abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 18:53:18 #176
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72620037
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Een invalbeurtje Beetje een hype hoor, die Elia verering nu.
Als jij Kuyt gisteren goed vond, was Elia waanzinnig.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72620056
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Als jij Kuyt gisteren goed vond, was Elia waanzinnig.
Kom op, op een korte invalbeurt kun je iemand niet echt beoordelen. Hij deed het leuk maar overdrijf nou niet. En zaterdag tegen Japan was ie beter.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:56:58 #178
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72620145
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op, op een korte invalbeurt kun je iemand niet echt beoordelen. Hij deed het leuk maar overdrijf nou niet. En zaterdag tegen Japan was ie beter.
Niet echt beoordelen? Waarom niet. Elia liet in zijn invalbeurt meer zien aan dreiging, acties, en een doelpunt, dan Kuyt de hele wedstrijd.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 10 september 2009 @ 19:03:30 #179
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72620364
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Niet echt beoordelen? Waarom niet. Elia liet in zijn invalbeurt meer zien aan dreiging, acties, en een doelpunt, dan Kuyt de hele wedstrijd.
Mwoah, Kuijt rende ook heel veel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 10 september 2009 @ 20:39:09 #180
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72623867
Hij was gisteren leuk bezig, dat doelpunt was ook geniaal.
pi_72624343
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Haha Ajax
quote:
Volgens NRC Next heeft toekomstig Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek tijdens Ajax - FC Twente Eljero Elia bekeken. De snelle aanvaller was één van de uitblinkers tijdens dit duel om de voorronde van de Champions League en mag zich dus verheugen in de interesse van de Kuipclub. Elia (21) heeft bij de Tukkers nog een contract tot medio 2010.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 10 september 2009 @ 20:51:59 #182
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72624428
Den reageer niet Die gast trollt zo obvious
pi_72681983
En vandaag weer een hele goede wedstrijd tegen Stuttgart, wat toch niet de minste tegenstander is. Eerste goal was een assist. Tweede goal een mooi afstandsschot. Tweede helft speelde hij zeer degelijk vanaf de rechterkant.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
  maandag 14 september 2009 @ 10:44:07 #184
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72723932
Zijn er ook beelden van zijn wedstrijd?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 14 september 2009 @ 10:46:14 #185
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72723978
pi_72730334
Net nog een oude willem wever gezien waarbij ze deden meten hoe hard Koeman kon schieten.
Hij kwam niet verder dan 123 kmpu.
Ik meen dat Elia net ietsjes harder schoot lol!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_72735431
Het filmpje doet het niet meer. Heeft iemand 'm ergens anders gevonden?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 14:23:40 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76398097
quote:
Elia (HSV): 'Frustrerend dat ik niet mee kan trainen'

Terwijl zijn ploeggenoten van Hamburger SV trainen in het Turkse Belek zit de voet van Eljero Elia (foto, rechts) nog in het gips. ‘Ik ben echt gefrustreerd, omdat ik niet met de groep mee kan doen,’ vertelt de rappe aanvaller maandag tegenover Bild.

De international ondervond de afgelopen weken nog steeds problemen aan de enkel waaraan hij eind november in de competitiewedstrijd tegen FSV Mainz een zware kneuzing opliep. Bij nader onderzoek in Nederland bleek dat Elia naar verluidt een klein scheurtje in het bot heeft. ‘Ik was tijdens de kerstdagen in Nederland en merkte dat er iets niet in orde was met mijn linkervoet,’ vertelt Elia daarover.

‘Ik heb geen pijn, maar kan echt niet zeggen wanneer ik weer normaal op mijn voet kan lopen.’ Trainer Bruno Labbadia zei over zijn pupil: ‘Dinsdag wordt het gips verwijderd. Dan weten we meer.' Tot die tijd doet Elia vooral stabiliteitsoefeningen en brengt hij tijd door in het krachthonk. ‘Eljero heeft een intervaltraining gehad op de fiets,’ vertelt Labbadia. 'We willen niet dat hij door zijn blessure spierkracht verliest.’
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_101498899
quote:
Elia: ‘Bij de Champions League-finale van 1996 was ik voor Juventus’
Ajax verloor op 22 mei 1996 de Champions League finale van Juventus. Supporters van de Amsterdammers zullen nog weleens met vervelende gevoelens terugdenken aan de strafschoppenreeks, maar dat geldt niet voor Eljero Elia. De aanvaller, die deze week een contract tekende bij Juventus maar bij Ajax werd opgeleid, geeft aan dat hij tijdens de finale voor de Italianen was.

“Ik ben al een supporter van Juventus sinds mijn negende levensjaar”, geeft de aanvaller aan in de Italiaanse media. “Tijdens de finale van 1996 juichte ik voor Juventus. Het was een fantastische wedstrijd”, weet Elia zich te herinneren.
Zijn trainer Antonio Conte stond in die finale op het veld, evenals teamgenoot Alessandro Del Piero. Elia genoot echter het meest van iemand anders. “Fabrizio Ravanelli was een geweldige aanvaller. Hij speelde ongelooflijk goed tegen Ajax, hij blijft een voorbeeld voor me.”
_O- _O- _O-
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:42:14 #190
15600 BB-King
Long live the King!
pi_101499574
Wat een blaag is het toch ook... maar voetballen kan ie.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_101521011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef BB-King het volgende:
Wat een blaag is het toch ook... maar voetballen kan ie.
Een echte Hagenees.
pi_101521069
Deze jongen heeft gewoon teveel talent om te mislukken in de Europese (sub)top.
pi_101522823
Jammer dat Afellay een stuk beter is.. nu speelt hij weinig bij nederland.
Als Elia naar barca was gegaan,was hij nu ook beter.
kijk het verschil tussen afellay van PSV en afellay bij barca
pi_102646908
Elia heeft geen basisplek helaas.
pi_102646946
Elia is het beste als invaller.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_119644916
Dit gaat een Babel 2.0 worden, ik volg hem al een tijdje bij Werder maar daar speelt hij ook niet als de oude Eljero voor het WK. Heeft zijn hoofd ook teveel bij fashion dan bij het voetbal. Heeft zoveel talent, maar komt er helaas niet uit. Soms wel weer een mooie actie, maar vaak dan weer afwezig. Hij had destijds niet voor Juve moeten kiezen en gewoon voor Lvpool moeten kiezen. Zal dan wel de echte Babel 2.0 worden qua clubs maar hij past meer bij het Engelse voetbal, net als Ben Arfa
pi_119646460
quote:
13s.gif Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat een Babel 2.0 worden, ik volg hem al een tijdje bij Werder maar daar speelt hij ook niet als de oude Eljero voor het WK. Heeft zijn hoofd ook teveel bij fashion dan bij het voetbal. Heeft zoveel talent, maar komt er helaas niet uit. Soms wel weer een mooie actie, maar vaak dan weer afwezig. Hij had destijds niet voor Juve moeten kiezen en gewoon voor Lvpool moeten kiezen. Zal dan wel de echte Babel 2.0 worden qua clubs maar hij past meer bij het Engelse voetbal, net als Ben Arfa
Sorry hoor maar babel draaide lekker bij Liverpool... Bij hoffenheim ging het mis omdat zijn team gewoon matig was, en zijn trainers waren niks waard. Hij ging weg bij Liverpool omdat Downing kwam en hij bang was dat hij niet genoeg minuten zou krijgen. Deed en stapje terug voor een stapje vooruit, maar nu moet hij 2 stappen terug.

En elia... Ik volg hem ook nu, doet het zeker niet slecht maar hij moet gewoon de 2de helft spelen want na 40 minuten is hij op (2de helft kan hij weer 15 minuten mee). Maar hij gaf een schitterende assist de laatste match waarbij als Messi het had gedaan waren we klaar gekomen
pi_119647589
Babel speelde zwaar ondermaats bij Liverpool
pi_119647654
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Babel speelde zwaar ondermaats bij Liverpool
pi_119647717
quote:
Youtube overtuigd ook echt :{

Babel heeft gewoon momentjes net als RR Drenthe.. Zo knalt hij er een vanaf 40 meter tegen Lyon en dan is hij gewoon onzichtbaar. Zie je nu ook bij Ajax voor zijn blessure.. Speelde eerst leuk maar daarna steeds meer onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')