yup, gebeld naar de bios. Het is een adviesleeftijd dus mogen wij als ouder beslissen of we het geschikt vinden of niet. Films waarbij 16 of ouder is moet je je legitimeren en is het wel wettelijk vastgelegd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Denk je dat ie er wel inkomt, Stout? Qua leeftijd bedoel ik.
quote:goeie morgen mama.
ik ben heel blij dat ik je morgen weer ga zien.
helaas duurt het wat langer voor papa.
doe papa de groeten van me en geef hem een heele dikke kus.
en voor jou ook een heele dikke kus en de groeten van me.
Hmmm, weet je ook hoe die heet? Revenge of the fallen heet het nieuwste deel. Persoonlijk vind ik de tekenfilms al druk genoeg. Maar hey, het gaat niet over mij hè.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef lily het volgende:
Wij hebben die Transformers deel 2 gisteren even zitten bekijken thuis (oudste is transformers fan).
Maar, mijn god, wat een herrie en robotgeweld en heen en weer geflits en gedoe. En alles heel donker.
Ik vond het niet normaal.
Oudste hield het na 10 minuten al voor gezien (bah, niks aan) en die houdt meestal wel van wat hectiek.
ohhh je bent in de buurt !!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hij logeert bij oma. En we bellen elke dagEn vanmorgen op mijn werk kreeg ik dit mailtje
![]()
Wij missen hèm ook hoorMorgenavond ga ik naar Haarlem en zaterdag komen we samen terug
Wat doe je zaterdag?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:01 schreef Stout het volgende:
ohhh je bent in de buurt !!!![]()
Wij missen de mannen ook altijd, t is dan zo stil in huis. Wel lekker maar toch anders stil dan wanneer ze er wel zijn. Ben ook altijd weer heul blij als ze thuis zijn.
gisteren!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef Lishe het volgende:
Bix, hebben ze Kikkerdril al gezien? Wij vonden 'm erg leuk!
Wat knap!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:12 schreef bixister het volgende:
Piet durft nu in navolging van Max-uit-de-film zo de padden in de tuin op te tillen!
Ik vind het echt heeel knap. Want padden zijn zo groot en zo kledderigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef bixister het volgende:
ah, ik zal 't 'm vertellen. maar ik vond 't wel grappig want meneer is meestal niet zo'n held. hoe zo'n voorbeeld dan -hops- alle eerdere schroom overboord laat zetten he. mooi is dat!
Hey dat klinkt als onze tuin....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:05 schreef livelink het volgende:
Zeg maar gewoon dat het supervermoeiend is, Sjeen![]()
Ben je nog naar de speeltuin geweest? Hier was het weer al heel snel weer goed.
Onze tuin wordt ook bevolkt door talloze kikkers en padden. Je moet echt heel goed uitkijken waar je loopt, maar die hele kleintjes zijn bijna niet te ontwijken. Ik voel me vaak net een massamoordenaar. Ze lopen ook net zo makkelijk ons huis in en gelukkig durft Katja ze nu ook op te pakken om buiten te zetten. Ik zet er heel laf een vergiet omheen en dirigeer ze dan weer naar buiten. Laatst zaten er ook 2 salamanders in huis, maar die durfde Katja toch ook niet op te pakken. Daar hebben we ons buurmeisje voor moeten charteren. Ik woon te dicht bij het water
Oew, stuur hem even langs op de camping, ik had er eentje naast mijn koelkast zitten en ik pak ze zelf liever niet opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:12 schreef bixister het volgende:
Piet durft nu in navolging van Max-uit-de-film zo de padden in de tuin op te tillen!
Ff testen of ie nog z'n kin op de borst kan doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:01 schreef renzell het volgende:
Nou, boehoe, mijn kindje heeft zo'n hoofdpijn!!!Aspirine zit er al in (na grote paniek en dikke tranen), maar lijkt (nog) niets te helpen. Bah, ik voel me machteloos en heb zo'n medelijden met het kleintje!
![]()
En lief is heel rustig, maar ik denk meteen aan allemaal erge dingen, zoals malaria enzo.Bah!
![]()
Dank je! En... wat is dat testje met die kin op die borst dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff testen of ie nog z'n kin op de borst kan doen.![]()
Als het over een half uurtje nog niet beter is even overleggen met de HAP? Heel vervelend is dat hè. Voelt zo onmachtig....
Beterschap.
Hee wat toevallig dat ik dit nu lees! Sterre is op dit moment naar de Harry Potter film met een vriendje uit haar klas en zijn vader. Ik ga niet mee, omdat ik er toevallig donderdagavond al naartoe ga met mijn man (die is dan jarig, en dan gaan we met z'n tweeën uit eten en daarna naar de film, dat hadden we al geregeld). Ik vind inderdaad ook dat je als ouder het beste kunt inschatten of een kind het wel of niet aankan. Sterre zal de film echt niet te eng vinden, maar Wouter (die 2 jaar ouder is) zal het dus wél veel te eng vinden. Die durfde al niet de Harry Potterfilm met 9+ rating op dvd af te kijken. Dan zegt leeftijd dus niet zoveel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef Stout het volgende:
[..]
yup, gebeld naar de bios. Het is een adviesleeftijd dus mogen wij als ouder beslissen of we het geschikt vinden of niet. Films waarbij 16 of ouder is moet je je legitimeren en is het wel wettelijk vastgelegd.
Bios wil wel dat wij als ouders meegaan*duhhh ik ga mijn kind naar HP laten kijken en zelf niet....*
Voorzorgsmaatregel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:09 schreef renzell het volgende:
[..]
Dank je! En... wat is dat testje met die kin op die borst dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben natuulijk geen medicus maar doe dat altijd bij mijn eigen kinderen ook bij ernstige hoofdpijn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Even met een glaasje eroverheen rollen. als je ze dan blijft zien kunnen het puntbloedinkjes zijn idd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ook hoor, debuurvrouw. En meteen checken of er geen kleine puntjes op de huid zichtbaar zijn die niet weg te drukken zijn.
Want, horen die ook bij hersenvliesontsteking?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ook hoor, debuurvrouw. En meteen checken of er geen kleine puntjes op de huid zichtbaar zijn die niet weg te drukken zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voorzorgsmaatregel.Alleen maar goed toch, dat je daar alert op bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben natuulijk geen medicus maar doe dat altijd bij mijn eigen kinderen ook bij ernstige hoofdpijn.
Kán... maar nekstijfheid icm met puntjes is wel reden tot zorg....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef renzell het volgende:
[..]
Want, horen die ook bij hersenvliesontsteking?
En die hele kleintjes worden ook wel heel erg overvallen door hoofdpijn. De eerste keer is echt raaaaar. Als je weet hoe het is is het al vervelend en bijna niet te harden, laat staan voor de eerste keer...quote:
Wat fijn!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:00 schreef chacama het volgende:
Het was heerlijk. Haar eigen woorden:
Mama, hier op de camping vind ik het leuk. Kan ik doen waar ik zin in heb en niet doen waar ik geen zin in heb. Dat is echt super!
Dat klinkt erg leuk uit jouw mond!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |