Geen excuus kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is borretje ook Krissie?Excuse moi voor daarnet met onder die dek en wroeten enzo...
Neuh jij blijft ook gewoon hier wat dacht je danquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En ik dan zei de erruugge zielige alleen gelaten ,![]()
![]()
zich verkocht gevoelde schattige Anniebab...
Zie je?? Niemand zegt iets tegen me ik heb me plaats daar al verbeurt, gelukkig heb ik me wijn nog, das me enige vriend op t ogenblik...quote:
Ajaxxxxxxxquote:
Dank je wel Mooiiiiiiiquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Beterschap en dat meen ik.Ik wens niemand ziektes toe
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zie je?? Niemand zegt iets tegen me ik heb me plaats daar al verbeurt, gelukkig heb ik me wijn nog, das me enige vriend op t ogenblik...![]()
Oke ik ga te snel ...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef Borretje22 het volgende:
[..]
Geen excuus kan wel wat hebben hoor
Ga jij ff op d'r reagerenquote:
Ja maar wat heb je aan lief met verkeerde TT's makenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja jij bent echt een lieve kloon in TT's maken
Anniebab is bang dat jullie haar niet accepterenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef Borretje22 het volgende:
[..]
Geen excuus kan wel wat hebben hoor
Nou ik vind dat jij het wel eens mag proberen, dan is de volgende voor jouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik begin er geeneens aan, ben ik veels te newbee voor toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |