De meeste zijn wel op tv geweest, opnamekwaliteit is wel goed, maar de kwaliteit van Michael, bij voornamelijk de HIStory concerten, ..quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef KarnSuk het volgende:
Even over die koffer, ik heb er een besteld dus. Maar zijn de concerten wel in goede kwaliteit weet iemand dat?
Und so ist Michaelfanboyquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef DrDentz het volgende:
"MTV Awards waar hij voor het eerst de moonwalk deed"
FAIL! Jody nepfan.
idd, zat me alweer kapot te ergeren aan die nepgastquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef DrDentz het volgende:
"MTV Awards waar hij voor het eerst de moonwalk deed"
FAIL! Jody nepfan.
So truequote:Op maandag 6 juli 2009 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Als je nieteens weet dat hij voor het eerst moonwalkte tijdens Motown 25 moet je niet aan een MJ-tattoo beginnen.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Hoezo de "quote:
omdat ze verdrietig isquote:
MJ wordt morgen begravenquote:
L.A.quote:
Ik kan hier zo'n lullig antwoord opgevenquote:
is dit zeker?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
L.A.
2 uur voor de herdenkingsdienst wordt hij begraven
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan hier zo'n lullig antwoord opgevenmaar ik doe het niet
Schaam jequote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef ixio het volgende:
Hoe heet dat intronummer ook alweer? (net op TV?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Schaam je
Jam.Dat nummer onder de introductie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's geen mj nummer....
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef ixio het volgende:
[..]
Dat nummer onder de introductie....
da's geen mj nummer....
Carmina Burana bedoel je denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef ixio het volgende:
Hoe heet dat intronummer ook alweer? (net op TV?)
Als dat live is eet ik mijn schoenen op. Bij elk gilletje je hand voor de microfoon houden etc.. Je moet ewl heel blind zijn wil je dat niet gezien hebben zeg. Meestal zijn het ook maar 5 van de 20+ tracks die die live doet toch? En objectief blijven héquote:
Jam niet maar deze is wel live. Wanna Be Startin Somethin!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als dat live is eet ik mijn schoenen op. Bij elk gilletje je hand voor de microfoon houden etc.. Je moet ewl heel blind zijn wil je dat niet gezien hebben zeg. Meestal zijn het ook maar 5 van de 20+ tracks die die live doet toch? En objectief blijven hé
Je was me voor op mijn edit, maar inderdaad wat een 'verschilletje'quote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jam niet maar deze is wel live. Wanna Be Startin Somethin!
Van Carl Orff. Het introstuk, 'Oh Fortuna' om precies te zijn. Opent de HIStory-dvd daar ook niet mee?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Het nummer uit de intro is Carmina Burana.
http://www.michaeljacksonlive.com/refunds.phpquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef AgeEll het volgende:
sorry als het al ergens staat maar is er een link waar je geld terug kan vragen voor concerttickets?
ken het niet echt terug vinden in het topic
Klopt, op de DVD heb je ook niet Carmina Burana.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch iets anders dan mijn Live in Bucharest DVD. Daar gaat dat meisje tijdens She's Out of My Life helemaal door het dolle.
Redelijk wat denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 21:09 schreef belsen het volgende:
Hoeveel is het vynilsingletje van Jam nu ongeveer waard met een Moby remix van Beat it op de b-kant?
Net opgehaald bij mijn ouders, waar ie nog lag.
Volg je het nu ook op Ned 3 lieve Robijn?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Firefoxxxxx oehhh had ik nooit moeten doen vanmiddag
Ja, maar kan er nog steeds niet goed tegen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volg je het nu ook op Ned 3 lieve Robijn?
Onthoud 1 ding; zijn muziek is nog altijd springlevend, en dat zal zo blijven ookquote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, maar kan er nog steeds niet goed tegen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onthoud 1 ding; zijn muziek is nog altijd springlevend, en dat zal zo blijven ook![]()
Ik leef met je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |