De meeste zijn wel op tv geweest, opnamekwaliteit is wel goed, maar de kwaliteit van Michael, bij voornamelijk de HIStory concerten, ..quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef KarnSuk het volgende:
Even over die koffer, ik heb er een besteld dus. Maar zijn de concerten wel in goede kwaliteit weet iemand dat?
Und so ist Michaelfanboyquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef DrDentz het volgende:
"MTV Awards waar hij voor het eerst de moonwalk deed"
FAIL! Jody nepfan.
idd, zat me alweer kapot te ergeren aan die nepgastquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef DrDentz het volgende:
"MTV Awards waar hij voor het eerst de moonwalk deed"
FAIL! Jody nepfan.
So truequote:Op maandag 6 juli 2009 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Als je nieteens weet dat hij voor het eerst moonwalkte tijdens Motown 25 moet je niet aan een MJ-tattoo beginnen.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Hoezo de "quote:
omdat ze verdrietig isquote:
MJ wordt morgen begravenquote:
L.A.quote:
Ik kan hier zo'n lullig antwoord opgevenquote:
is dit zeker?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
L.A.
2 uur voor de herdenkingsdienst wordt hij begraven
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan hier zo'n lullig antwoord opgevenmaar ik doe het niet
Schaam jequote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef ixio het volgende:
Hoe heet dat intronummer ook alweer? (net op TV?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Schaam je
Jam.Dat nummer onder de introductie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's geen mj nummer....
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef ixio het volgende:
[..]
Dat nummer onder de introductie....
da's geen mj nummer....
Carmina Burana bedoel je denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef ixio het volgende:
Hoe heet dat intronummer ook alweer? (net op TV?)
Als dat live is eet ik mijn schoenen op. Bij elk gilletje je hand voor de microfoon houden etc.. Je moet ewl heel blind zijn wil je dat niet gezien hebben zeg. Meestal zijn het ook maar 5 van de 20+ tracks die die live doet toch? En objectief blijven héquote:
Jam niet maar deze is wel live. Wanna Be Startin Somethin!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als dat live is eet ik mijn schoenen op. Bij elk gilletje je hand voor de microfoon houden etc.. Je moet ewl heel blind zijn wil je dat niet gezien hebben zeg. Meestal zijn het ook maar 5 van de 20+ tracks die die live doet toch? En objectief blijven hé
Je was me voor op mijn edit, maar inderdaad wat een 'verschilletje'quote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jam niet maar deze is wel live. Wanna Be Startin Somethin!
Van Carl Orff. Het introstuk, 'Oh Fortuna' om precies te zijn. Opent de HIStory-dvd daar ook niet mee?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Het nummer uit de intro is Carmina Burana.
http://www.michaeljacksonlive.com/refunds.phpquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef AgeEll het volgende:
sorry als het al ergens staat maar is er een link waar je geld terug kan vragen voor concerttickets?
ken het niet echt terug vinden in het topic
Klopt, op de DVD heb je ook niet Carmina Burana.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch iets anders dan mijn Live in Bucharest DVD. Daar gaat dat meisje tijdens She's Out of My Life helemaal door het dolle.
Redelijk wat denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 21:09 schreef belsen het volgende:
Hoeveel is het vynilsingletje van Jam nu ongeveer waard met een Moby remix van Beat it op de b-kant?
Net opgehaald bij mijn ouders, waar ie nog lag.
Volg je het nu ook op Ned 3 lieve Robijn?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Firefoxxxxx oehhh had ik nooit moeten doen vanmiddag
Ja, maar kan er nog steeds niet goed tegen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volg je het nu ook op Ned 3 lieve Robijn?
Onthoud 1 ding; zijn muziek is nog altijd springlevend, en dat zal zo blijven ookquote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, maar kan er nog steeds niet goed tegen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onthoud 1 ding; zijn muziek is nog altijd springlevend, en dat zal zo blijven ook![]()
Ik leef met je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Omarmt Robijn*quote:
Zegt al genoeg dat je dit voor het eerst ziet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef peterfan het volgende:
Oh man, ik heb nog nooit iemand zo zien playbacken.Wat een neppe vertoning dit zeg. Legandarisch concert my ass. Hij doet niet eens zijn best om het te verbloemen, er staat gewoon een cdtje op!
Mwahhquote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef RJW_NB het volgende:
volgens mij playbackt ie maar een paar nummers, Jam, Thriller, Will You Be There en Black or White, 4 op 16 nummers dat valt best mee, menig top 40 artist now-days plabackt minimaal de helft van een concert
Heeft ie daar altijd alles live gezongen?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef matthijst het volgende:
En bij de Bad-tour dan?
Toen lukte het m wel...
En op The Jacksons Live...
Ja <30 lukt dat nog we jaquote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef matthijst het volgende:
En bij de Bad-tour dan?
Toen lukte het m wel (misschien op 1 of 2 na)...
En op The Jacksons Live...
Hij playbackt een hoop hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef RJW_NB het volgende:
volgens mij playbackt ie maar een paar nummers, Jam, Thriller, Will You Be There en Black or White, 4 op 16 nummers dat valt best mee, menig top 40 artist now-days plabackt minimaal de helft van een concert
Wel wat meer dan 4quote:
Ah thanks voor de info, ik vroeg me al af hoe dat gedaan werd.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij playbackt een hoop hoor. Veel nummers tijdens de Dangerous en HIStory concerten zijn van te voren "live" opgenomen, zodat het tijdens de concerten live klinkt
Door het gedans door raakte hij een paar keer flink buiten adem. Niet meer dan logisch vind ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij playbackt een hoop hoor. Veel nummers tijdens de Dangerous en HIStory concerten zijn van te voren "live" opgenomen, zodat het tijdens de concerten live klinkt
Waar is Paul McCartney??quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef matthijst het volgende:
Deelnemers memorial:
Ron Boyd (family friend), Kobe Bryant, Mariah Carey, Andrae Crouch Choir, Berry Gordy, Jennifer Hudson, Shaheen Jafargholi (finalist on Britain's Got Talent), Magic Johnson, Martin Luther King III, Bernice A. King, John Mayer, Lionel Richie, Smokey Robinson, Rev. Al Sharpton, Brooke Shields, Pastor Lucious Smith (family friend), Usher and Stevie Wonder.
John Mayer!!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef matthijst het volgende:
Deelnemers memorial:
Ron Boyd (family friend), Kobe Bryant, Mariah Carey, Andrae Crouch Choir, Berry Gordy, Jennifer Hudson, Shaheen Jafargholi (finalist on Britain's Got Talent), Magic Johnson, Martin Luther King III, Bernice A. King, John Mayer, Lionel Richie, Smokey Robinson, Rev. Al Sharpton, Brooke Shields, Pastor Lucious Smith (family friend), Usher and Stevie Wonder.
Neen, de Carmina Burana is het hele stuk (een opera dacht ik). Het openingsnummer van de Carmina Burana, wat veelvuldig wordt gebruikt heet O Fortunaquote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Het nummer uit de intro is Carmina Burana.
Dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch iets anders dan mijn Live in Bucharest DVD. Daar gaat dat meisje tijdens She's Out of My Life helemaal door het dolle.
Veel B-artiesten zo te zien. Alleen Stevie en Lionel mogen in Michaels schaduw staan. Waar is Bruce 'The Boss' Springsteen eik?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef matthijst het volgende:
Deelnemers memorial:
Raar dat ie niet komt...misschien kan ie niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die komt niet blijkbaar en kan 'm geen ongelijk geven..
Ja, dat was ook nieuw voor mij.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Man in the Mirror is door Michael Jackson geschreven in zijn Giving Tree. Aldus Eric Mouthaan.
Die is aan het rentenieren en heeft tijd genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Raar dat ie niet komt...misschien kan ie niet.
Waar zie jij B-artiesten?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Veel B-artiesten zo te zien. Alleen Stevie en Lionel mogen in Michaels schaduw staan. Waar is Bruce 'The Boss' Springsteen eik?
Je vergeet Smokey Robinson.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Veel B-artiesten zo te zien. Alleen Stevie en Lionel mogen in Michaels schaduw staan.
Whatever he does, it will be soooooo gooooooooooooodquote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Rnnz het volgende:
edit: maar... als John Mayer meedoet met de herdenking, zal hij dan Beat It gaan spelen?![]()
De tijd dat zij aan de drugs zat is gelukkig al weer een tijd voorbij. Binnenkort komt er ook een nieuw album uit, weet ik toevallig. Haar stem heeft niet meer de kracht van vroeger, maar ze kan nog steeds een aardig nootje zingen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Kan Whitney nog wel wat dan? Straks staat ze daar zo stoned als een garnaal op het podium, dat wordt een afgang.
Oeh, dat zou wel lekker zijn inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:38 schreef JX het volgende:
[..]
Whatever he does, it will be soooooo goooooooooooood![]()
![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat hij een mooie versie van Give In To Me kan neerzetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |