Als jij Kuyt gisteren goed vond, was Elia waanzinnig.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Een invalbeurtjeBeetje een hype hoor, die Elia verering nu.

Kom op, op een korte invalbeurt kun je iemand niet echt beoordelen. Hij deed het leuk maar overdrijf nou niet. En zaterdag tegen Japan was ie beter.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als jij Kuyt gisteren goed vond, was Elia waanzinnig.

Niet echt beoordelen? Waarom niet. Elia liet in zijn invalbeurt meer zien aan dreiging, acties, en een doelpunt, dan Kuyt de hele wedstrijd.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op, op een korte invalbeurt kun je iemand niet echt beoordelen. Hij deed het leuk maar overdrijf nou niet. En zaterdag tegen Japan was ie beter.

Mwoah, Kuijt rende ook heel veelquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet echt beoordelen? Waarom niet. Elia liet in zijn invalbeurt meer zien aan dreiging, acties, en een doelpunt, dan Kuyt de hele wedstrijd.

quote:
quote:Volgens NRC Next heeft toekomstig Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek tijdens Ajax - FC Twente Eljero Elia bekeken. De snelle aanvaller was één van de uitblinkers tijdens dit duel om de voorronde van de Champions League en mag zich dus verheugen in de interesse van de Kuipclub. Elia (21) heeft bij de Tukkers nog een contract tot medio 2010.

quote:Elia (HSV): 'Frustrerend dat ik niet mee kan trainen'
Terwijl zijn ploeggenoten van Hamburger SV trainen in het Turkse Belek zit de voet van Eljero Elia (foto, rechts) nog in het gips. ‘Ik ben echt gefrustreerd, omdat ik niet met de groep mee kan doen,’ vertelt de rappe aanvaller maandag tegenover Bild.
De international ondervond de afgelopen weken nog steeds problemen aan de enkel waaraan hij eind november in de competitiewedstrijd tegen FSV Mainz een zware kneuzing opliep. Bij nader onderzoek in Nederland bleek dat Elia naar verluidt een klein scheurtje in het bot heeft. ‘Ik was tijdens de kerstdagen in Nederland en merkte dat er iets niet in orde was met mijn linkervoet,’ vertelt Elia daarover.
‘Ik heb geen pijn, maar kan echt niet zeggen wanneer ik weer normaal op mijn voet kan lopen.’ Trainer Bruno Labbadia zei over zijn pupil: ‘Dinsdag wordt het gips verwijderd. Dan weten we meer.' Tot die tijd doet Elia vooral stabiliteitsoefeningen en brengt hij tijd door in het krachthonk. ‘Eljero heeft een intervaltraining gehad op de fiets,’ vertelt Labbadia. 'We willen niet dat hij door zijn blessure spierkracht verliest.’

quote:Elia: ‘Bij de Champions League-finale van 1996 was ik voor Juventus’
Ajax verloor op 22 mei 1996 de Champions League finale van Juventus. Supporters van de Amsterdammers zullen nog weleens met vervelende gevoelens terugdenken aan de strafschoppenreeks, maar dat geldt niet voor Eljero Elia. De aanvaller, die deze week een contract tekende bij Juventus maar bij Ajax werd opgeleid, geeft aan dat hij tijdens de finale voor de Italianen was.
“Ik ben al een supporter van Juventus sinds mijn negende levensjaar”, geeft de aanvaller aan in de Italiaanse media. “Tijdens de finale van 1996 juichte ik voor Juventus. Het was een fantastische wedstrijd”, weet Elia zich te herinneren.
Zijn trainer Antonio Conte stond in die finale op het veld, evenals teamgenoot Alessandro Del Piero. Elia genoot echter het meest van iemand anders. “Fabrizio Ravanelli was een geweldige aanvaller. Hij speelde ongelooflijk goed tegen Ajax, hij blijft een voorbeeld voor me.”

Een echte Hagenees.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef BB-King het volgende:
Wat een blaag is het toch ook... maar voetballen kan ie.

Sorry hoor maar babel draaide lekker bij Liverpool... Bij hoffenheim ging het mis omdat zijn team gewoon matig was, en zijn trainers waren niks waard. Hij ging weg bij Liverpool omdat Downing kwam en hij bang was dat hij niet genoeg minuten zou krijgen. Deed en stapje terug voor een stapje vooruit, maar nu moet hij 2 stappen terug.quote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat een Babel 2.0 worden, ik volg hem al een tijdje bij Werder maar daar speelt hij ook niet als de oude Eljero voor het WK. Heeft zijn hoofd ook teveel bij fashion dan bij het voetbal. Heeft zoveel talent, maar komt er helaas niet uit. Soms wel weer een mooie actie, maar vaak dan weer afwezig. Hij had destijds niet voor Juve moeten kiezen en gewoon voor Lvpool moeten kiezen. Zal dan wel de echte Babel 2.0 worden qua clubs maar hij past meer bij het Engelse voetbal, net als Ben Arfa

quote:Op maandag 26 november 2012 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Babel speelde zwaar ondermaats bij Liverpool

Youtube overtuigd ook echtquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |