kleding dracht? Degene die er op los slaat?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Als je met dit publiek in dergelijke kleding gaat lopen, behoor je te weten dat de kans op een reactie groot is, en dat als je daar geen prijs op stelt je er beter rekening mee kan houden.
Beste oplossing is natuurlijk als dit tuig nu eens te maken krijgt met wetshandhaving, maar met Job - theeleut - Cohen zal dat wel niet gebeuren.
Lijkt me ook..en als dat niet meer kan is er iets met de rechtstaat loosquote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat heb je je zelf mooi wijsgemaakt, maar het is niet waar. Het is NIET realistisch dat een vrouw zich op straat niet meer kan kleden naar haar eigen goeddunken omdat een bepaalde bevolkingsgroep zijn hormonen niet onder controle heeft leren houden.
Met de rechtstaat is vanalles loos in Nederland, maar dat is geen nieuws. Het morele verval in Nederland overigens ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Lijkt me ook..en als dat niet meer kan is er iets met de rechtstaat loos
Waaruit blijkt dan dat ze in kleding liep die in jouw ogen uitdagend was?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als je met dit publiek in dergelijke kleding gaat lopen, behoor je te weten dat de kans op een reactie groot is, en dat als je daar geen prijs op stelt je er beter rekening mee kan houden.
Ok, vraag: wie bepaalt waar de grens van kleding ligt?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef Halcon het volgende:
Jouw manier van discussieren is onmogelijk discussieren te noemen.
Je weet ook wel dat daar een grote mate van subjectiviteit aan ten grondslag ligt en dat de exacte grens moeilijk te bepalen is.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ok, vraag: wie bepaalt waar de grens van kleding ligt?
Het tuig bepaalt dat ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:08 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat is 'dergelijke kleding'?? En wie bepaalt de grens van kleding dracht? Degene die er op los slaat?
Ben je dom ofzo? Je moet ook niet in de leeuwenkooi springen in de dierentuin. Dit is net zoiets. Daarmee zeg ik niet dat het ok is wat het scootertuig doet, ik zeg wel dat het grenzeloos onnozel is om te doen alsof je je van hun mening niets behoort aan te trekken. Dat zou alleen waar zijn als het strafrechtelijk systeem in Nl een beetje behoorlijk functioneerde, wat helaas niet zo is.quote:Hij heeft geen gelijk. Het is eng om op die manier te denken.
Ik heb geen enkel begrip voor de dader. Van mij mogen ze hem opknopen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef qonmann het volgende:
je moet gewoon met je handen van meiden afblijven .Er is geen excuus mogelijk.
Maar het begrip van de dader overtreft weer mijn stoutste verwachtingen.
Ik laat het hier verder bij
Mijn mening is irrelevant, het gaat om de mening van de vrouwenmeppers. Die vonden dit blijkbaar uitdagend.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan dat ze in kleding liep die in jouw ogen uitdagend was?
Nee, IK bepaal wat ik draag. Verder niemand.quote:
Van leeuwen weet je dat ze gevaarlijk zijn. Een leeuwenkooi met leeuwen is PER DEFINITIE gevaarlijk.quote:Ben je dom ofzo? Je moet ook niet in de leeuwenkooi springen in de dierentuin. Dit is net zoiets. Daarmee zeg ik niet dat het ok is wat het scootertuig doet, ik zeg wel dat het grenzeloos onnozel is om te doen alsof je je van hun mening niets behoort aan te trekken. Dat zou alleen waar zijn als het strafrechtelijk systeem in Nl een beetje behoorlijk functioneerde, wat helaas niet zo is.
Ja, je bent gewoon aan het vervelen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mijn mening is irrelevant, het gaat om de mening van de vrouwenmeppers. Die vonden dit blijkbaar uitdagend.
Een strakke spijkerbroek vind ik wat anders van de vleesverwerkingsoutfit van sommige dames. Ik snap ook niet waarom sommige dames een wedstrijdje houden wie er het meest als een hoer uitziet. Hebben ze dan zo'n minderwaardigheidscomplex?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef Mylene het volgende:
Een strakke spijkerbroek kan dan al uitdagend zijn. Dan kun je net zo goed thuis blijven als ik sommige heren goed begrijp.
Ja, maar ondertussen vul jij wel in dat het meisje wel uitdagende kleding gedragen MOET hebben. Ze heeft toch immers klappen gehad? Ze vroeg er dan toch zelf om?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mijn mening is irrelevant, het gaat om de mening van de vrouwenmeppers. Die vonden dit blijkbaar uitdagend.
Dus jij bepaalt wat wel of niet gedragen kan worden? Nogmaals, je bent niet wijs.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Halcon het volgende:
Een strakke spijkerbroek vind ik wat anders van de vleesverwerkingsoutfit van sommige dames.
Je kijk op de wereld is verknipt. Je zegt dat je wel eens op het leidseplein loopt, maar ik geloof er geen snars van.quote:Ik snap ook niet waarom sommige dames een wedstrijdje houden wie er het meest als een hoer uitziet. Hebben ze dan zo'n minderwaardigheidscomplex?
Jouw manier van discussieren is wel van erg bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt wat wel of niet gedragen kan worden? Nogmaals, je bent niet wijs.
[..]
Je kijk op de wereld is verknipt. Je zegt dat je wel eens op het leidseplein loopt, maar ik geloof er geen snars van.
Dat is inderdaad precies het punt. Wat wel kan en wat niet kan, dat is te bepalen door de persoon in kwestie en niet door onopgevoed tuig.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef Mylene het volgende:
Een strakke spijkerbroek kan dan al uitdagend zijn. Dan kun je net zo goed thuis blijven als ik sommige heren goed begrijp.
hou toch op, wie maakt zichzelf nou wat wijs. iedereen die snachts halfnaakt door een grote stad loopt mag hopen dat alle kerels die ze tegenkomt niet dronken genoeg zijn om hun manieren te laten varen, dat heeft niets, maar dan ook niets met bevolkingsgroepen te maken maar met testosteron, drank en middelenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat heb je je zelf mooi wijsgemaakt, maar het is niet waar. Het is NIET realistisch dat een vrouw zich op straat niet meer kan kleden naar haar eigen goeddunken omdat een bepaalde bevolkingsgroep zijn hormonen niet onder controle heeft leren houden.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:20 schreef Halcon het volgende:
Jouw manier van discussieren is wel van erg bedenkelijk niveau.
Je denkt ook te kunnen bepalen voor mij en andere meisjes wat ze wel/niet mogen dragen. Dat is eng.quote:Dan geloof jij er fijn geen snars van. Ik weet wel beter.
Gelukkig mag ik denken wat ik wil, en zoals ik al vertelde..Ik hou me in al is het soms moeilijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef Manono het volgende:
[..]
ik denk dat jij een beetje overspannen bent en voor ieders veiligheid beter niet aan het stadse leven mee kan doen
if you can't stand the heat enzo
Een dronken overgeilde man die z;n kwakje kwijt wil zal een biet om kleding geven. Die pakt gewoon alles wat tieten heeft. Dus wat, een vrouw moet gewoon thuis blijven? Terug naar de jaren 50? Of sterker nog, we worden allemaal moslim en we gaan ons bedekken in hoofddoekjes en burkas?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:22 schreef Manono het volgende:
hou toch op, wie maakt zichzelf nou wat wijs. iedereen die snachts halfnaakt door een grote stad loopt mag hopen dat alle kerels die ze tegenkomt niet dronken genoeg zijn om hun manieren te laten varen, dat heeft niets, maar dan ook niets met bevolkingsgroepen te maken maar met testosteron, drank en middelen
ik ben ook wel eens aangevallen en meegesleurd door iemand die ik in mijn puberale arrogantie waarschijnlijk lomp had afgewezen, dat was gewoon een nederlandse man.
Ik snap niet waar jij het gore lef vandaan haalt een vrouw als hoer te betitelen op basis van haar kledingkeuze.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een strakke spijkerbroek vind ik wat anders van de vleesverwerkingsoutfit van sommige dames. Ik snap ook niet waarom sommige dames een wedstrijdje houden wie er het meest als een hoer uitziet. Hebben ze dan zo'n minderwaardigheidscomplex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |