Yayquote:Op zondag 5 juli 2009 07:49 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
Weeer lekker weer!
Sugar, veel plezier!
moeten we nu 'mevrouw' tegen je zeggen?quote:Op zondag 5 juli 2009 08:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben helemaal gaar en verbrand en op, maar wat wás het leuk gisteren! Superlieve kaartjes gehad van een paar dames hieren Spuuglokje was er
zo leuk om spuug en de lokjes eens te zien
Feli Opoe!quote:
Liep je ook relaxed op je blote voetjes?quote:Op zondag 5 juli 2009 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dit was echt de leukste bruiloft die ik ooit heb meegemaakt! Zelfs als het m`n eigen bruiloft niet was, was het nog het allerleukste feest!
De kinderen hadden het naar hun zin in de zandbak, bij de kippetjes, op het springkussen, met kleuren en plakken en er was een mooie grote tent die voor schaduw zorgde. De muziek was op de achtergrond, niet keihard en iedereen was lekker losjes en spontaan
Als ik het over moest doen zou ik alles precies hetzelfde doen!
Wel grappig dat je de taart juist uit handen hebt gegeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zelf laten makenVia deleukstetaarten.nl
Ik heb de kleuren aangedragen, en laten zien welke stijl we leuk vinden, en de rest heeft ze zelf bedacht
Haha ja maar ik had echt tijdtekort! Heb zelfs m`n nagels nog snel moeten lakken toen de koets al voorstondquote:Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wel grappig dat je de taart juist uit handen hebt gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |