wel eens vaker gevraagd, wordt nooit geraden. nou ja met deze hint welquote:Op zondag 5 juli 2009 01:27 schreef De_Hertog het volgende:
Tureluur(s)!
PS is toch altijd wat later ?quote:
Ik ken een hoop vogelnamen, niet vaak de juiste afbeelding erbij. Net even gekeken en een kievit en een plevier zien er toch flink anders uitquote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
wel eens vaker gevraagd, wordt nooit geraden. nou ja met deze hint wel
quote:
Nynorsk, inderdaad. De andere heet letterlijk 'boekentaal' en is vaag bekend voor iedereen die wel eens op wikipedia kijkt: bokmal.quote:
doe ik oud-noors (geen idee)quote:
qonman +1quote:
Plaatje om mee af te sluiten voor vandaagquote:Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef Susi het volgende:
Ik weet iig wél dat hij de oorlogsgod is.
Zij heeft heel veel hits gehad, maar is al een tijdje geleden..quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:51 schreef Susi het volgende:
Uhhhhhh Kim Wilde ?
Kusje van Kim dat je haar raaddequote:Op zondag 5 juli 2009 01:51 schreef Susi het volgende:
Uhhhhhh Kim Wilde ?
quote:Op zondag 5 juli 2009 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
Iman?
Om precies te zijn Ayaan, de dochter van Hirsi, die de zoon is van Magan, de zoon van Isse, de zoon van Guleid, die de zoon was van Ali, die de zoon was van Wai'ays, die de zoon was van Muhammad, van Ali, van Umar, van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oh nee, dat was Ajaan of iets dergelijks
Ayaan is ook een stuk donkerderquote:Op zondag 5 juli 2009 02:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oh nee, dat was Ajaan of iets dergelijks
ScottTracyquote:Op zondag 5 juli 2009 02:57 schreef ScottTracy het volgende:
Buizerd?
quote:Op zondag 5 juli 2009 03:11 schreef lubje25 het volgende:
ivanisevich?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |