Ja maar wat heb je aan lief met verkeerde TT's makenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja jij bent echt een lieve kloon in TT's maken
Anniebab is bang dat jullie haar niet accepterenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef Borretje22 het volgende:
[..]
Geen excuus kan wel wat hebben hoor
Nou ik vind dat jij het wel eens mag proberen, dan is de volgende voor jouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik begin er geeneens aan, ben ik veels te newbee voor toch?![]()
BZNquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij ff op d'r reageren![]()
[ afbeelding ]
lief als in euhm... aandoenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je aan lief met verkeerde TT's maken
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:43 schreef Nizno het volgende:
sjow heb even onder de douche gewandeld en lig nu schoon op bed....
nee eva ze hacken mn lappie nie.... absoluut nie!!
Enneuhm... ook geen bitchfight... moet morgen gewoon werken.
Ik schijn ook steeds door slotjes heen te kunnen posten, dat is ook zoiets vreemdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik waag me daar niet aan hahaha zal je zien is gelijk FOK 3 dagen off
klik ik op dingen waar ik niet op klikken mag![]()
![]()
Op zondag Nizno?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:43 schreef Nizno het volgende:
sjow heb even onder de douche gewandeld en lig nu schoon op bed....
nee eva ze hacken mn lappie nie.... absoluut nie!!
Enneuhm... ook geen bitchfight... moet morgen gewoon werken.
waar is je zonnebril?quote:
+1 again...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik schijn ook steeds door slotjes heen te kunnen posten, dat is ook zoiets vreemd
Nog een glas en ik ben voor de duivel ook niet meer bang...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Anniebab is bang dat jullie haar niet accepteren
yep... t bedrijf is ook op zon en feestdagen open... is wel lekker... 8 uur werken 16 uur uitbetaald krijgen.quote:
Ik moet het wel goed kunnen zien héquote:
en wat denk jij voor bijzonders te zien door die spleetoogjes achter die hark?quote:
Die zijn me allemaal al een keer naar de kop gegooidquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waar haal jij toch al die leuke plaatjes steeds vandaan?
Tuurlijk en kom je wel een beetje snelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:32 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar ik kom toch echt naar je toe hoor, heb je meteen het gevoel dat je huis vol zit.![]()
Het is dat ze haar excuus heeft aangebodenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Anniebab is bang dat jullie haar niet accepteren
Een naakte vrouw op bed achter d'r laptopquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat denk jij voor bijzonders te zien door die spleetoogjes achter die hark?
Hey lekkere ondeugende meid van mequote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef zouzou het volgende:
Bonsoir Eva,Bommie, Mooiii en de rest ! ....is musiek thuis ?![]()
![]()
hahhaa jij hebt humor, kom annie neem nog een glaasjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nog een glas en ik ben voor de duivel ook niet meer bang...morgenochtend dan weer wel...
Maar das morgen pas ...
Ik heb hier nog een stuk taart jammer dat je zover weg woont...zo ver kan ik nie gooien...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zijn me allemaal al een keer naar de kop gegooid
wrom zou ik naakt zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een naakte vrouw op bed achter d'r laptop
Nee joh geen sorry zeggen want dan is de grap ervan af johquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is borretje ook Krissie?Excuse moi voor daarnet met onder die dek en wroeten enzo...
Mijn fantasie, laat mequote:
Ooow dan trekken we wel ineens heel FOK! leeg wat zullen er dan een paar hier weer vrolijk wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:35 schreef Tessio het volgende:
[..]
Je raakt mij nooit meer kwijt, al zit ik duizenden kilometers verderop...still lovin you
is zo gebeurd hoor, lekker mee kletsen we zijn net zo gezellig als bij jullie op VOL, heb gister steeds meegelezen met jullie als Bommie weer een linkje plaatste, ik wens je vast plezier hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef Borretje22 het volgende:
[..]
Hoi Toverheks
Moet eerst nog ff inkomen hier
hoi hoi zouzouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef zouzou het volgende:
![]()
kloptquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Anniebab het volgende:
Hoeveel roebels beur je eigenlijk voor mij?ze krijgen zeker geld toe als ze maar nemn...
Ja maar de eerste indruk moet goed wezen ..ik ben een echte dame zie je.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh geen sorry zeggen want dan is de grap ervan af joh
quote:
Wahahahaha, kom es dichterbij...dat dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow dan trekken we wel ineens heel FOK! leeg wat zullen er dan een paar hier weer vrolijk worden![]()
Tnx In ieder geval al een warm welkomquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is zo gebeurd hoor, lekker mee kletsen we zijn net zo gezellig als bij jullie op VOL, heb gister steeds meegelezen met jullie als Bommie weer een linkje plaatste, ik wens je vast plezier hier
een fantasie hebben over een pot is als man zijnde volgens mij best engquote:
Eric Eeeeeeeeeeeee weerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wahahahaha, kom es dichterbij...dat dus
Klopt, en eigenlijk doe ik die plaatjes geen recht aan om ze bij jou postings te zetten. Je bent namelijk verre van een Troll. Jij bent gewoon een doodnormale vrouw die de ongeboren vrucht van een vreemde claimed als haar eigen kleinkind. Het is compleet normaal dat je je als een dingo op die baby werpt, want dat doen immers alle weldenkende vrouwen niet? En dan dat gemiep op dat blog, je hebt liever dat we daar niet zijn en toch kom je hier kijken of je de boel op kan naaien, omdat je die mensen daar niet eens een plek wil gunnen waar ze lekkermet elkaar over Huub's kindje kunnen praten. Nee Mooiiii jij bent een toonbeeld van de normale vrouw...quote:
Michael Buble op de achtergrond,hard!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef zouzou het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |