Nuja, Qonmann kwam ook met de (slecht-)valk aanzetten, dat is verder dan geen probleem natuurlijk. Alleen ik zet voortaan in op de slechtvalk als het snelste dierquote:Op zondag 5 juli 2009 01:01 schreef barney74 het volgende:
hmm, het ziet ernaar uit dat mijnj bron niet zo goed is als ik dacht ....
http://www.worldwidebase.(...)_kleinste_dier.shtml
naja. laten we maar gewoon doorgaan nu...sorry voor de verwarring
als je de duikvogels achterwege laat klopt het welquote:Op zondag 5 juli 2009 01:01 schreef barney74 het volgende:
hmm, het ziet ernaar uit dat mijnj bron niet zo goed is als ik dacht ....
http://www.worldwidebase.(...)_kleinste_dier.shtml
naja. laten we maar gewoon doorgaan nu...sorry voor de verwarring
Als een slechtvalk een race heeft tegen een zwaluw zou ik sowieso mijn geld op de slechtvalk zetten.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Nuja, Qonmann kwam ook met de (slecht-)valk aanzetten, dat is verder dan geen probleem natuurlijk. Alleen ik zet voortaan in op de slechtvalk als het snelste dier
Die jaquote:Op zondag 5 juli 2009 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Marten Toonder?
verzin een list stond al ergensquote:Op zondag 5 juli 2009 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Marten Toonder?
Het lukt hem soms, wij hebben begin deze week gezien dat de slechtvalk het niet kon winnen van de sneller wendbare gierzwaluw.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als een slechtvalk een race heeft tegen een zwaluw zou ik sowieso mijn geld op de slechtvalk zetten.
gierezwaluw is een van mijn favo vogels..vliegt altijd maar door ..ook als ie "slaapt"quote:Op zondag 5 juli 2009 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het lukt hem soms, wij hebben begin deze week gezien dat de slechtvalk het niet kon winnen van de sneller wendbare gierzwaluw.
Duiven en meeuwen zijn een makkie voor ze btw.
Had ik niet opgemerkt.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
verzin een list stond al ergens
Stand AKQ #1639
2 Susi
2 qonmann
2 barney74
1 Ofyles2
Ik kan ook echt van ze genieten... zijn echte acrobaten in de lucht.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
gierezwaluw is een van mijn favo vogels..vliegt altijd maar door ..ook als ie "slaapt"
mooie naam ook: Apus apus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |