Jij faalt zo hard in het leven. Ik zit hier serieus te huilen.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef Gamesua het volgende:
Ze slaan nergens op, daarnaast hebben een aantal mensen geen idee wat ze posten.
Vaak weet men niet wat ze zelf bedoelen met hun definite van nep, en hanteren ze ook tegenstrijdige definities van nep bij verschillende artiesten.
Nep = een rapper zonder talent of rapgevoel die rapt over dingen die hij of niet heeft meegemaakt of niet goed kan overbrengen. Een gangsterrapper is niet per definitie nep, rappen over hoes 'n bitches ook niet. Maar dan moet je het wel goed doen.
Dr. Dre is even "nep" als Flo-Rida hoor, hij is een meesterlijke producer maar zijn raps zijn echt zo simpel en gemiddeld.
MC Shan: slechts bovengemiddelde lyrics, totaal geen aandacht voor de hiphop, alleen voor de rap, en dat is nou eenmaal saai. Je kan wel praten maar er moet een leuke beat zijn om bij te kunnen headbangen![]()
MC Ren heb ik niet veel van gehoord, geen mening.
KRS One: beter dan MC Shan imo, wat meer hiphopgevoel bij zijn muziek. Toch niet echt mijn smaak, ik luister liever naar goed "muziek" met raps die erbij passen.
Dr. Dre: gangsterrapper die het heeft gemaakt. En alleen omdat hij oldschool is denkt de jongere generatie nu dat hij tha bomb is, met het argument dat de huidige generatie rappers nep zijn >Dre deed hetzelfde (maar wel goed). Vind zijn lyrics middelmatig, flow matig, stem goed, muziek en beats perfect.
Snoop Dogg: afwisselend erg goed en middelmatig. Heeft af en toe echte funky liedjes, showt soms erg goede lyrical skills en heeft zijn eigen grappige stijl die voor vernieuwing heeft gezorgd in de rapscene. Maar soms is hij ook wel commercieel bezig, ik vind het niet erg, maar het is maar net wat je "nep" noemt. M.i. is hij niet nep, want hij rapt, zelfs als hij het over hoes 'n bitches heeft, over wat echt gebeurt in zijn leven. Als je ook echt een gangster bent mag je dat van mij wel zeggen
Akon: geen goede rapper, ik houd wel ontzettend veel van alles wat na zijn eerste album is uitgekomen. Nu is hij meer gevestigd als pop/rnb zanger/rapper en hij moet eigenlijk zo blijven. Ik vond zijn rapliedjes voor het grootste deel irritant en ondermaats qua muziek, maar sinds hij meer is gaan collaboraten, producen en minder is gaan rappen is hij een van mijn favoriete artiesten geworden.
T-Pain:![]()
![]()
serieus, deze man heeft visie. Hij mag dan autotune gebruiken, hij weet tenminste hoe hij het goed moet doen en hoe hij perfecte liedjes moet maken. Dan mag je van mij gebruiken wat je wilt. Niemand in de rapscene wordt beoordeeld om hun stem, waarom zou hij dat wel moeten worden
Mijn super vadsig dikke minpunten gaan uit naar:
Lil Wayne: ik moet toegeven dat ik houd van alle liedjes waarin hij featuret en die hits zijn geworden. . .maar dan dus NIET om hem, maar om de muziek en meestal om de andere artiest(en) die erin zitten. Ik word soms ziek van zijn rappende ONKUNDE. Want hij heeft werkelijk geen idee wat een goede rhyme vormt. Pluspunten zijn dat hij beter flowt dan menig ander KUTrapper die ook beroemd is (Kanye West. . .) en dat zijn stem, ook al klinkt het meestal teveel als een gecastreerde ezel, bij sommige liedjes wel goed past. Maar lyrisch is hij zo belachelijk dat hij niet serieus te nemen is. I'm sick like socks that's on the ground. Een vrouwelijke periode gebruik je NIET in je raps. Dan kan je gewoon niet serieus genomen worden. I should be molested? >.>
Soulja Boy:![]()
![]()
![]()
![]()
Niets over te zeggen. . Oh, nog props voor de producer + de refreinzanger van Kiss Me Thru The Phone.
Kanye West: krijg de tering en retire asap ALSJEBLIEFT. Arrogant zwijn, geen flow, geen talent, geen lyrische abilities en teert volledig op andermans muziek (Jamie Foxxx, Daft Punk etc.) en neemt er verder ZELF credit voor. Serieus, fuck off.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:39 schreef aaipod het volgende:
[..]
Jij faalt zo hard in het leven. Ik zit hier serieus te huilen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:06 schreef Acinonyx het volgende:
Als kanker geluid maakte, dan klonk het als hiphop
Beetje kortzichtig voor iemand die Nightwish, Deathstars, Manowar en Slipknot luisterd.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:06 schreef Acinonyx het volgende:
Als kanker geluid maakte, dan klonk het als hiphop
Je hebt Hiphop en Hiphop,quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig voor iemand die Nightwish, Deathstars, Manowar en Slipknot luisterd.
Dingen als Osdorp, Public Enemy, Boogie-down Productions zijn echt niet slecht.
Je hebt mensen met eclectische smaak en mensen die geen eigen smaak hebben en maar af gaan wat MTV ze verteld te luisteren.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:15 schreef Meris het volgende:
[..]
Je hebt Hiphop en Hiphop,
Metal en Metal..
blabla...
er zal wel altijd onenigheid over zijn niet?
Iddquote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig voor iemand die Nightwish, Deathstars, Manowar en Slipknot luisterd.
Dingen als Osdorp, Public Enemy, Boogie-down Productions zijn echt niet slecht.
Nouja.. het hoeft niet meteen met geweld,quote:Op zondag 5 juli 2009 01:17 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Je hebt mensen met eclectische smaak en mensen die geen eigen smaak hebben en maar af gaan wat MTV ze verteld te luisteren.
De laatste soort bediend afgeschoten te worden eveneens als opschep-gangsta neppers.
Afvoeren.. en dan afschieten?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:19 schreef Meris het volgende:
[..]
Nouja.. het hoeft niet meteen met geweld,
gewoon afvoeren naar een gebied dat afgeschermd is. Dat kan natuurlijk ook.
Het is gewoon een kwestie van smaak!... , maar mensen krijgen er altijd ruzie om of gaan anderen beledigen... Slaat gewoon nergens op.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die naar zooi als 50 cent, soulja boy etc luisteren zijn bijna net zo triest als die wat naar groepen als nightwish, slipknot en after forever luisteren
Van die makkelijke groepen waar je met 1 seconde zoeken alles van vindt, voor mensen die zich geen moeite willen doen iets fatsoenlijks te vinden
Grote woorden voor zo'n klein meisje. Je scoort natuurlijk geen punten door iemand voor "kankermongool" uit te maken.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:31 schreef Meris het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van smaak!... , maar mensen krijgen er altijd ruzie om of gaan anderen beledigen... Slaat gewoon nergens op.
Jij faalt zo hard in het leven. Ik zit hier nu serieus te huilen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef Ascendancy het volgende:
Hiphop is gewoon zwaar kut(hiphop is geen muziek dus over smaak hoeven we niet te twisten)
Maar lil wayne is binnen zijn genre tenminste wel vernieuwend, na jaren van stilstand met dezelfde deuntjes.
Kom op, oude hiphop is wel cool.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef Ascendancy het volgende:
Hiphop is gewoon zwaar kut(hiphop is geen muziek dus over smaak hoeven we niet te twisten)
Maar lil wayne is binnen zijn genre tenminste wel vernieuwend, na jaren van stilstand met dezelfde deuntjes.
HAHA, JIJ HUILT OM EEN MENINGquote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Jij faalt zo hard in het leven. Ik zit hier nu serieus te huilen.
(Sorry aaipod, haha. > trouwens, schijt dat jij niet houdt van hiphop houdt / ander soort hiphop beluistert. Respect dat je iemand beoordeelt op zijn muzieksmaak, serieus![]()
)
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Maar, mensen die zichzelf als Nightwish fanaat neerzetten hebben mijns inziens geen mening om rekening mee te houden, aangezien Nightwish zo'n beetje in elke 'puberale-metalfan-playlist' zit en dus niet echt getuigt van interesse in het verbreiden van de muzikale horizonquote:Op zondag 5 juli 2009 01:31 schreef Meris het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van smaak!... , maar mensen krijgen er altijd ruzie om of gaan anderen beledigen... Slaat gewoon nergens op.
jij huilt om een relreactie op FOK!? wie faalt hier nu?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Jij faalt zo hard in het leven. Ik zit hier nu serieus te huilen.
(Sorry aaipod, haha. > trouwens, schijt dat jij niet houdt van hiphop houdt / ander soort hiphop beluistert. Respect dat je iemand beoordeelt op zijn muzieksmaak, serieus![]()
)
Ben ik even blij dat ik van alle markten thuis ben..quote:Op zondag 5 juli 2009 01:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Maar, mensen die zichzelf als Nightwish fanaat neerzetten hebben mijns inziens geen mening om rekening mee te houden, aangezien Nightwish zo'n beetje in elke 'puberale-metalfan-playlist' zit en dus niet echt getuigt van interesse in het verbreiden van de muzikale horizon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |