abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70657460
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef Meris het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik van alle markten thuis ben..
maar wat dat betreft heb je gelijk met 'de playlist', want inderdaad die namen hoor je zo vaak. Is overigens al een reden voor mij om er dan juist niet naar te luisteren hehe.
Jeumig wat alto.
pi_70657475
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jeumig wat alto.
Nee geen alto, ik ben gewoon geen kuddedier.
Maar gaan we alweer:) Je kan hier echt niets posten zonder een of andere kutreactie te krijgen.
Pleite :)
  zondag 5 juli 2009 @ 01:40:33 #53
198231 Nikmans
Hee daar
pi_70657503
Het is altijd zo'n afknapper als iemand zegt dat ie van in flames, children of bodom en nightwish houdt en dan een zgn 'onderbouwde' mening over muziek gaat spuien terwijl hij een muzikale ontwikkeling van nul komma niks achter de kiezen heeft.
Dat klinkt misschien elitair en dat mag, want dat is ook elitair maar het mag ook gezegd worden.
Ga weg
pi_70657610
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

jij huilt om een relreactie op FOK!? wie faalt hier nu?
en ik had vooral over baggerrap
Moet dat een huil voorstellen? Ik ben ook maar nieuw in het gebruiken van de Ik dacht dat het meer een soort "haha you fail so miserably I feel sorry" soort lach was. Ik lolde toen ik die reactie zag.

Hmm. Ik neem aan dat dat alsnog ook een fail was. Haha. Mja, van fouten leer je.
  zondag 5 juli 2009 @ 01:51:33 #55
198231 Nikmans
Hee daar
pi_70657715
Wat zeg je van een snelle cursus in het emo.giffen?
emo.gif is deze smiley:
Over het algemeen is het een soort van '...gast' smiley.
"Ik heb gisteren met mijn elftal van het kleuterelftal gewonnen, we hebben ze met 12-0 ingemaakt '
De reactie hier is:

Reptilians beheersen de wereld, ze infiltreren overal!
Reptilians

etc.
Ga weg
  zondag 5 juli 2009 @ 01:53:32 #56
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_70657752
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:51 schreef Nikmans het volgende:
Wat zeg je van een snelle cursus in het emo.giffen?
emo.gif is deze smiley:
Over het algemeen is het een soort van '...gast' smiley.
"Ik heb gisteren met mijn elftal van het kleuterelftal gewonnen, we hebben ze met 12-0 ingemaakt '
De reactie hier is:

Reptilians beheersen de wereld, ze infiltreren overal!
Reptilians

etc.
² !!!!
0 topics op naam. 14.gif
pi_70657777
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:40 schreef Nikmans het volgende:
Het is altijd zo'n afknapper als iemand zegt dat ie van in flames, children of bodom en nightwish houdt en dan een zgn 'onderbouwde' mening over muziek gaat spuien terwijl hij een muzikale ontwikkeling van nul komma niks achter de kiezen heeft.
Dat klinkt misschien elitair en dat mag, want dat is ook elitair maar het mag ook gezegd worden.
Ik zit nog steeds te denken wat een mazzel die zanger had van Dark Tranquillity.
  zondag 5 juli 2009 @ 01:56:04 #58
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_70657806
"De jeugd van tegenwoordig" vind ik bijvoorbeeld ook geen echte rap. Een liedje als "Watskeburt" klinkt wel leuk, maar verder kunnen die gasten totaal niet rappen.
Verder goed zijn:
Ali B
Eninem
Florida (behalve burn, wat een kotsnummer was dat)
Black eyed peace (vond ik vroeger)
Snoop Dogg heb ik niet zo veel van geluisterd, maar van wat ik luisterde vind ik hem wat eentonig.
Jesus hates you.
  zondag 5 juli 2009 @ 01:56:37 #59
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70657818
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef Ascendancy het volgende:
Hiphop is gewoon zwaar kut(hiphop is geen muziek dus over smaak hoeven we niet te twisten)
Maar lil wayne is binnen zijn genre tenminste wel vernieuwend, na jaren van stilstand met dezelfde deuntjes.
je spreekt jezelf erg tegen in deze twee zinnen. lil wayne is "vernieuwend"? omg
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70657821
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:46 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Moet dat een huil voorstellen? Ik ben ook maar nieuw in het gebruiken van de Ik dacht dat het meer een soort "haha you fail so miserably I feel sorry" soort lach was. Ik lolde toen ik die reactie zag.

Hmm. Ik neem aan dat dat alsnog ook een fail was. Haha. Mja, van fouten leer je.
Ben je een troll ofzo?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 5 juli 2009 @ 01:56:46 #61
198231 Nikmans
Hee daar
pi_70657822
Ali B.
Ga weg
pi_70657836
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

je spreekt jezelf erg tegen in deze twee zinnen. lil wayne is "vernieuwend"? omg
Binnen het genre wel. Maar dat die gast het woord rock in de titel van een "nummer" durft te gebruiken snap ik niet.
  zondag 5 juli 2009 @ 01:58:12 #63
198231 Nikmans
Hee daar
pi_70657845
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Binnen het genre wel. Maar dat die gast het woord rock in de titel van een "nummer" durft te gebruiken snap ik niet.
Jij snapt er helemaal niets van
Ga weg
pi_70657859
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

² !!!!
En waar denk jij ineens vandaan te komen?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_70657865
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:40 schreef Nikmans het volgende:
Mee eens. Maar in flames is wel een goede band, en imo komt behalve arch enemy geen death metal band in de buurt van in flames. Populaire muziek kan soms ook goed zijn.
Zo ben ik ook groot fan van trivium, en iedereen zegt dat het komt omdat het zo gehyped is, maar ik luister al sinds de demo. Dus het is soms best snel om te oordelen.
pi_70657869
┫━━ ┃ ━━┣┛  ┣┫
┃ ━━━━━ ┃ ┏┳┫┣┳┓copy and paste if
┗━━┳━┳━━┛ ┃    ┃your time was  
━━━━┃ ┃    ┗━┳┳━┛wasted
pi_70657871
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Oh, ja. Dat 'ie als een mentaal minder bedeelde aan de snaartjes van 'n gitaar trekt.
pi_70657874
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:58 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Jij snapt er helemaal niets van
Leg het me dan eens uit
pi_70657891
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:59 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Mee eens. Maar in flames is wel een goede band, en imo komt behalve arch enemy geen death metal band in de buurt van in flames. Populaire muziek kan soms ook goed zijn.
Zo ben ik ook groot fan van trivium, en iedereen zegt dat het komt omdat het zo gehyped is, maar ik luister al sinds de demo. Dus het is soms best snel om te oordelen.
In Flames valt onder melodic death metal. Nou heb ik 'n hekel aan die 1001 subgenres, maar er zit 'n groot verschil tussen melodic death metal en "echte" death metal.
pi_70657894
De moraal van het verhaal is dat Ali B crème de la crème van de rapmuziek is.
pi_70657924
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:00 schreef DrDentz het volgende:
De moraal van het verhaal is dat Ali B crème de la crème van de rapmuziek is.
pi_70657945
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:00 schreef Quir het volgende:

[..]

In Flames valt onder melodic death metal. Nou heb ik 'n hekel aan die 1001 subgenres, maar er zit 'n groot verschil tussen melodic death metal en "echte" death metal.
Ik weet het, maar ik nam het voor het gemak even samen om dezelfde reden.
Inmiddels is het dat echter allang niet meer. Ik vind het nu gewoon commerciële meuk. Het lijkt wel een emo band op het laatste album
pi_70657957
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:00 schreef Quir het volgende:

[..]

True.. wat voor soorten metaal hebben we nou.
- Dood metaal
- Zwart metaal
- Zwaar metaal
- Kracht metaal
- Liefdes metaal (voor de HIM fans. wat een vreselijke zuigstem)
- Melodisch dood metaal
- Gothisch metaal
- Metaal kern.. (voor de emeaus)

nog meer variaties op metaal?:D
sorry.. maar het klinkt leuk in het Nederlands en het is laat.
Vergeef me,.
Pleite :)
  zondag 5 juli 2009 @ 02:05:37 #74
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_70657963
Quote dit als je vind dat dit een kansarm kuttopic is.
pi_70657984
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:04 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik nam het voor het gemak even samen om dezelfde reden.
Inmiddels is het dat echter allang niet meer. Ik vind het nu gewoon commerciële meuk. Het lijkt wel een emo band op het laatste album
Het ruwe randje is er vanaf, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')