is zo gebeurd hoor, lekker mee kletsen we zijn net zo gezellig als bij jullie op VOL, heb gister steeds meegelezen met jullie als Bommie weer een linkje plaatste, ik wens je vast plezier hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef Borretje22 het volgende:
[..]
Hoi Toverheks
Moet eerst nog ff inkomen hier
hoi hoi zouzouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef zouzou het volgende:
Bonsoir Eva,Bommie, Mooiii en de rest ! ....is musiek thuis ?![]()
![]()
kloptquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Anniebab het volgende:
Hoeveel roebels beur je eigenlijk voor mij?ze krijgen zeker geld toe als ze maar nemn...
Ja maar de eerste indruk moet goed wezen ..ik ben een echte dame zie je.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh geen sorry zeggen want dan is de grap ervan af joh
quote:
Wahahahaha, kom es dichterbij...dat dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow dan trekken we wel ineens heel FOK! leeg wat zullen er dan een paar hier weer vrolijk worden![]()
Tnx In ieder geval al een warm welkomquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is zo gebeurd hoor, lekker mee kletsen we zijn net zo gezellig als bij jullie op VOL, heb gister steeds meegelezen met jullie als Bommie weer een linkje plaatste, ik wens je vast plezier hier
een fantasie hebben over een pot is als man zijnde volgens mij best engquote:
Eric Eeeeeeeeeeeee weerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wahahahaha, kom es dichterbij...dat dus
Klopt, en eigenlijk doe ik die plaatjes geen recht aan om ze bij jou postings te zetten. Je bent namelijk verre van een Troll. Jij bent gewoon een doodnormale vrouw die de ongeboren vrucht van een vreemde claimed als haar eigen kleinkind. Het is compleet normaal dat je je als een dingo op die baby werpt, want dat doen immers alle weldenkende vrouwen niet? En dan dat gemiep op dat blog, je hebt liever dat we daar niet zijn en toch kom je hier kijken of je de boel op kan naaien, omdat je die mensen daar niet eens een plek wil gunnen waar ze lekkermet elkaar over Huub's kindje kunnen praten. Nee Mooiiii jij bent een toonbeeld van de normale vrouw...quote:
Michael Buble op de achtergrond,hard!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef zouzou het volgende:
Bonsoir Eva,Bommie, Mooiii en de rest ! ....is musiek thuis ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |