Yayquote:Op zondag 5 juli 2009 07:49 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
Weeer lekker weer!
Sugar, veel plezier!
moeten we nu 'mevrouw' tegen je zeggen?quote:Op zondag 5 juli 2009 08:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben helemaal gaar en verbrand en op, maar wat wás het leuk gisteren! Superlieve kaartjes gehad van een paar dames hieren Spuuglokje was er
zo leuk om spuug en de lokjes eens te zien
Feli Opoe!quote:
Liep je ook relaxed op je blote voetjes?quote:Op zondag 5 juli 2009 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dit was echt de leukste bruiloft die ik ooit heb meegemaakt! Zelfs als het m`n eigen bruiloft niet was, was het nog het allerleukste feest!
De kinderen hadden het naar hun zin in de zandbak, bij de kippetjes, op het springkussen, met kleuren en plakken en er was een mooie grote tent die voor schaduw zorgde. De muziek was op de achtergrond, niet keihard en iedereen was lekker losjes en spontaan
Als ik het over moest doen zou ik alles precies hetzelfde doen!
Wel grappig dat je de taart juist uit handen hebt gegeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zelf laten makenVia deleukstetaarten.nl
Ik heb de kleuren aangedragen, en laten zien welke stijl we leuk vinden, en de rest heeft ze zelf bedacht
Haha ja maar ik had echt tijdtekort! Heb zelfs m`n nagels nog snel moeten lakken toen de koets al voorstondquote:Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wel grappig dat je de taart juist uit handen hebt gegeven.
Oh da's dan weer jammerquote:Op zondag 5 juli 2009 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja Innepin, ik kan ze ook zelf makenIk kom alleen niet brengen
Wat flauwquote:Op zondag 5 juli 2009 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, net m`n haar maar eens gewassen. Gisteravond kwamen er 40 schuifspelden uit en het heeft me net een halve fles cremespoeling en een half uur gekost om het getoupeerde er uit te krijgen
Nu ben ik weer gewoon mezelf, lekker ^_^
Das balenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:18 schreef innepin het volgende:
Mehh we hebben zojuist een wespennest ontdekt, onder de dakgoot... precies onder het raam van de babykamerNiet zo blij mee.
Over een kwartiertje ongeveer, en dan morgenochtend om 10:00/11:00 naar O.K.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:52 schreef huuphuup het volgende:
Idd balen van dat wespennest zegga je het door de gemeente weg laten halen of gaan jullie het zelf doen?
Raissa hoe is het met je? Wanneer moet je nou weer naar t ziekenhuis?
Sterkte alvast ! We zullen voor je duimen dat het goed verloopt en je verlost zult zijn van de pijnenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Over een kwartiertje ongeveer, en dan morgenochtend om 10:00/11:00 naar O.K.![]()
Maar moet zeggen dat sinds een paar dagen de pijn ook weer niet te harden is dus hoewel ik er érg tegenop zie ben ik wel blij dat het gaat gebeuren..
Toch is kiezen tussen pijn a en pijn b nooit leukquote:Op zondag 5 juli 2009 18:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Over een kwartiertje ongeveer, en dan morgenochtend om 10:00/11:00 naar O.K.![]()
Maar moet zeggen dat sinds een paar dagen de pijn ook weer niet te harden is dus hoewel ik er érg tegenop zie ben ik wel blij dat het gaat gebeuren..
oooh dan ben je nu al weg waarschijnlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 18:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Groningenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef Belana het volgende:
waar woon jij freecell? dan kom ik daar wonen
Zelfs dat lullige regenbuitje hebben wij hier nog steeds niet gehadquote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
Vrijdag (overal noodweer) hadden wij 1 rommel en 1 flits en een lullig regenbuitje
Wij in Zuid-Limburg hebben ook al een hele tijd niks gehad dan alleen maar zon zon zonquote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om al bijna 2 weken contant regen, onweer, hagel en weet ik veel wat te hebben en wij hebben alleen maar zon, zon en zon
Vrijdag (overal noodweer) hadden wij 1 rommel en 1 flits en een lullig regenbuitje
Wij waren ook in Scheveningen vandaag, lekker lui gehangen op het terras van een strandtent. Jammer dat ik je niet gespot heb!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Die taart was net zo lekker als ie eruit zag, echt hemels heerlijk!![]()
Wij zijn vandaag naar Scheveningen geweest. Naar Sealife, over de boulevard geslenterd. Zo heel wat uurtjes doorgebracht. En we gaan misschien morgen naar het Omniversum (en het Museon).
Toch niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:57 schreef innepin het volgende:
Raissa, heel veel sterkte morgen![]()
we gaan een ongediertebestrijder bellen morgen. Wij gaan mooi niet zelf op 3 meter hoogte op een laddertje staan om een zwerm wespen weg te krijgen... brrrr![]()
Nick heeft nog geen dokter gezien en de verpleegkundigen zeggen weinig. Morgen komt er weer een arts langs, maar daar zijn we dan weer niet bij. dat vind ik wel het lastige aan ziekenhuizen hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Belana, wat zijn de verwachtingen van de dokter wat betreft je schoonvader?
Gewoon zn map pakken en lezenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef Belana het volgende:
[..]
Nick heeft nog geen dokter gezien en de verpleegkundigen zeggen weinig. Morgen komt er weer een arts langs, maar daar zijn we dan weer niet bij. dat vind ik wel het lastige aan ziekenhuizen hoor.
En daar een post-it op plakken dat je een gesprek met de behandelend arts wiltquote:
Ik ben ook nog nooit bij Madurodam geweest hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Floortje, zoals het er nu naar uitziet gaan we morgen naar Duinrell. Jammer dat je me vandaag niet zag! En MamsX, dan wordt het waarschijnlijk dinsdag of woensdag het Omniversum + Museon.Madurodam lijkt me nou helemaal niks, beetje gebouwen op schaal bekijken.
Als er iemand hier meeleest die wel wild enthousiast is en er ook ijzersterke argumenten voor heeft waarom het leuk is, bedenken we ons misschien nog.
Het was inderdaad niet groot, maar we waren vantevoren al gewaarschuwd dat die aquariumbuis érg kort was, en verder vinden onze kinderen alledrie vissen en andere waterdieren reuze interessant. Dus we hebben er echt een lange tijd rondgelopen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef MamsX het volgende:
Vonden jullie Sealife wel leuk? Dat is zo klein haha
KLinkt heerlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 22:38 schreef moussy het volgende:
Wij hebben vandaag ook de hele dag in Den Haag gehangen, rond het zwembad van mn moeder, verwend is dat hoor!
joev gat PM!quote:
mag niet. die moet achter slot en grendel staan.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:30 schreef Belana het volgende:
die ligt niet bij hem moussy, niet gezien iig.
Het drielandenpunt?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan morgen ook een paar dagen weg, naar VaalsIemand nog tips daar in de buurt? Mergelgrotten wil ik sowieso gaan doen, dat zal Christan ook wel super vinden
O, da's een goeie, niet aan gedacht. Christan vindt dat altijd erg indrukwekkend dus als we er in de buurt komen zullen we zeker gaan kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef phluphy het volgende:
Belana en Nick, veel sterkte gewenst.![]()
Het drielandenpunt?![]()
![]()
En als je de grotten in M'tricht bedoelt, rij dan vanaf Vaals via Margraten. Daar is een Amerikaanse militaire begraafplaats. Zeer indrukwekkend. Ik weet alleen niet of Christan daar misschien te jong voor is?
luca heb ik gisteren bij oma afgeleverd. die zie ik de komende weken niet meer want die gaat naadloos door naar zijn vader.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:22 schreef livelink het volgende:
Lady, waar zijn de kinderen dan?
luca heeft nergens last van. hij vindt oma gewoon aardig.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:02 schreef livelink het volgende:
Dat is niet leuk, nee. Vindt Luca zelf het wel leuk?
En de tienerdochter? Is die ook niet thuis?
Bij mij is het toch echt het leven, is jouw moeder dan mijn leven?quote:
ik hoop het niet voor je.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij mij is het toch echt het leven, is jouw moeder dan mijn leven?![]()
That's weird...!
Haha weet ik, maar blijf liever hier in dit topic, dan lig je af en toe nog krom van het lachen !quote:
Temperatuur is goed, alleen zonnetje is hier weg!quote:
drielandenpunt, zlsm, valkenier, steenkolenmijn, industrion, gaiapark, mondoverde. kasteel hoensbroekquote:Op zondag 5 juli 2009 23:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan morgen ook een paar dagen weg, naar VaalsIemand nog tips daar in de buurt? Mergelgrotten wil ik sowieso gaan doen, dat zal Christan ook wel super vinden
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
de miljoenenlijn, met een oude stoomtrein, hebben wij 2 jaar terug gedaan en vond ik erg mooi
in Wijlrequote:Op maandag 6 juli 2009 09:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
waar staat het huis waar jij bent opgegroeid? Daar ben ik dan waarschijnlijk ook langsgekomen
Ik schrijf ze allemaal op, tnxquote:Op maandag 6 juli 2009 09:18 schreef Ynske het volgende:
drielandenpunt, zlsm, valkenier, steenkolenmijn, industrion, gaiapark, mondoverde. kasteel hoensbroek
auto starten met een hamer???quote:Op maandag 6 juli 2009 09:31 schreef freecell het volgende:
Lady, waarom gaat hij dan wéken weg?Kan je dat wel?
Zo! Humeur weer wat beter!
Een manier gevonden om mijn autootje te starten zonder hamer en voor de hele week boodschappen gedaanOngekende luxe!
Ik moet gelijk denken aan die auto's uit pimp my ride....quote:
Je hebt de hele dag, dus beginnen met het kastje schilderen. Tijdens het drogen op de koffie bij een collega en als je dan nog tijd over hebt kringlopen.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:11 schreef Lishe het volgende:
Zoiets! Winkelen alleen vind ik het fijnst, maar (verwend als ik ben) ik ga vrijdag en zaterdag met vriendinnen naar amsterdam, dus dat zou jammer zijn, als ik nu mn budget erdoorheen jas..
Ik denk nu: Of een kastje schilderen wat op zolder staat, of kringlopen, of op de koffie bij een collega die iets verder weg woont.
Wat hebben jullie een heerlijke vakantie trouwens! Zo leuk, die dagjes weg! En gezellig met opa en oma.
Wij zijn zaterdag met de kinderen naar het kerkhof geweest, René vroeg er al 2 jaar omquote:Op maandag 6 juli 2009 07:57 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn trouwens een begraafplaatswandelfamilie en hij is ook genetisch besmet
Er is wel een foto gemaakt met het trouwboeket, maar die foto heb ik nog niet in m`n bezit. Vanmiddag hoop ik wat meer foto`s te krijgenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:46 schreef Lishe het volgende:
Lekker Spuug, vooral ook de tijd met je eigen gezin. Heerlijk!
Ik kreeg net telfoon van de logeeradressen van de kinderen (mijn moeder en zus en mijn tante) De kinderen willen volgens mij nooit meer naar huis! Lena is gisteren meegeweest met mijn tante naar een bbq en stal daar de show, en Luuke (waar ik me zorgen om maakte omdat ze gisteren liever toch naar huis wou) riep op de achtergrond: Mam! Ik wil morgen echt niet naar huis!
Ik hou daarvan!
Taartjesfee, heb je ook een foto van De Ringen?
Ja, ehm nou...quote:
Is juist tofquote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef Lishe het volgende:
Maar gewoon over een kerkhof lopen omdat het een kerkho is doe ik eigenlijk nooit, daar krijg ik toch de bibbers van.
Ik ga je opgeven voor pimp my ride of de grote beurt...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ehm nou...
De startmotor is terminaal (komt morgen een nieuwe in en dan is koekblikkie perfect)
De Bendix is een dingetje dat al draaiend uit de startmotor komt en de motor aanslingert. En die bendix komt er niet goed uit, dus hij start niet.
Als je nou vóór het starten een klap met een hamer op het huisje van de bendix geeft, start hij wel
Maar ik heb nu een andere methode die ook vaak wel werkt
Waarom?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga je opgeven voor pimp my ride of de grote beurt...
Eigen ontwerp ja, maar dat stelt niet zo gek veel voor hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef Lishe het volgende:
Taartjesfee, ik ben benieuwd, jullie hadden een eigen ontwerp toch?
En ik ga straks naar collega en toch nog even naar mijn werk. "t is immers bijna vakantie, het kan maar af zijn.
Het was ook niet serieus free, het klinkt gewoon als een auto uit een van die programma's als je het zo verteld...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom?
We laten er een nieuwe startmotor inzetten en het komt helemaal goed
En passen ze goed met dit warme weer?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigen ontwerp ja, maar dat stelt niet zo gek veel voor hoor
Mijn man () heeft een gewone gouden ring zonder poespas, en ik heb er 5 briljantjes in in verschillende groottes, a la sterrenhemel
Foto komt als ik hem heb, waarschijnlijk op m`n hyves
Bij mij past hij als gegoten, bij manlief was het iets meer werk om hem om te krijgenquote:
En zonder kaartje nooit wezen kijken of er dan nog wat te doen was?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Tex, da's elk jaar zo. Wij hebben ook eens geprobeerd om erheen te gaan. Nooit gelukt
Oh, ik ga meteen even kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
foto`s van het feest staan op hyves inderdaad
Oh ik zit echt nog steeds wel een beetje in de roes hoor! Dat ik vanmorgen weer gewoon m`n boodschappen aan het doen was en de kinders naar school brnegen enzo, doet daar niets aan af
Jij bent gemeen, heb ik eindelijk mijn "ik wil naar de efteling" zin uit mijn hoofd!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:41 schreef aeque het volgende:
Duinrell is leuk, paar weken geleden ook nog geweest, alleen niet wezen zwemmen.
Heb zin om weer eens naar de efteling te gaan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef MamsX het volgende:
[..]
Jij bent gemeen, heb ik eindelijk mijn "ik wil naar de efteling" zin uit mijn hoofd!!!
Ik was er in januari en heb echt lopen blauwbekken![]()
Voor mij volgend jaar geen winter Efteling in de sneeuw meer
Ik zou het er voor aanmaken, tis zo mooi allemaalquote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef bixister het volgende:
TF, ik voel me achtergestels als niet-hyves-er....![]()
boehoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat Mous zegt ja Bixquote:Op maandag 6 juli 2009 12:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou het er voor aanmaken, tis zo mooi allemaal
*vingers in de oren* want ik wil geen hyves ik wil geen hyves ik wil geen hyves.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat Mous zegt ja Bix![]()
![]()
En dan kun je natuurlijk met ons allemaal vriendjes worden
In de MInrebroederstraat.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef bixister het volgende:
webkim heeeel misschien. is die winkel een beetje in de buurt van 't station?
Vlak bij mijn werkquote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef Webkim het volgende:
[..]
In de MInrebroederstraat.
Wel een stukje lopen dus.
Sterkte nogmaals.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef Belana het volgende:
nick heeft iemand gesproken, mijn schoonvader gaat morgen naar huis en er komt terminale zorg...
erg heavy allemaal en veel geregel, want die zorg is niet 24 uur per dag.
ow jee bar, ik zie het net ja, echt noodweer geloof ik he?
Samen staan we sterk in niet hyves land Bix! alhoewel ik stiekem toch heb gekeken via mijn wederhelft zijn hyvesquote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef bixister het volgende:
TF, ik voel me achtergesteld als niet-hyves-er....![]()
boehoe!
Jij denkt ik ben 34 weken zwanger laat ik eens lekker op een luchtbedje gaan bivakkeren?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef huuphuup het volgende:
Sterkte Belanahet valt niet mee zulke dingen.
Kimbij jullie nog geen regen dus? Het wordt hier steeds donkerder, het mag nu wel van mij, arme plantjes enzo.
Oeh wij gaan vanavond kamperen in de woonkamer![]()
gewoon omdat we daar zin in haddenlekker met de luchtbedjes en Harry Potter dvd's enzo.
Oh, komt er regen dan? Dan wacht ik nog even met vullen, dat scheelt mij weerquote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef huuphuup het volgende:
Sterkte Belanahet valt niet mee zulke dingen.
Kimbij jullie nog geen regen dus? Het wordt hier steeds donkerder, het mag nu wel van mij, arme plantjes enzo.
Oeh wij gaan vanavond kamperen in de woonkamer![]()
gewoon omdat we daar zin in haddenlekker met de luchtbedjes en Harry Potter dvd's enzo.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, Belana. Vantevoren was ik er erg angstig voor. Maar ja, je hebt inderdaad geen keus dan het over je heen te laten komen. Ik had toen nog geen kinderen, ik vermoed dat de kinderen je wel wat meer in het hier-en-nu houden. Heel veel sterkte voor julliequote:Op maandag 6 juli 2009 15:04 schreef Belana het volgende:
ik heb vooral het gevoel dat ik die verstilde wereld niet in wil livelinkheel erg, maar ik weet hoe vreselijk veel verdriet er dan over me heen gaat vallen. maarja, geen keus he...
uhuquote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij denkt ik ben 34 weken zwanger laat ik eens lekker op een luchtbedje gaan bivakkeren?Gek mens
Dat was Rewimo....quote:Op maandag 6 juli 2009 13:32 schreef Ca.ra het volgende:
Wie was dat nou, die naar Vaals ging? Nouja in ieder geval, een dorp verder is Epen, daar ligt een oude watermolen die je kunt bezichtigen. Volgens mij in de vakanties en weekenden demonstraties met een molenaar. En je kunt er heel lekker pannenkoekmeel kopen!
* Ca.ra zeefhoofd isquote:
Die fruit-en ijskraam is er nog steedsquote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
* Ca.ra zeefhoofd is
Bij de volmolen in de buurt stond toen ik jong was een fruitkraam langs de weg. Tegenwoordig is die uitgegroeid tot een flinke kraam en een kraam met boerderij-ijs ernaast. Tenminste, de laatste keer dat ik er was.... ook alweer een jaar of vier geleden. Ook lekker met warm weer natuurlijk.
Oh en je kunt ervan te voet naar de heimansgroeve, waar gesteente uit het carboon aan de oppervlakte komt. Leuk om even met de kinderen naar fossielen te speuren! En sowiezo is dat stuk van het geuldal heel mooi wandelgebied, wat Fannie ook al zei.
* Ca.ra kwam als kind altijd op camping rozenhof, jeugdsentiment
Kwwet niet of het ijs zoveel lekkerder is, tis wel in een vakantie sfeer dus dan ist altijd anders vind ikquote:Op maandag 6 juli 2009 18:17 schreef livelink het volgende:
Fruit- en ijskraam is er nog steeds. Staan wel lange rijen elke avond. Persoonlijk heb ik nooit geproefd waarom het ijs zoveel lekkerder was dan willekeurig ander schepijs, maar ik heb er een jaartje geleden nog voor in de rij gestaan. Het is echt een hype.
Mijn hele familie van zowlel mijn vader als mijn moeders kant woont in die omgeving, dus dat is de reden dat ik er regelmatig ben. Ook wel eens op vakantie, dat is waar. Maar dat is dan eigenlijk meer familiebezoek.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef Ynske het volgende:
grappig om te zien dat er zoveel mensen op vakantie gaan in de buurt waar ik opgegroeid ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |