quote:Op zondag 5 juli 2009 21:40 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Echt niet...ik zie het althans niet, waar is mijn leesbril.
En wies Radar, is die de vertrouwen doorgaans?
Tijd voor een leesbril inderdaadquote:The source who remains unnamed tells Radar
Dat is een docu over zijn leven, van kindster tot nu. Zonder de schandalen, dus gaat niet over zijn neus en het veronderstelde kindermisbruik. (gelukkig)quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Morgen op Nederland 3 Live in Bucharest: The Dangerous Tour en "The One and Only Michael Jackson", wat dat ook mag zijn.
Sommige mensen verheugen zich op dinsdagavond heb ik het idee, maar ik helemaal niet. Kan het nog steeds niet uitstaan.quote:
Niks, want hij zal het niet meemakenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat ze ervan gaan maken, dinsdagavond.
Ik heb dubbele gevoelens bij Neverland.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:10 schreef Rnnz het volgende:
Ik zie net op RTL4 een reclame over een programma wat ze morgenavond om half elf gaan uitzenden. Ze zijn de enige zender in Nederland die Neverland heeft mogen bezoeken en laten dat morgen dus zien.
Ja!!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Rnnz het volgende:
Hij had 'Could you be loved' een keer moeten opnemen.
Why you wanna trip on me, wat vinden jullie daarvan? Of valt ie niet onder deze categorie?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef TubewayDigital het volgende:
vinden jullie dat Michael na Beat It nog echt een goeie rock song heeft gemaaktZo ja welke
Die heb ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 02:56 schreef SoltaiiCon het volgende:
Michael Jackson - Jackson Five Picture LP (14 Greatest Hits) Collectors Edition
http://atlanta.kijiji.com(...)s-W0QQAdIdZ140056583
Dat bedrag
Heb em zelf ook nog liggen hier in hele goede staat + poster
Prachtig, zoals bijna heel Dangerousquote:Op maandag 6 juli 2009 02:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Why you wanna trip on me, wat vinden jullie daarvan? Of valt ie niet onder deze categorie?
Ik zou gaan voor Dirty Diana en Give in to me.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Why you wanna trip on me, wat vinden jullie daarvan? Of valt ie niet onder deze categorie?
Nee. Misschien handig om erbij te zetten wat de naam van het product is en waar het eventueel verkrijgbaar is..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand deze al?
[ afbeelding ]
DISC 1-7
- MICHAEL JACKSON THE ULTIMATE COLLECTION MTV
DISC 8
- 1972 Jackson 5 Paris France Concert
- 1975 Jackson 5 Mexico Concert
- 1979 Jackson 5 London U.K. Destiny Concert
- 1981 Jackson 5 Triumph Concert
- Jackson 5 Destiny Concert Feature
DISC 9
- 1987 Brisbane Australia BAD Concert
DISC 10
- 1987 Yokohama Japan BAD Concert
DISC 11
- 1988 U.S.A. BAD Concert
DISC 12
- 1992 Live in.Bucharest: DangerousTour
DISC 13
- 1993 Live in Israel: Dangerous Tour
- 1993 Live in Tokyo Japan: Dangerous Tour
- Michael Jackson Dangerous.Tour Feature
DISC 14
- 1996 Live in.Sydney Australia: History Tour
DISC 15
- 1996 Live in.Manila : History Tour
DISC 16-17
- 1996 Live in Korea: History Tour
DISC 18
- 1996 Live in Romania: History Tour
DISC 19
- 1997 Live in.New Zealand: History Tour
DISC 20
- 1997 Live in Finland: History Tour
DISC 21
- 1997 Live in.Sweden: History Tour
DISC 22
- 1997 Live in Copenhagen: History Tour
DISC 23
- 1998 Live in Kuala Lumpur: History Tour
DISC 24
- 1999 Live in Taipei: HistoryTour
- 1999 Live in Korea: History Tour
DISC 25
- 1997 Live in Munich: History Tour
DISC 26
- THE ONE
- The 30th Anniversary
DISC 27
- Bad Tour Unleashed
DISC 28
- Bad Tour 1988
DISC 29
- The Stranger in Moscow
DISC 30
- MICHAEL JACKSON The Rise and Decline
DISC 31
- Private home movies of the king of pop up close & personal.
DISC 32
- Moonwalker
DISC 33
1979-2008, the first 97 songs.
Ik heb ook geen bevestigingsemail gekregen, gewoon even wachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:32 schreef mmetje41 het volgende:
Ben alles al het teruglezen maar kan niks vinden!
Eerste album dat ik ooit kocht. Ik was 10 ofzo (wanneer kwam die uit?). In de winkel zei mijn pa nog, van deze kun je veel meer nummers (toen had hij denk ik Thriller vast) maar ik wilde persé Dangerous, omdat daar net wat singles van uit waren.quote:
Laat me raden: München?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het wel een mooie bitchfight.![]()
Het schijnt dat dinsdag op RTL5 een volledig HIStory Tour concert uitgezonden gaat worden.Mijn bron is MJJCommunity..
Weet niet of ik hier Ebay links mag plaatsen maar hier is de koffer:)quote:Op maandag 6 juli 2009 15:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bevestigingsemail gekregen, gewoon even wachten.![]()
Die koffer met DVD's is trouwens custom made, al die concerten zijn te vinden op het Internet. Ik wil niet zeggen dat je die koffer niet moet kopen, maar bedenk wel dat de maker ze ook van het Internet heeft.
Net toevallig stukje gezien Boulevard (quote:Op maandag 6 juli 2009 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond krijgt je op RTL4: Thuis Bij Michael Jackson
Extra uitzending plaats van RTL Nieuws. In 'In Neverland: Thuis Bij Michael Jackson' neemt RTL 4 een exclusief kijkje op het mythische toevluchtsoord van wijlen Michael Jackson. RTL Nieuws-correspondent Erik Mouthaan filmde onder meer in de slaapkamer van de overleden zanger (die nog steeds deels eigenaar was van de ranch). Ook kreeg Mouthaan toegang tot de kinderkamer, de badkamer met gouden kranen, het treinstation en een inloopkast met safe room (bedoeld als vluchtruimte in geval van calamiteiten). Mouthaan laat de bakfiets zien waarop nog steeds Jackson's initialen prijken en klom in de boom waarin The King of Pop veel van zijn liedjes schreef. In Neverland spreekt Mouthaan met Kelley Parker, die als 10-jarig kind met Jackson acteerde in de film 'Moonwalker'. Parker haalt met Mouthaan tal van persoonlijke herinnering aan Jackson op.
* Datum:
6 juli 2009
* Uitzendtijd:
22:30 - 23:00 uur
* Genre:
Documentaire
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laat me raden: München?![]()
Die heeft RTL namelijk nog in zijn bezit sinds 1997
Hey, ze moeten toch wat te 'haten' hebbenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag het ook. "Dit is allemaal gemaakt om het kinderen naar hun plezier te maken, toch vreemd, als je denkt dat Michael Jackson aangeklaagd is wegens kindermisbruik." Die 'secret room' is ook al jaren bekend. Nu doen ze net alsof Erik Mouthaan dat ontdekt heeft. Straks komt hij nog met het geheim van 'the lean' op de proppen.
half 7quote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe laat begint trouwens morgen die memorial op de NOS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |