Nouja weet je wat het is, ik ben dus vanavond gaan proefdraaien.. En dat is 'op vrijwillige basis' en in het mailtje hadden ze het over een paar uurtjes.. Laten ze me dus van 4 tot 9 werken, en dan ook echt werken.. Om daarna te zeggen dat ze meerdere sollicitanten hebben en nog niet weten hoeveel mensen ze nodig hebben etc dus dat ik nog wel van ze hoor.quote:
Ik wilde net vragen wat jij vond van Hilary Duff op die ene foto, maar sterf ook maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eens, veel te brede schouders, veel te rechte buik + heupen, totaal gebrek aan taille of vrouwelijke vormen. Behalve die tetten dan, maar die springen er nu ook niet echt uit op een positieve manier..
Ik snap het, ik zou me ook zwaar genaaid voelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is, ik ben dus vanavond gaan proefdraaien.. En dat is 'op vrijwillige basis' en in het mailtje hadden ze het over een paar uurtjes.. Laten ze me dus van 4 tot 9 werken, en dan ook echt werken.. Om daarna te zeggen dat ze meerdere sollicitanten hebben en nog niet weten hoeveel mensen ze nodig hebben etc dus dat ik nog wel van ze hoor.
Ik voel me gewoon misbruiktdat klinkt nogal overdreven maar ik vind het stom dat ik me daar 5 uur gratis uit de naad moet werken, en zij nog wel eens iets van zich laten weten.
Maar dat wilde ik natuurlijk niet zeggen want dan krijg ik die baan helemaal nooit.
Je mag mij ook wel doen hoor liefste, ik ben een stuk bereikbaarder, en bovendien met een mooier lichaamquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat jij vond van Hilary Duff op die ene foto, maar sterf ook maar.![]()
Beetje vreemd inderdaad. Ze hadden je toch wel gewoon kunnen betalen? Was het druk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is, ik ben dus vanavond gaan proefdraaien.. En dat is 'op vrijwillige basis' en in het mailtje hadden ze het over een paar uurtjes.. Laten ze me dus van 4 tot 9 werken, en dan ook echt werken.. Om daarna te zeggen dat ze meerdere sollicitanten hebben en nog niet weten hoeveel mensen ze nodig hebben etc dus dat ik nog wel van ze hoor.
Ik voel me gewoon misbruiktdat klinkt nogal overdreven maar ik vind het stom dat ik me daar 5 uur gratis uit de naad moet werken, en zij nog wel eens iets van zich laten weten.
Maar dat wilde ik natuurlijk niet zeggen want dan krijg ik die baan helemaal nooit.
Ik mag hopen dat ik die baan krijg want anders dan ben ik:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap het, ik zou me ook zwaar genaaid voelen.
Ik snap nog steeds niet waarom je hebt ingestemd met deze proeftijdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
je hoort officeel betaald te krijgenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je het écht klote vond, had je gewoon ter plekke moeten weigeren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als ze het zwart deden zouden ze me sowieso wel meteen kunnen betalen, deden ze bij m'n vorige baan ook. Maar je moet echt op de loonlijst gezet worden etc..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad. Ze hadden je toch wel gewoon kunnen betalen? Was het druk?
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel doen hoor liefste
True.quote:ik ben een stuk bereikbaarder
Dat zijn jóúw woorden.quote:en bovendien met een mooier lichaam![]()
!
Omdat ik die baan gewoon wil voor de zomerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je hebt ingestemd met deze proeftijd
Ik heb dus geen zin om weer een ander restaurant te gaan zoeken etc, hier zochten ze mensen, hier werd ik uitgenodigd om te komen proefdraaien dus a la.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je het écht klote vond, had je gewoon ter plekke moeten weigeren.Mja, ik weet niet hoe graag je die baan wil en hoe makkelijk iets anders (soortgelijks) in de buurt te vinden is.
Even slikken en doorgaan dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik die baan gewoon wil voor de zomerwat maakt een paar uur dan uit..
Maar als zij daarna nog niet eens zeggen of ik ben aangenomen of niet enzo vind ik dat storend.
[..]
Ik heb dus geen zin om weer een ander restaurant te gaan zoeken etc, hier zochten ze mensen, hier werd ik uitgenodigd om te komen proefdraaien dus a la.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik toch.
[..]
True.
[..]
Dat zijn jóúw woorden.
Dan moet je niet zeikenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik die baan gewoon wil voor de zomerwat maakt een paar uur dan uit..
Maar als zij daarna nog niet eens zeggen of ik ben aangenomen of niet enzo vind ik dat storend.
Soms is dat te gevoeligquote:
Ik kan heel goed masseren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms is dat te gevoelig!
En wil je me masseren? M'n hele lichaam doet gewoon pijnik ben slap geworden in de tijd dat ik niet werkte of een sport deed.
Geen tijd. Ik ben douchen en weg, fijne avond mensenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan heel goed masseren.Ga maar even liggen.
Een feministquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeik wanneer ik daar behoefte aan heb. Nu dus!
Wat een kutactiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen tijd? Vraag er dan ook niet naar! Ik had de massagetafel al geprepareerd, de olie klaargezet... was het gewoon een schreeuw om aandacht!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen tijd. Ik ben douchen en weg, fijne avond mensen!
Vrouwen daarentegen zijn het leukst als ze in de keuken mijn sandwich klaarmakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi, mannen zijn het leukst als ze bang en geintimideerd zijn.
GRRRRREREN GREREN GREREN GREREN GRERENquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef dagdag het volgende:
DIT MOET GEWOON
INTERRRRRRRRRR INTERRRRR INTERRRRR INTERRRRR INTERRRRR
Ga je piem0l maar masseren, terwijl je aan mij denktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat een kutactie
Stel dat je die baan niet krijgt, dan zou ik toch eisen dat ie betaalt. Van mijn part uit z'n eigen zak als "schenking".
[/quote
Ik ben alleen niet stoer genoeg om zoiets te eisen![]()
!
[quote]Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen tijd? Vraag er dan ook niet naar! Ik had de massagetafel al geprepareerd, de olie klaargezet... was het gewoon een schreeuw om aandacht!
Dankjewelquote:
Ciao honeyquote:
Niet als ik heb ingestemd met vrijwillig proefdraaien toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef gers het volgende:
maar bt je hebt gewoon recht op loon hoor![]()
ik zou daar wel even achteraan gaan als ik jou was
En vrouwen als ze boos en geïrriteerd zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi, mannen zijn het leukst als ze bang en geintimideerd zijn.
Zie je, Bt! Zo'nquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij moet je kankerbek eens houden!
quote:
Vind ik niet, over die vrouwen he. En blegh wat haat ik die gastquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
En vrouwen als ze boos en geïrriteerd zijn.
[..]
Zie je, Bt! Zo'nis véél venijniger dan die gaye
.
370 punten, kijk mensen zo verdien je makkelijkquote:
Wanneer komt er weer een tussenstand?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
370 punten, kijk mensen zo verdien je makkelijk
wanneer de mods dood zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een tussenstand?
op de een of andere manieer weer 3 notes erbij, heb vandaag geeneens gefoktquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef dagdag het volgende:
[..]
op de een of andere manieer weer 3 notes erbij, heb vandaag geeneens gefokt
Nee. Ik heb het ook een keer gehad trouwens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
Niet als ik heb ingestemd met vrijwillig proefdraaien toch?
serieus,, net als vorige keer 3 dagen zit ik niet op fok en dan hoppa note erbijquote:
Ik ook niet écht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik niet, over die vrouwen he
Respect. Dat vind ik echt knap.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
serieus,, net als vorige keer 3 dagen zit ik niet op fok en dan hoppa note erbij
Waarschijnlijk een note met gelukkig ben je er nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
serieus,, net als vorige keer 3 dagen zit ik niet op fok en dan hoppa note erbij
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een note met gelukkig ben je er niet![]()
quote:
En toen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het ook een keer gehad trouwens.
plek?quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
I want to love youuu feeel youuu, wrap myself around youu.
Dude, je ging toch weg of niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
I want to love youuu feeel youuu, wrap myself around youu.
Ja maar ik ben niet zo snel. Heb Birgit beloofd dat ik nu echt gaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, je ging toch weg of niet?I'm confused.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Birgit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo snel. Heb Birgit beloofd dat ik nu echt gadoei
![]()
!
quote:
Sensation.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Niet naar sensation in je zongebruinde huid met strak wit-armani shirtje en kekke witte canvasbroek?
Echt...metro's vol zie ik ze al 2 dagen.
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Niet naar sensation in je zongebruinde huid met strak wit-armani shirtje en kekke witte canvasbroek?
Echt...metro's vol zie ik ze al 2 dagen.
Ik ben naar de eerste geweest, in 2000!quote:
Jij bent meer van de loshangende half doorshijnende overhemden met brede kraag?quote:
Nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de loshangende half doorshijnende overhemden met brede kraag?
wie?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
Ik begin minimal steeds meer te waarderen.
Ik las 'minima' en vond je al zo coulant.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
Google.quote:
Ik en coulant, ja daar gaat het al mis he.quote:
nou lekker aardigquote:Op zondag 5 juli 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Google.
[..]
Ik en coulant, ja daar gaat het al mis he.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
Ricardo Villalobos, Trentemoller, Pig & Dan o.a.quote:
Dat ken ik dan weer niet.quote:
Lifestyle, daar noem je ook een subforum.quote:
ja morgen weer werkenquote:
Als ik aan dat boek denk bel ik m'n mannetje!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
Frank Zappa, dan moet ik denken aan dat boek: de moeder van David S.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik ook 14 tot 22, jij?quote:
van 8 tot 16.30quote:Op zondag 5 juli 2009 00:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ik ook 14 tot 22, jij?
hoe is het met je crib?
Karma will get you.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
Ik had vandaag een kind aan de kassa dat continu vroeg om een snoepje, we moeten snoepjes uitdelen aan kleine kinderen (), nu is het kind in kwestie een enorm verwend kutkind dus ik bleef stoïcijns voor me uitkijken en gaf geen gehoor aan haar smeekbede. Gevolg: kind loopt jankend weg.
![]()
Ik ben zo'n goed mens.
Daarop gebaseerd loop ík op mijn beurt uiterst chill door het leven. Omdat ik wel echt goed doe en dus ook al goed hebt ontmoet en zal ontmoeten.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
Ik had vandaag een kind aan de kassa dat continu vroeg om een snoepje, we moeten snoepjes uitdelen aan kleine kinderen (), nu is het kind in kwestie een enorm verwend kutkind dus ik bleef stoïcijns voor me uitkijken en gaf geen gehoor aan haar smeekbede. Gevolg: kind loopt jankend weg.
![]()
Ik ben zo'n goed mens.
It already has.quote:
Wat doe jij?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:42 schreef gers het volgende:
[..]
van 8 tot 16.30![]()
weer bmw blokken vijlen![]()
maar opzich wel chill hier
Ik leer die kinderen alvast om te gaan met de teleurstellingen die ze ongetwijfeld voor hun kiezen zullen krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarop gebaseerd loop ík op mijn beurt uiterst chill door het leven. Omdat ik wel echt goed doe en dus ook al goed hebt ontmoet en zal ontmoeten.
wat liefquote:Op zondag 5 juli 2009 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik leer die kinderen alvast om te gaan met de teleurstellingen die ze ongetwijfeld voor hun kiezen zullen krijgen.
't Is niet aan jou om dat te doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik leer die kinderen alvast om te gaan met de teleurstellingen die ze ongetwijfeld voor hun kiezen zullen krijgen.
I know.quote:
Ik heb het beste met ze voor.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
![]()
Ik ben zo'n goed mens.
Het eerste. Without a doubt.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Zit jij soms met eenporum achter de kassa?
![]()
Of zo'n hyperblije kassamiep.
Nee met zo'n verveelde blik.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Shut up.quote:
Ik als dead sexy bitch laat al die meisjes zweten achter de kassa!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Ik wil een keertje bij je afrekenen.quote:
Of dat.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:55 schreef gers het volgende:
hihi
ik wil bij fas een keer een komkommer en een pot vasilene afrekenen kijken hoe ze reageert
quote:
Dan is ze baas.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:00 schreef gers het volgende:
behalve als je de rode vlag hebt buitenhangen dan ben je soms zo chaggi
Ik verroer geen vin.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:55 schreef gers het volgende:
hihi
ik wil bij fas een keer een komkommer en een pot vasilene afrekenen kijken hoe ze reageert
Dan geef ik je gewoon je wisselgeld met een uitgestreken smoel en sta jij vet voor paal.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik wil een keertje bij je afrekenen.![]()
En dan ook zo'n kansloze 'stunt' uithalen.
Als in betalen met een briefje van 200 en dan zeggen Heb je niet van terug he?
Ik ook van jou hoor.quote:
So true.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:00 schreef gers het volgende:
behalve als je de rode vlag hebt buitenhangen dan ben je soms zo chaggi
quote:
Maar dat mag heul niet conform de regels!quote:Op zondag 5 juli 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan geef ik je gewoon je wisselgeld met een uitgestreken smoel en sta jij vet voor paal.![]()
![]()
hehe je doet me denken aan die strip single die oa in het bd staatquote:Op zondag 5 juli 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor.
[..]
So true.!
Hihihihihi.quote:
En dan is zij Nienke?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
hehe je doet me denken aan die strip single die oa in het bd staat
Gvd waarom lach ik hierom.quote:
Dat ene karakter is ook op mij gebaseerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
hehe je doet me denken aan die strip single die oa in het bd staat
omdat het waar isquote:Op zondag 5 juli 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd waarom lach ik hierom.
[..]
Dat ene karakter is ook op mij gebaseerd.
Ja is het ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, niks hihihihi. Da's toch AWESOME!En origineel. En tof bedacht. En ja, hihihihi.
Nogmaals... dat komt door mijn latente borderline hersenstructuur.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:05 schreef IQM het volgende:
Ik vind dat hele ongesteldheidsgedoe niet eens echt een minpuntje van Fas. Eerder het feit dat ze zo snel de kast op te jagen is (en dat ze dat dan ook laat merken).
quote:
we weten wel altijd als je ongesteld bent dat je hapt om mijn rellenpogingenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nogmaals... dat komt door mijn latente borderline hersenstructuur.!!!
Heb je dat serieus, ja?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nogmaals... dat komt door mijn latente borderline hersenstructuur.!!!
No nothing so glamorous.quote:
Een supersoaker zwarte verf!quote:Op zondag 5 juli 2009 01:16 schreef bloodysunday het volgende:
Nog ergens een rel te vinden? verveel me...
Je moeder is een rel, lelijke Autotron-abonneehouder.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:16 schreef bloodysunday het volgende:
Nog ergens een rel te vinden? verveel me...
Ja ben gister nog 3x over de jouwe geweestquote:Op zondag 5 juli 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moeder is een rel, lelijke Autotron-abonneehouder.
Ook het seksueel misbruik in m'n vroege jeugd?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil het je wel aanpraten als je dat wil.
Wat voor trauma wil je dat ik je precies aanpraat?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook het seksueel misbruik in m'n vroege jeugd?
Hmmm iets schokkends, iets wat me een cultstatus geeft. Vaders doen het in dat opzicht vaak goed.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat voor trauma wil je dat ik je precies aanpraat?En welke gezinsleden horen daarbij?
Geneukt door der opaquote:Op zondag 5 juli 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat voor trauma wil je dat ik je precies aanpraat?En welke gezinsleden horen daarbij?
fok rar gemaakt door je eerste lesbische liefde toen je 14 wasquote:Op zondag 5 juli 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmmm iets schokkends, iets wat me een cultstatus geeft. Vaders doen het in dat opzicht vaak goed.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmmm iets schokkends, iets wat me een cultstatus geeft. Vaders doen het in dat opzicht vaak goed.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Een supersoaker zwarte verf!
De trein naar de arena!
MAYHEM!!!!!
Haha, jij bent ooit betast door je papa, terwijl hij over zijn behaarde piemel wreef. En toen je er wat van wilde zeggen tegen je moeder, deed ze het af als nonsens en groeiden jullie nog verder uit elkaar, terwijl je papa en mama juist steeds meer affectie jegens elkaar begonnen te vertonen. Op school wilde ook niemand naar je luisteren. Sterker nog, je verdween door de vieze spelletjes van je papa steeds meer op de achtergrond. Je raakte in een sociaal isolement en begon steeds meer na te denken over zelfmoord. Totdat de zomervakantie kwam en je eindelijk naar de middelbare school mocht gaan. Mooi, dacht je, kan ik eindelijk dat nare verleden van me afschudden. Nou, mooi niet, want op die school bleek ook de grootste pestkop van de basisschool te zitten, een die op de hoogte was van wat er zich allemaal afspeelde bij jou thuis en die het zo leuk vond om dat nog de eerste schooldag die jij beleefde als brugpieper rond te bazuinen op het schoolplein. Fuck. Nog een paar kutte jaren.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bouw er een topic omheen en voor je het weer pull je een Noorsbloed.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Haha, jij bent ooit betast door je papa, terwijl hij over zijn behaarde piemel wreef. En toen je er wat van wilde zeggen tegen je moeder, deed ze het af als nonsens en groeiden jullie nog verder uit elkaar, terwijl je papa en mama juist steeds meer affectie jegens elkaar begonnen te vertonen. Op school wilde ook niemand naar je luisteren. Sterker nog, je verdween door de vieze spelletjes van je papa steeds meer op de achtergrond. Je raakte in een sociaal isolement en begon steeds meer na te denken over zelfmoord. Totdat de zomervakantie kwam en je eindelijk naar de middelbare school mocht gaan. Mooi, dacht je, kan ik eindelijk dat nare verleden van me afschudden. Nou, mooi niet, want op die school bleek ook de grootste pestkop van de basisschool te zitten, een die op de hoogte was van wat er zich allemaal afspeelde bij jou thuis en die het zo leuk vond om dat nog de eerste schooldag die jij beleefde als brugpieper rond te bazuinen op het schoolplein. Fuck. Nog een paar kutte jaren.
Toen werd je vader ziek en probeerde je, barmhartig als je placht te zijn, weer contact te zoeken met hem. Eenmaal hem gevonden, werd al snel duidelijk dat je vader nog steeds niet van je houdt zoals een vader van z'n dochter zou moeten houden. Teneergeslagen ben je maar op zoek gegaan naar enige genegenheid door op een groot online forum mee te posten. FUCK YOUR LIFE!
Hoax-technisch en creatief gezien zou ik het zo kunnen, maar ik weerhou mezelf er zo vaak van om te liegen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bouw er een topic omheen en voor je het weer pull je een Noorsbloed.
Shockingly accurate.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Haha, jij bent ooit betast door je papa, terwijl hij over zijn behaarde piemel wreef. En toen je er wat van wilde zeggen tegen je moeder, deed ze het af als nonsens en groeiden jullie nog verder uit elkaar, terwijl je papa en mama juist steeds meer affectie jegens elkaar begonnen te vertonen. Op school wilde ook niemand naar je luisteren. Sterker nog, je verdween door de vieze spelletjes van je papa steeds meer op de achtergrond. Je raakte in een sociaal isolement en begon steeds meer na te denken over zelfmoord. Totdat de zomervakantie kwam en je eindelijk naar de middelbare school mocht gaan. Mooi, dacht je, kan ik eindelijk dat nare verleden van me afschudden. Nou, mooi niet, want op die school bleek ook de grootste pestkop van de basisschool te zitten, een die op de hoogte was van wat er zich allemaal afspeelde bij jou thuis en die het zo leuk vond om dat nog de eerste schooldag die jij beleefde als brugpieper rond te bazuinen op het schoolplein. Fuck. Nog een paar kutte jaren.
Toen werd je vader ziek en probeerde je, barmhartig als je placht te zijn, weer contact te zoeken met hem. Eenmaal hem gevonden, werd al snel duidelijk dat je vader nog steeds niet van je houdt zoals een vader van z'n dochter zou moeten houden. Teneergeslagen ben je maar op zoek gegaan naar enige genegenheid door op een groot online forum mee te posten. FUCK YOUR LIFE!
Jammes, lijkt me kankergeniaal om weer zo'n stunt te krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoax-technisch en creatief gezien zou ik het zo kunnen, maar ik weerhou mezelf er zo vaak van om te liegen.Iets met bang voor Karma enzo.
Ik heb ooit eens iets gelezen over blauwe ballen, is dat het?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef Broekpaling het volgende:
MIJN LINKERBAL DOET OPEENS PIJN
VERDOMME
Ze zien er niet blauw uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets gelezen over blauwe ballen, is dat het?
Ja zoiets ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zien er niet blauw uit.
Maar blauwe ballen was toch batsen en het plots stoppen ofzo?
Juicy haalt het niveau daar nog omhoog vergeleken met wat voor droeftoeters er verder zittenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat niveau heb je al snel met die Juicy.
en lesboquote:Op zondag 5 juli 2009 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vrouw, duh.
Mensen maken weleens garpjes. jwz
Hier is het vaak stil manquote:Op zondag 5 juli 2009 01:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat niveau heb je al snel met die Juicy.
quote:
JAquote:Op zondag 5 juli 2009 01:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Problemen met lesbo's?Je trekt je er iedere dag op af!
Jordeeehquote:Op zondag 5 juli 2009 01:46 schreef bloodysunday het volgende:
Zijn er eigenlijk nog KLB SCers gebanned?
Ik heb overigens nog nooit zoveel clitten op 1 dag gevoel als vandaag.quote:
Dan moet je de biseksuelen hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:45 schreef gers het volgende:
[..]
JA
DAN DOEN ZE GEIL ENZO
BIED IK ME PENIS AAN WILLEN ZE DIE NIET
Hihi een woordgrapski.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nooit zoveel clitten op 1 dag gevoel als vandaag.
In m'n haar dan he.
WOAR zijn die danquote:
Nou, ik ben vandaag in mijn bolide een stukje wezen rijden met uiteraard de kap naar beneden dus er stond een fikse wind op mijn wilde lokken.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi een woordgrapski.![]()
Je verzorgt je haar toch wel goed he?
Als je nog iets bijzonders in je haar vindt, let us know.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, ik ben vandaag in mijn bolide een stukje wezen rijden met uiteraard de kap naar beneden dus er stond een fikse wind op mijn wilde lokken.
Morgen douchen, dusch allesch komt goedt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zien er niet blauw uit.
Maar blauwe ballen was toch batsen en het plots stoppen ofzo?
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je nog iets bijzonders in je haar vindt, let us know.
quote:Op zondag 5 juli 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
Dat niemand hier eerder aan heeft gedacht!![]()
[ afbeelding ]
http://www.likecool.com/Play_More--Design--Gear.html
Te weinig animo om een (commercieel) succes te wordenquote:Op zondag 5 juli 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
Dat niemand hier eerder aan heeft gedacht!![]()
[ afbeelding ]
http://www.likecool.com/Play_More--Design--Gear.html
Dank u voor deze wijze lesquote:Op zondag 5 juli 2009 02:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Te weinig animo om een (commercieel) succes te worden
Na 3propjes heb je het wel weer gezien
quote:
Omdat homoquote:Op zondag 5 juli 2009 02:06 schreef Juicyhil het volgende:
En waarom staat Bruno bij mij in m`n Recomended for you lijstje op YouTube
Maar eerlijk gezegd heb ik die trailer al non stop bekeken en ga ik donderdagavond er naartoe in de bioscoop. Maar ik ben hetro. jwt.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)IY-circumcision.html
Wat een faler.
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een of ander VMBO wijf dat bij de LIDL achter de kassa werkt, last heeft van rammelende eierstokken en zich nu aangevallen voelt omdat niet iedereen jouw bekrompen wereldbeeld deelt ?
Waarmee eindbaars het nieuwe woord is. Over 3 weken hoor je het in alle straten, kroegen en winkels!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ging vannacht met m'n bezopen kop met m'n matties zo rond half 3 vissenBohhh ik heb me toch een eindbaars gevangen
.
Studielink & ib-groep is sowieso gay. Al die moeite doen voor een paar schrale euri's per maand.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:56 schreef bloodysunday het volgende:
kut zooi dat inschrijven voor vervolgstudie
Ja en dan moet die IB-Groep ook nog weer is via digiD. Moet ik dat nog aanvragen en ben straks op vakantiequote:Op zondag 5 juli 2009 13:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Studielink & ib-groep is sowieso gay. Al die moeite doen voor een paar schrale euri's per maand.
je haat me hequote:
Hehe, ja da's zuur. 'T word je niet makkelijk gemaakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja en dan moet die IB-Groep ook nog weer is via digiD. Moet ik dat nog aanvragen en ben straks op vakantie
Natuurlijk niet, liefjequote:
gelukkig maarquote:Op zondag 5 juli 2009 13:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ja da's zuur. 'T word je niet makkelijk gemaakt.
[..]
Natuurlijk niet, liefje.
Ze moeten gewoon niet zo huilen bij die IB groep. Zou het ook op de naam van je ouders kunnen? Of staat je OV dan ook op de naam van je oudersquote:Op zondag 5 juli 2009 13:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ja da's zuur. 'T word je niet makkelijk gemaakt.
[..]
Natuurlijk niet, liefje.
Het scheelt dat alles haar staat. Maar zij was m'n blonde tieneridoolquote:
Ik denk dat dat niet gaat lukken, neequote:Op zondag 5 juli 2009 13:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet zo huilen bij die IB groep. Zou het ook op de naam van je ouders kunnen? Of staat je OV dan ook op de naam van je ouders?
Mja, ze komt er wel mee weg, maar ik ben er niet gek op. Blond staat haar veel beter.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat alles haar staat. Maar zij was m'n blonde tieneridool. Wat doet ze nou
.
quote:
I couldn't agree more.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mja, ze komt er wel mee weg, maar ik ben er niet gek op. Blond staat haar veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |