quote:Op zondag 5 juli 2009 21:40 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Echt niet...ik zie het althans niet, waar is mijn leesbril.
En wies Radar, is die de vertrouwen doorgaans?
Tijd voor een leesbril inderdaadquote:The source who remains unnamed tells Radar
Dat is een docu over zijn leven, van kindster tot nu. Zonder de schandalen, dus gaat niet over zijn neus en het veronderstelde kindermisbruik. (gelukkig)quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Morgen op Nederland 3 Live in Bucharest: The Dangerous Tour en "The One and Only Michael Jackson", wat dat ook mag zijn.
Sommige mensen verheugen zich op dinsdagavond heb ik het idee, maar ik helemaal niet. Kan het nog steeds niet uitstaan.quote:
Niks, want hij zal het niet meemakenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat ze ervan gaan maken, dinsdagavond.
Ik heb dubbele gevoelens bij Neverland.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:10 schreef Rnnz het volgende:
Ik zie net op RTL4 een reclame over een programma wat ze morgenavond om half elf gaan uitzenden. Ze zijn de enige zender in Nederland die Neverland heeft mogen bezoeken en laten dat morgen dus zien.
Ja!!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Rnnz het volgende:
Hij had 'Could you be loved' een keer moeten opnemen.
Why you wanna trip on me, wat vinden jullie daarvan? Of valt ie niet onder deze categorie?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef TubewayDigital het volgende:
vinden jullie dat Michael na Beat It nog echt een goeie rock song heeft gemaaktZo ja welke
Die heb ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 02:56 schreef SoltaiiCon het volgende:
Michael Jackson - Jackson Five Picture LP (14 Greatest Hits) Collectors Edition
http://atlanta.kijiji.com(...)s-W0QQAdIdZ140056583
Dat bedrag
Heb em zelf ook nog liggen hier in hele goede staat + poster
Prachtig, zoals bijna heel Dangerousquote:Op maandag 6 juli 2009 02:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Why you wanna trip on me, wat vinden jullie daarvan? Of valt ie niet onder deze categorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |