Oh heksje, ook woonachtig in Amsterdam dus, maar als je een keer naar een party wil wil ik best wel jou meeten hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
elk jaar roep ik, ik wil mee naar zo een feest en de kids zeggen dan kom maar hoor lopen nog meer ouwe heksen in de ronte je valt niet op maar helaas zit weer thuismaar geeft niet ik geniet ook zowel met sensation aan lekker achter de pc.
Just klick it!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik waag me daar niet aan hahaha zal je zien is gelijk FOK 3 dagen off
klik ik op dingen waar ik niet op klikken mag![]()
![]()
quote:
Maar ik kom toch echt naar je toe hoor, heb je meteen het gevoel dat je huis vol zit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik echt niet ik vermijd zoveel mogelijk plaatsen met zoveel mensen.
Ik heb het gelezen wat een geweldige TT hij ervan wil makenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik bom zelf al laten doen
[..]
alleen modsjes en admins kunnen TTs achteraf aanpassen.
dat vind ik lief van je, en ik riep al van de week tegen je dat je niet alleen en eenzaam bent als amsterdammer hoor ik was er ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:30 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh heksje, ook woonachtig in Amsterdam dus, maar als je een keer naar een party wil wil ik best wel jou meeten hoor.
Jah lief van jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik lief van je, en ik riep al van de week tegen je dat je niet alleen en eenzaam bent als amsterdammer hoor ik was er ook
Tief es op met dat kut gedoequote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
jou wens ik deze wel toe in je nek:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel wat gezelliger kijken dan, welcome!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey wat gezellig![]()
Ben jij Krissie van VOL
Anders verhuis jij ook mee hoor Tess want ik kan/wil niet zonder jouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ga vanzelfsprekend hierin mee...wat dachten jullie dan?
O is borretje ook Krissie?Excuse moi voor daarnet met onder die dek en wroeten enzo...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey wat gezellig![]()
Ben jij Krissie van VOL
Je raakt mij nooit meer kwijt, al zit ik duizenden kilometers verderop...still lovin youquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Anders verhuis jij ook mee hoor Tess want ik kan/wil niet zonder jou
quote:
vertel maar ik lach je niet uit, en zie nog een amsterdamse hahahaha we zijn met velequote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jah lief van je![]()
Maar ik kom oorspronkelijk niet uit Amsterdam...durf het haast niet te zeggen waar dan wel vandaan.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O is borretje ook Krissie?Excuse moi voor daarnet met onder die dek en wroeten enzo...
Heb wel wat beters te doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
BITCHFIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoi Evaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey wat gezellig![]()
Ben jij Krissie van VOL
Amsterdamquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vertel maar ik lach je niet uit, en zie nog een amsterdamse hahahaha we zijn met vele
De goot?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jah lief van je![]()
Maar ik kom oorspronkelijk niet uit Amsterdam...durf het haast niet te zeggen waar dan wel vandaan.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:34 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wel wat gezelliger kijken dan, welcome!
Ooow jij had verbode moeten worre, ech waar hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed zo
dan krijg je deze kriebelaars niet in je nek
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |