quote:
Als in...?quote:
Onze thermostaat springt aan als hij onder de 20 komt, hij staat nu op 26, door buiten dus... En buiten superfelle zon...quote:
Hoe ist?quote:
geen ideequote:
Ik lig hier gewoon op de tochtquote:Op zondag 5 juli 2009 12:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Onze thermostaat springt aan als hij onder de 20 komt, hij staat nu op 26, door buiten dus... En buiten superfelle zon...
Nouja was ik niet, maar dat hoorde ik gisteren dus in de Albert Heijn, toen ik aan het werk was, zaten we achter (dus niet aan het werk, leuke grap.). Kwam dr zoeen helicopter over en die schijnt dus daar aan het zoeken geweest.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haal dan ook niet van die rare fratsen uit!
Omdat want? Krentenbol. is net zo seksi :$ (L)quote:Op zondag 5 juli 2009 12:16 schreef Desunoto het volgende:
Ja nijn je bent blauw, veroorzaak eens een Krentenbolrel.
Ja, dat zei je nog! Krentenbol was nogal wild vannachtquote:Op zondag 5 juli 2009 12:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat want? Krentenbol. is net zo seksi :$ (L)
Is Chai een japanner?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
DAAR WOONT CHAI IN DE BUURT.
DIE GAAT DAAR ALTIJD ZWEMMEN.
Sowieso dom, ken jij die brug? Echt stom als je daar af springt. En ik zat vrijdag met mn vriendin langs de IJssel, superharde stroming, dan ben je echt dom.quote:
Nee, een chineesquote:
Ik heb vannochtend nog een stukje Krentenbol. gehad.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat zei je nog! Krentenbol was nogal wild vannacht!!
Schat, die brug ligt zo goed als bij me in de achtertuin. Is CHAI een jongen van 19?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
DAAR WOONT CHAI IN DE BUURT.
DIE GAAT DAAR ALTIJD ZWEMMEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |