abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 16:16:17 #101
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70904120
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:04 schreef Aisumasen het volgende:
Komt nog wel . Hij heeft zo'n gevarieerd solo-repertoire, daar vind je echt wel iets moois tussen.
Idd. Na mijn vakantie eens het solo-repertoire van Paul beluisteren. Al ben ik nu bezig met George, en dat is al geweldig
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_70904283
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:12 schreef blckbb het volgende:
Tsja paul's stem in de jaren 70 is al de pure magie hemzelve

Blijf 't zonde vinden hoe zijn stem nu is
De man is bijna 70, ik vind dat z'n stem nog een prachtig karakter heeft. En z'n stem klinkt live veel beter dan 20 jaar terug. Het staat niet op YouTube, maar vergelijk "Maybe I'm Amazed" uit 1989 en 2005 maar eens... En ik ben blij dat hij AL z'n songs nog in de originele toonsoort speelt.
pi_70905868
Mag ik nog even kwijt dat Within You Without You / Tomorrow Never Knows mashup echt de slechtste van dat hele LOVE album is? Echt onbegrijpelijk. Tomorrow Never Knows is an sich veel toffer.
pi_70906714
Bekijk deze YouTube-video

Leuk moment . Gevolgd door één van die classic Wings-songs, waarvan hij van mij zijn hele show mag vullen.
pi_70908728
Speaking of the devil!
quote:
McCartney is back. Will he stick with the hits?

Usually, when a music legend announces, "And here's a song from my latest record," the unspoken response from the audience is "OK, but you'd better follow it with some hits." Sometimes this dynamic makes sense; mega-artists tend to draw big crowds even after the muse of inspiration has long since left the building. But as Paul McCartney prepares to play seven dates in four U.S. cities this summer, he happens to be floating on a raft of recent material that ranges from good to great. You could draw up a fascinating set list just from the snappy Memory Almost Full, the sophisticated Chaos and Creation in the Backyard, and the wild-as-"Helter Skelter" Electric Arguments (released under The Fireman moniker in 2008). The sad thing is we'll probably never hear that kind of Macca concert.

There are two reasons. The more obvious one is that nostalgia-seeking boomers would drown out the music by screaming bloody murder. The less evident—and more mysterious—explanation is that McCartney doesn't appear willing to challenge us in concert the way he still does on record. With McCartney, more than any other artist of his longevity and stature, there's a disconnect between the songs he writes and the ones he performs for crowds. Bob Dylan, for example, is still configuring radically new versions of old classics with his current road band. Yet who else of McCartney's generation is flexible enough to stretch his or her boundaries in the studio by working with Radiohead producer Nigel Godrich, or by making left-field electronica with an ex-member of Killing Joke? If you didn't know about those records, that's probably because in concert—and on TV broadcasts—we get quite a lot of "Drive My Car" from Sir Paul.

Please stop composing your angry letters. No one in his right mind would seriously advise McCartney to abjure the Beatles' catalog altogether in concert. Some songs you just have to play—no argument. Selecting tunes from McCartney's back pages for a two-hour show is a difficult task—but, as they say, it's one of those good kinds of problems. This tour will be even tougher than others. There's no fresh album to promote, and McCartney will likely feel the need to tip his hat to Michael Jackson, perhaps by playing one of their co-written numbers. That's all fine; tending to the memory of the departed is part of a survivor's duty, after all. But perhaps some of his less essential material—think "Mrs. Vanderbilt"—can be replaced with more modern tracks, and not just the recent songs that sound like Wings-era outtakes. McCartney doesn't always get his due as an experimentalist on par with John Lennon, but in order to right that reputation, he need not devote so much time lobbying for the release of oddball Beatles material such as "Carnival of Light." Happily, he has some fresher arguments to make—if only he'd take a cue from the title of one of his newer (and superb) songs. It's called "Sing the Changes."

http://www.newsweek.com/id/206157
En zo is het. Al slaat-ie wel een beetje de plank mis met wat hij zegt over "Mrs. Vanderbilt". Da's nu juist één van die songs die al zijn fans al die jaren graag hebben willen horen, en welke hij sinds een jaartje na een petitie (!) in zijn setlist heeft opgenomen.

Maar zou hij een ode aan Michael Jackson brengen? Ik verwacht het eerlijk gezegd allerminst... Dan zou ik "Girlfriend" nog het meest gepast vinden, kan het gelijk in de plaats van "Get Back" of "The Long And Winding Road" .
  zondag 12 juli 2009 @ 19:08:31 #106
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70909689
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Aisumasen het volgende:
Yes!!! Precies waar ik op gehoopt had ! Hij heeft "Day Tripper" gespeeld !
De hele setlist;
Halifax Concert setlist

01. Drive My Car
02. Jet
03. Only Mama Knows
04. Flaming Pie
05. Got To Get You Into My Life
06. Highway
07. The Long And Winding Road
08. My Love (for all the lovers)
09. Blackbird
10. Here Today
11. Dance Tonight
12. Calico Skies
13. Mrs Vanderbilt
14. Eleanor Rigby
15. Sing The Changes
16. Band On The Run
17. Back In The USSR
18. Something
19. I've Got A Feeling
20. Paperback Writer (after a false start song is in "G" and Paul started in "A'
He apologized that it was his fault, but it was ok, it was his show. Rusty added, it's your song...)
21. A Day In The Life/Give Peace A Chance
22. Let It Be
23. Live And Let Die
24. Hey Jude

First Encore
25. Day Tripper
26. Lady Madonna
27. Mull Of Kintyre
28. I Saw Her Standing There

Second Encore
29. Yesterday
30. Helter Skelter
31. Get Back
32. Sgt. Pepper Reprise/The End
(bron: Macca-Report)
pi_70909852
Ja, nou, dat zegt genoeg dus .
  zondag 12 juli 2009 @ 19:15:09 #108
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70909889
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, nou, dat zegt genoeg dus .
Ik heb hem nog nooit live gezien, dus moest hij dat spelen hier in de Benelux zou ik dat zeker niet erg vinden. Misschien redeneren veel mensen zo
pi_70909992
Ja, en daar ligt het probleem al ruim 20 jaar .
  zondag 12 juli 2009 @ 19:21:41 #110
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70910085
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:18 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, en daar ligt het probleem al ruim 20 jaar .
Maar als er meer mensen deze setlist goed vinden dan dat er mensen zijn die hem slecht vinden, is het best logisch dat hij dezelfde nummers blijft spelen
pi_70910308
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:21 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Maar als er meer mensen deze setlist goed vinden dan dat er mensen zijn die hem slecht vinden, is het best logisch dat hij dezelfde nummers blijft spelen
Ik zou een moord doen om McCartney eindelijk eens live te zien. In 2003 dacht ik 'ach, die komt volgend jaar ofzo nog wel een keer'. Mooi niet dus. En ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor grote Beatlesfans kut is om te zien dat ie al jaaaren hetzelfde speelt - ik heb hetzelfde met Queen (+ Paul Rodgers). Zo'n uitgebreid oeuvre, en dan toch iedere keer weer 'op safe' spelen... Jammer, maar ja - het blijven natuurlijk levende legendes - je mag al blij zijn dat ze nog optreden en niet gewoon met hun reet op het strand gaan zitten in een ver oord met hun veel te jonge nieuwe vriendin
Nee.
pi_70910583
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:21 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nee, maar dat is het punt niet. Het ís een geweldige setlist, en (nogmaals) we moeten blij zijn dat we in een tijd leven waarin we een originele Beatle nog live op het podium die nummers kunnen zien vertolken. Dat is het allemaal al waard. Maar JUIST daarom is het zo zonde dat hij geen gevarieerde setlist heeft. Hij speelt nu al 20 jaar enkel (dezelfde) Beatles-songs. En da's 6 jaar (studio) van z'n carrière. De overige 40 jaar negeert hij bijna volledig. Er is geen enkel optreden geweest dat hij zich concentreerde op de solo-nummers, zelfs niet tijdens die vele 'secret gigs' of tijdens de promotie van de Wings-verzamelaar "Wingspan".

Een McCartney-show is (tegenwoordig) een 'zekerheidje'. Je gaat 'em zien, en weet van te voren al welke nummers hij wanneer gaat spelen, en welke verhalen hij gaat vertellen. En ik heb ook mensen in New York gesproken die McCartney altijd achterna reizen door heel Amerika, en niet meer dan cynisch tegenover de setlist staan. "Wow, maybe he will play "Let It Be". Always wanted to hear that song..." Ze vertelden me dat ze 'enkel' naar shows van hem gaan om hem op het podium bezig te 'zien', aangezien ze die songs toch al zo vaak hebben gehoord en toch nooit meer worden verrast.

Nu is het ook zo dat hij om de zo veel tijd een 'nieuwe oude' song speelt ("Day Tripper" gisteren voor het eerst, "I'll Get You" in 2005, "Helter Skelter" in 2004), maar het is altijd een Beatles-song. En je gaat naar een show van Paul McCartney, niet naar de karaoke Beatles! Kijk naar al zijn hits in jaren '70 en '80, hoe veel nummers speelt hij daar van? "My Love", "Live And Let Die" ( ), dat was het wel... Wereldwijde monsterhits als "Junior's Farm", "Another Day", "Goodnight Tonight", "My Brave Face", "No More Lonely Nights"? Nooit! Zelfs nummer 1-hits als "Listen To What the Man Said", "Uncle Albert", "Silly Love Songs" en "With a Little Luck" worden gewoon vergeten! En dan noem ik pas enkel de hits, niet eens de rest van al die juweeltjes die de fans willen horen.

Ik zie ook vaak 'blinde fans' roepen: "Dan ga je toch lekker niet!". Maar die mensen missen het punt... Nee, we willen McCartney onzettend graag live zien, want dat is fantastisch, en een betere show ga je nooit meer zien. Ik ben er zelfs voor naar New York gereisd. Maar we vinden het tevens jammer dat hij zijn werk van na 1970 te grabbel gooit, en het beschouwt als niet belangrijk.
  zondag 12 juli 2009 @ 19:43:41 #113
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70910734
Ik begrijp je zeer zeker en ik snap dat fans zich er aan storen. Maar ikzelf kan me er gewoon niet aan storen, ik vind de setlist prima. Goed, wat meer variatie mag wel maar veel Wings/solo/Fireman nummers moeten voor mij niet. Maar ik ben dan ook (nog niet?) geen solo Macca fan. Maar ik kom er wel op terug als ik heel zijn repertoire heb beluisterd
pi_70910949
Ja, dat kan ik heel goed begrijpen, en na afloop van zo'n fantastische set kun je ook niet klagen. Want ik was ook ontzettend blij dat hij in New York uit elk Beatle-jaar één nummer gespeeld heeft - en ook uit elk solo-decennium één song - en ik al die classics live heb gehoord in een voor Amerikaanse gebruiken intieme setting, hoe vaak hij de meeste van die songs ook al gespeeld had.

Maar you'll get the point .
  zondag 12 juli 2009 @ 19:57:21 #115
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_70911153
Okee, niet over de muziek, maar wel erg leuk; bij de Trekpleister hebben ze momenteel zwarte Yellow Submarine schoudertassen, voor maar 1 euro....
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_70911303
Gedeelte mini-docu Sgt. Pepper staat online bij Amazon.com. Rechts kijken onder 'videos'. Zoals verwacht (en gezien op de YouTube-video van de preview in Amsterdam) niets bijzonders dus .
  zondag 12 juli 2009 @ 20:19:31 #117
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70911847
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:01 schreef Aisumasen het volgende:
Gedeelte mini-docu Sgt. Pepper staat online bij Amazon.com. Rechts kijken onder 'videos'. Zoals verwacht (en gezien op de YouTube-video van de preview in Amsterdam) niets bijzonders dus .
Hmm, niet veel aan. Jammer
pi_70922826
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:01 schreef Aisumasen het volgende:
Beetje lullig inderdaad, het is gewoon een mashup van wat Anthology citaten.
  maandag 13 juli 2009 @ 10:11:34 #119
132492 Honky
Rockster
pi_70926188
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  maandag 13 juli 2009 @ 11:44:31 #120
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70928828
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:11 schreef Honky het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)verwogen-reunie.html

Leuk voor de Yoko fanclub.
Oud nieuws, toch?
  maandag 13 juli 2009 @ 12:37:23 #121
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_70930330
Ja, volgens mij ook.
A toot and a snore, anyone?
  maandag 13 juli 2009 @ 17:04:04 #122
155008 Fip
Jezus redt
pi_70938553
Aan de kenners hier,
Tot mijn grote verbazing en vreugde kwam ik er, al struinend over last.fm, achter dat Paul McCartney deze zomer twee concerten in Fenway Park, Boston gaat geven als ik daar ook ben. Tickets zijn helaas allang uitverkocht, dat viel te verwachten. Weet iemand misschien of het mogelijk is de kaartjes tweedehands te kopen? Is dat betrouwbaar? Onbetaalbaar? Iemand ervaring mee?
pi_70939984
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:11 schreef Honky het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)verwogen-reunie.html

Leuk voor de Yoko fanclub.
Alweer ? Recycle-journalistiek... Maar Lennon zou inderdaad McCartney hebben willen bezoeken in Los Angeles, volgens May Pang. Hij zou in begin januari 1975 bij de sessies van "Lunch Box/Odd Sox" aanwezig zijn, maar ging toen terug naar Yoko in New York. 9 maanden later werd Sean geboren. Dichterbij een Beatles-reunië waren ze in 1980. Maar toen...

Stukje van de Revolver mini-docu staat online: http://thebeatles.com/core/home/
pi_70940082
Volledige versie, wát een toegift :

Had altijd al op dit nummer gehoopt als opener óf als toegift.
  maandag 13 juli 2009 @ 18:06:51 #125
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70940133
Ik weet niet of het waar is, maar dit verhaal vind ik wel tof; Lennon en McCartney waren in midden jaren 70 's avonds naar een talkshow aan het kijken waarin werd opgeroepen oid dat beide Beatles een reünie moesten doen. Ze hadden een taxi besteld naar de locatie van opname, maar toen ze wouden instappen hadden ze zich uiteindelijk bedacht.

Vind het verhaal niet zo een twee drie terug op het internet.
pi_70940476
quote:
Playboy Interview, September 28th in Cafe La Fortuna coffee shop, New York:

PLAYBOY: "Aside from the millions you've been offered for a reunion concert, how did you feel about producer Lorne Michaels' generous offer of $3200 for appearing together on 'Saturday Night Live' a few years ago?"

LENNON: "Oh, yeah. Paul and I were together watching that show. He was visiting us at our place in the Dakota. We were watching it and almost went down to the studio, just as a gag. We nearly got into a cab, but we were actually too tired."

PLAYBOY: "How did you and Paul happen to be watching TV together?"

LENNON: "That was a period when Paul just kept turning up at our door with a guitar. I would let him in, but finally I said to him, 'Please call before you come over. It's not 1956 and turning up at the door isn't the same anymore. You know, just give me a ring.' He was upset by that, but I didn't mean it badly. I just meant that I was taking care of a baby all day and some guy turns up at the door... But, anyway, back on that night, he and Linda walked in and he and I were just sitting there, watching the show, and we went, 'Ha-ha, wouldn't it be funny if we went down?' but we didn't."

PLAYBOY: "Was that the last time you saw Paul?"

LENNON: "Yes, but I didn't mean it like that."
Ook McCartney bevestigd dit verhaal in een interview uit jaren '80, maar verteld het op een iets andere manier. "De taxi kwam niet opdagen." Quote kan ik nu niet vinden.

Bedenk wel dat deze quotes van Lennon uit een promo-interview voor zijn solo-plaat komen, dus je moet het goed in de context kunnen plaatsen. Lennon en McCartney hebben elkaar sinds '76 namelijk nog wel vaker gezien. Maar Lennon was natuurlijk niet alleen een geniaal muzikant, maar ook een geniale PR-man. Dus af en toe verdraaide hij de waarheid, zoals ook McCartney dat nog altijd perfect beheerst .
  maandag 13 juli 2009 @ 18:26:22 #127
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70940555
Ah, in dat interview had ik het idd gelezen, bedankt. Maar misschien verdraaien ze het wat, maar als ze het allebei vertellen zal er vast een kern van waarheid inzitten. Het zou iig zo ongelofelijk vet zijn geweest, dat ze daar opeens in de talkshow verschenen.
pi_70940757
Ja, ik probeerde mij er ook al een voorstelling van te maken. Beelden worden altijd van YouTube verwijderd, maar dit was het script:
quote:
Saturday Night Live, April 24, 1976:

BEATLES OFFER

(OPEN ON: LORNE AT DESK. THERE IS ONLY ONE CAMERA USED THROUGHOUT)

LORNE:

Hi. I'm Lorne Michaels, the producer of "Saturday Night." Right now, we're being seen by approximately twenty-two million viewers, but please allow me, if I may, to address myself to just four very special people -- John, Paul, George and Ringo -- the Beatles. Lately, there have been a lot of rumors to the effect that the four of you might be getting back together. That would be great. In my book, the Beatles are the best thing that ever happened to music. It goes even deeper than that. You're not just a musical group, you're a part of us. We grew up with you. It's for this reason that I'm inviting you to come on our show. Now, we've heard and read a lot about personality and legal conflicts that might prevent you guys from reuniting. That's something which is none of my business. That's a personal problem. You guys will have to handle that. But it's also been said that no one as yet has come up with enough money to satisfy you. Well, If it's money you want, there's no problem here. The National Broadcasting Company has authorized me to offer you this check to be on our show. (HOLDS UP CHECK) A certified check for $3,000. Here it is, right here. Dave -- can we get a close-up on this? Which camera? Oh, this one. (CAMERA MOVES IN TO SHOW CHECK) Here it is, a check made out to you, the Beatles, for $3,000. All you have to do is sing three Beatle songs.

(SINGS) _She loves you_
_Yeah, yeah, yeah ..._

That's $1,000 right there. You know the words. It'll be easy. Like I said, this is made out to the Beatles -- you divide it up any way you want. If you want to give Ringo less, it's up to you. I'd rather not get involved. I'm sincere about this. If it helps you to reach a decision to reunite, it's well worth the investment. You have agents. You know where _I_ can be reached. Just think about it, okay? (HOLDS UP CHECK AGAIN) Thank you.
En één maand later:
quote:
Saturday Night Live, May 22, 1976:

LORNE:

Hi, I'm Lorne Micheals, producer of Saturday Night. A short while ago I went on the air and addressed myself to John, Paul, George, and Ringo--the Beatles. At that time I invited them to come on our show, and told them that I was authorized by NBC to pay them in the sum of three thousand dollars for just three songs. Well, about a month has gone by. We've heard from the Monkees, Freddy and the Dreamers, Peter and Gordon, Herman's Hermits, the Cowsills, and Lulu; but still no word from the Beatles. I'm not discouraged and neither is NBC. Because of the recent acclaim we've recieved, I have the wieght to go to the network and convince them that it is worth it for them to sweeten the pot. John, Paul, George, and Ringo--NBC is now prepared to up the original offer from three thousand, to three thousand, two hundred. Can we get a close-up of the check? Which camera is it? As you can see, it's a check made out to you, The Beatles. Off the record, this increase comes to an extra fifty dollars for each of you. That's if you split it equally--I'm still not sure what your situation with Ringo is. Also, NBC has decided that they will take care of your hotel accomodations. Don Pardo, tell the Beatles what they can expect when they come to get that check for three thousand, two hundred dollars.

DON PARDO:

It'll be my pleasure, Lorne. First of all, the lads from Liverpool will be picked up by a radio-dispatched Checker cab that will whisk them to the Cross Town Motor Inn, located in the heart of New York's fashionable garment district. Once there, they will check in in the recently renovated lobby; and then it's off to their rooms via round-the-clock elevator service. They'll be treated like royalty as pitchers of ice water are hand-delivered to their rooms, and they can drink that water from glasses sanitized for their convinience. Oops--Ringo spilled a little something on his jacket? No problem--not with prompt forty-eight-hour dry cleaning service! "In by Tuesday, out by Thursday." And let's just put a shine on those shoes, too, with a free shoe shine cloth. And, Lorne, since the Beatles will be staying in seperate rooms, the four Mop Tops can speak to each other as much as they want because there is no charge for room-to-room calls. And, after a hard day's night, the Beatles can sleep as late as they like with a leisurely checkout time of 10 A.M. That's the Cross Town Motor Inn, a hotel tradition, hosting New York's visitors since 1971. Yeah, yeah, yeah! Back to you Lorne!

LORNE:

Thank you, Don Pardo. John, Paul, George, and Ringo, that's where we stand right now. Thirty-two hundred dollars, and free hotel accomodations. Now, it's your move. I've always respected you, and you were always my favorite group, and I always liked Yoko, even at the beginning when everyone was having problems with her. I would like to see you do our show, and so would the American people. You know where i can be reached. I'm waiting to hear from you.
Hoe vet zou het zijn geweest als...
  maandag 13 juli 2009 @ 18:38:59 #129
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70940925
Idd, damn. Echt jammer dat ze niet gegaan zijn Ik heb seizoen een van Saturday night live gevonden trouwens, dus straks eens zien over welke afleveringen het precies gaat.
pi_70941049
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:04 schreef Fip het volgende:
Aan de kenners hier,
Tot mijn grote verbazing en vreugde kwam ik er, al struinend over last.fm, achter dat Paul McCartney deze zomer twee concerten in Fenway Park, Boston gaat geven als ik daar ook ben. Tickets zijn helaas allang uitverkocht, dat viel te verwachten. Weet iemand misschien of het mogelijk is de kaartjes tweedehands te kopen? Is dat betrouwbaar? Onbetaalbaar? Iemand ervaring mee?
Dat zou echt té vet zijn... Ben bij voorbaat al jaloers . Ook tof voorprogramma (MGMT). De enige tip die ik je kan geven is: Probeer een beetje te informeren bij het bolwerk van Amerikaanse Macca-fans op z'n forum. Zijn vast wel mensen die een 'spare ticket' hebben, misschien pas op het laatste moment. Ik weet uit ervaring dat Amerikanen op dat gebied zeer loyaal zijn. Ze hebben mij ook flink geholpen om afgelopen april McCartney live te kunnen zien in New York met Ringo. Hopelijk gaat het lukken!

Het lukt me zelf nog wel om hier tickets te halen: http://www.livenation.com/venue/fenway-park-tickets/ Wel rete-duur, en waarschijnlijk niet al te beste plaatsen, maar het is het proberen waard.
  maandag 13 juli 2009 @ 18:48:49 #131
132492 Honky
Rockster
pi_70941222
Later toen George Harrison in SNL was probeerde hij alsnog de 1.000 te claimen maar hij kreeg het niet omdat het alleen voor alle 4 gold.
pi_70941528
Over Amerikaanse talkshows gesproken, Paul McCartney zal aanstaande woensdag voor het eerst verschijnen in de show van David Letterman om te praten over zijn Amerikaanse tour deze zomer. Hij zal ook één song spelen. Dat wordt uitgezonden vanuit het Ed Sullivan Theatre in New York. Inderdaad, daar waar The Beatles 45 jaar eerder geschiedenis schreven. Worden helaas nooit tours gedaan in het theater, dus toen ik in New York was heb ik maar een rondje om het theater gelopen . Ben benieuwd welk liedje hij speelt, hopelijk "Day Tripper" . Of zou er nóg een verrassing voor de Amerikaanse tournee zijn? Denk het niet, één nieuwe song per tour is al bijzonder genoeg...
  maandag 13 juli 2009 @ 19:05:22 #133
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70941739
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
Over Amerikaanse talkshows gesproken, Paul McCartney zal aanstaande woensdag voor het eerst verschijnen in de show van David Letterman om te praten over zijn Amerikaanse tour deze zomer. Hij zal ook één song spelen. Dat wordt uitgezonden vanuit het Ed Sullivan Theatre in New York. Inderdaad, daar waar The Beatles 45 jaar eerder geschiedenis schreven. Worden helaas nooit tours gedaan in het theater, dus toen ik in New York was heb ik maar een rondje om het theater gelopen . Ben benieuwd welk liedje hij speelt, hopelijk "Day Tripper" . Of zou er nóg een verrassing voor de Amerikaanse tournee zijn? Denk het niet, één nieuwe song per tour is al bijzonder genoeg...
Ik las het ja, ik wou het live bekijken via een of andere stream maar ik vertrek net op vakantie, jammer. Nu ja, jammer is wat overdreven, ik bekijk het wel eens
pi_70945148
Nu ik inderdaad in mijn hoofd heb dat Harrison Sun King niet zingt, hoor ik inderdaad Lennon's stem erin
  maandag 13 juli 2009 @ 23:05:02 #135
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_70950629
Vandaag Revolver gehaald op LP voor 7 euro van Marktplaats.
Nu alleen nog A hard day's night en Yellow Submarine en de collectie is compleet
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:02:35 #136
155008 Fip
Jezus redt
pi_70952868
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:43 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat zou echt té vet zijn... Ben bij voorbaat al jaloers . Ook tof voorprogramma (MGMT). De enige tip die ik je kan geven is: Probeer een beetje te informeren bij het bolwerk van Amerikaanse Macca-fans op z'n forum. Zijn vast wel mensen die een 'spare ticket' hebben, misschien pas op het laatste moment. Ik weet uit ervaring dat Amerikanen op dat gebied zeer loyaal zijn. Ze hebben mij ook flink geholpen om afgelopen april McCartney live te kunnen zien in New York met Ringo. Hopelijk gaat het lukken!

Het lukt me zelf nog wel om hier tickets te halen: http://www.livenation.com/venue/fenway-park-tickets/ Wel rete-duur, en waarschijnlijk niet al te beste plaatsen, maar het is het proberen waard.
Klopt, MGMT is ook een van mijn must-see-live bands, dus deze 2 in 1 kans kan ik niet laten lopen. Mijn reisgenoot wil waarschijnlijk niet mee maar desnoods ga ik gewoon in mijn eentje. Bedankt voor de tips trouwens! Ik zal nog es gaan rondkijken. Heb ook een Amerikaanse kennis gevraagd of ze eens wat onderzoek wil doen. Ik hou jullie op de hoogte.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:08:18 #137
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70953069
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Blinker het volgende:
Nu alleen nog A hard day's night en Yellow Submarine en de collectie is compleet
Yellow Submarine is mijn minst favoriete album, door kant B
pi_70953423
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:02 schreef Fip het volgende:

[..]

Klopt, MGMT is ook een van mijn must-see-live bands, dus deze 2 in 1 kans kan ik niet laten lopen. Mijn reisgenoot wil waarschijnlijk niet mee maar desnoods ga ik gewoon in mijn eentje. Bedankt voor de tips trouwens! Ik zal nog es gaan rondkijken. Heb ook een Amerikaanse kennis gevraagd of ze eens wat onderzoek wil doen. Ik hou jullie op de hoogte.
Ok, ik hoop dat het gaat lukken! En ook al gaat het veel geld kosten, geloof me, het is het 100% waard. En zeg je reisgenoot dat hij/zij gek is . Een originele Beatle bijna 3 uur lang op het podium live kunnen zien spelen, en dat afwijzen... Zoals de man naast mij vlak voor aanvang zei: "Remember, you're in one room with a Beatle!" Dat gaat misschien niet al te lang meer voorkomen...
pi_70955801
http://www.amazon.com/gp/entity/The-Beatles/B000APTK6K?ie=UTF8&ref_=ep_sprkl_mus_B000APTK6K

30 seconden-samples van elk nummer van "Revolver". Helaas veel te lage bitrate om er iets uit te kunnen opmaken. En sja, geen remixes... Dus nog altijd is Ringo amper te horen, en zingt Paul op "Eleanor Rigby" enkel uit het rechter-kanaal etc.

En nu laat ik jullie écht met rust .
  dinsdag 14 juli 2009 @ 03:11:55 #140
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_70955840
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:08 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Mijne ook, ik denk van iedereen wel
Maar hij mag niet missen in de collectie ( alleen al niet om Hey Bulldog!)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:21:35 #141
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_70956763
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_70958569
quote:
En dat moet dan 80 dollar kosten
pi_70961654
quote:
ik had Abbey Road (1e druk zo te zien, zonder Her Majesty vermelding) voor 5 euri gekocht, minpunt is alleen de 6 euro verzendkosten telkens
pi_70961727
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:08 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Tsja, maar toch Hey Bulldog op kant a, een van mijn favorieten
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:37:57 #145
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_70962993
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:56 schreef blckbb het volgende:

[..]

ik had Abbey Road (1e druk zo te zien, zonder Her Majesty vermelding) voor 5 euri gekocht, minpunt is alleen de 6 euro verzendkosten telkens
Ik heb een keer Help!, Rubber Soul, Magical Mystery Tour, White Album, Let It Be, Abbey Road, Sgt Pepper en nog wat verzamel LP's gekocht voor 35 euro Eerste druk en puntgaaf.
Die man had ze toendertijd zelf gekocht in de winkel

Ik speur nu wel vaker naar van die leuke aanbiedingen, maar ze zijn helaas erg schaars
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:41:40 #146
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70963114
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef blckbb het volgende:

[..]

Tsja, maar toch Hey Bulldog op kant a, een van mijn favorieten
Idd, en It's All Too Much (de 8 min versie dan) vind ik ook geweldig.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:20:03 #147
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70966389
Even een vraag voor de Beatlegs kenners, als je A/B road van Purple Chick download, heb je dan alles van die sessies? Of is Day by Day completer?

En als je dan A/B Road (of Day by Day?) hebt + de deluxe edities van Purple chick, heb je dan alles qua studiomateriaal dat er te vinden is?
pi_70968023
quote:
Ik heb alleen Pepper en White album nog nodig. Probleem is dat de andere lp's (hoezen) zo ontzettend perfect zijn, dat ik Pepper en White album natuurlijk net zo perfect wil hebben! En dat lukt maar niet... Ik kan ze hier bij de tweedehands platenboer zo kopen, maar die zien er niet uit...
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:56 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook een nadeel van Marktplaats... En ook dat je nooit echt kan checken of de kwaliteit echt wel goed is.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:04 schreef webfreak het volgende:

[..]

En dat moet dan 80 dollar kosten
Nou... het is wel een mooi hebbeding, hoor... Alleen het boek al dat erbij zit...! Op deze site kan je zowat alles bekijken (dan moet je de virtual tours nemen). Vooral dat boek maakt het dus wel interessant: alle lp's gereproduceerd op 100%. Ik had het ding zowat besteld voor dat boek alleen, totdat ik er achterkwam dat het Let it be boek (dat in 1970 in de box zat) er niet in is verwerkt. In ieder geval niet helemaal. En dat vond ik erg jammer... De lp's heb ik zowat allemaal al en ik hoef niet zo nodig het artwork van Let it be naked of Love op lp-formaat te hebben. Maar... alsnog een aardig ding.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:27:03 #149
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_70971332
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:04 schreef hello_goodbye het volgende:

[..]

Ik heb alleen Pepper en White album nog nodig. Probleem is dat de andere lp's (hoezen) zo ontzettend perfect zijn, dat ik Pepper en White album natuurlijk net zo perfect wil hebben! En dat lukt maar niet... Ik kan ze hier bij de tweedehands platenboer zo kopen, maar die zien er niet uit...
[..]
De meeste Beatles LP's bij platenboeren zijn vaak om te huilen.
Mochten ze wel goede kwaliteit zijn, dan zijn ze schreeuwend duur (en dan is het nog een repro ook)
pi_70972063
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:04 schreef hello_goodbye het volgende:
Nou... het is wel een mooi hebbeding, hoor... Alleen het boek al dat erbij zit...! Op deze site kan je zowat alles bekijken (dan moet je de virtual tours nemen). Vooral dat boek maakt het dus wel interessant: alle lp's gereproduceerd op 100%. Ik had het ding zowat besteld voor dat boek alleen, totdat ik er achterkwam dat het Let it be boek (dat in 1970 in de box zat) er niet in is verwerkt. In ieder geval niet helemaal. En dat vond ik erg jammer... De lp's heb ik zowat allemaal al en ik hoef niet zo nodig het artwork van Let it be naked of Love op lp-formaat te hebben. Maar... alsnog een aardig ding.
Nou, heb de Virtual Tour gedaan... Ik snap het idee erachter niet zo. Waarom zou je al je Beatles-CD's in een grote map stoppen i.p.v. in hun eigen hoesjes?

En waarom zou je een boek willen met alle LP-hoezen erin? Die bekijk je één keer, en dat boek blijft voor de rest van z'n dagen in die doos zitten. Kun je beter die LP's kopen, die kun je tenminste nog aan je muur hangen o.i.d.
pi_70997440
whehe, bol.com vraagt 280 euro voor de Stereo box
Amazon met de dollarkoersen kost 't uiteindelijk maar 170 euro ofzoiets, oplichters Ik haal ze wel uit amerika / engeland, bovendien zijn Engelse drukken toch meer waard voor als ik 80 ben
pi_71038486
Vandaag voor het eerst mp3's gehoord van de geremasterde White album.

Eerste reactie: WOW! Dat klinkt echt inderdaad een stuk beter! Het verschil tussen bijvoorbeeld de simpele gitaaropening van I'm so tired is opzienbarend! De gitaar rechts in de remastered version heeft zo veel meer detail, dat het wel een compleet nieuwe opname lijkt! (Vergeleken met de oude cd's dan.)

Tweede reactie: hm, I will klinkt wel erg 'vol'. De stem lijkt wel wat te verzuipen in het geheel. Het origineel is een 'gentle songs' maar nu wordt het wat eh... pomperig met die volle bas.

Derde reactie: het lijkt allemaal wel erg LOUD te klinken... Zouden ze dan toch teveel hebben gecompressed? De details die je hoort in bijvoorbeeld I'm so tired zijn echt stukken beter, maar... het klinkt allemaal wat vermoeiend: het is wel erg 'vol' en 'loud'...

Vierde reactie: terwijl het witte album duidelijk beter klinkt (terwijl dit nog maar mp3's zijn!), kan ik in Revolver weinig verschil ontdekken. Ja, het klinkt allemaal LOUDER... maar dat is het eigenlijk wel. Echt meer detail in bepaalde instrumenten hoor ik niet. En dat ligt niet aan de mp3's, want die van het witte album zijn wel duidelijk anders. Betekent dit dat de echte lol pas begint bij The white album of misschien Pepper en dat alle andere albums voornamelijk wat 'louder' klinken...?

Misschien wel handig:een link naar de mp3's op Amazon. Ergens rechtsboven staat Listen for free. Je hoort eerst songs van Revolver en als je lang genoeg doorklikt, hoor je songs van het witte album.

Ik ben benieuwd of jullie ook weinig verschil horen bij Revolver en veel bij The white album. En ook wat jullie vinden van de 'overall loudness'...

EDIT:
McCartney bij Letterman!!!

Er zijn nog wel meer links (natuurlijk):

het interview, part 1,

het interview, part 2.

[ Bericht 9% gewijzigd door hello_goodbye op 16-07-2009 16:52:05 ]
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2009 @ 18:54:13 #153
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_71042262
Hij is goed bij stem. Top energie!
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2009 @ 19:00:00 #154
95179 TheGrandWazoo
pi_71042396
Wat een ontzettend slecht interview trouwens...niet te geloven.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_71044722
Ja, het interview is weer top... Paul is zoals gewoonlijk ook niet helemaal bij de les (hetgeen hij trouwens aan het begint zelf al zegt, dat anderen zijn geschiedenis beter kennen): hij heeft het erover dat ze moesten optreden bij Sullivan en zegt 'we were kinda very new to America, loving it, but little bit scared' en dat hij toen Yesterday moest zingen. Yeah,right... dat was dus in '65 en toen waren ze bepaald niet nieuw meer daar.

Mijn links zijn trouwens alweer verwijderd maar er staan nog genoeg andere filmpjes online...
pi_71045413
Hmm, ik zit nog te twijfelen of ik de xbox + beatles rockband op zal gaan sparen, of de Beatles stereobox, die ik tevens ook kan downloaden
pi_71045744

En hier 't concert wat hij dan nog gaf

Redelijk goed bij stem, bij Get Back wel iets minder, Sing the Changes klinkt best aardig
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2009 @ 21:04:45 #158
95179 TheGrandWazoo
pi_71045761
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef hello_goodbye het volgende:
Ja, het interview is weer top... Paul is zoals gewoonlijk ook niet helemaal bij de les (hetgeen hij trouwens aan het begint zelf al zegt, dat anderen zijn geschiedenis beter kennen): hij heeft het erover dat ze moesten optreden bij Sullivan en zegt 'we were kinda very new to America, loving it, but little bit scared' en dat hij toen Yesterday moest zingen. Yeah,right... dat was dus in '65 en toen waren ze bepaald niet nieuw meer daar.

Mijn links zijn trouwens alweer verwijderd maar er staan nog genoeg andere filmpjes online...
En volgens mij heeft hij Yesterday zelfs nooit gespeeld tijdens de ES shows....

Ik snap niet waarom Letterman zo populair is.
(Superworm)
pi_71046064
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Nou, dat klopt wel, hoor, en hij speelde ook alleen, dus niet zoals ze later deden met de rest van de band, maar alleen met gitaar en strijkers op tape (ik heb de dvd er even bij gehaald. ; ). Maar... het nummer was het een na laatste nummer van de show en kwam na Ticket to ride (en voor Help!). Dus hij stond niet vlak voor Yesterday achter een gesloten gordijn en ze waren toen ook echt wel wat gewend... Ik denk dat Paul gewoon wat dingen door elkaar haalt. Mag ook wel op zijn leeftijd...
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2009 @ 21:19:07 #160
95179 TheGrandWazoo
pi_71046126
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:16 schreef hello_goodbye het volgende:

[..]

Nou, dat klopt wel, hoor, en hij speelde ook alleen, dus niet zoals ze later deden met de rest van de band, maar alleen met gitaar en strijkers op tape (ik heb de dvd er even bij gehaald. ; ). Maar... het nummer was het een na laatste nummer van de show en kwam na Ticket to ride (en voor Help!). Dus hij stond niet vlak voor Yesterday achter een gesloten gordijn en ze waren toen ook echt wel wat gewend... Ik denk dat Paul gewoon wat dingen door elkaar haalt. Mag ook wel op zijn leeftijd...
Was dat écht niet de Blackpool show?
(Superworm)
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2009 @ 21:20:20 #161
95179 TheGrandWazoo
pi_71046159
Opgezocht. Je hebt inderdaad gelijk.
(Superworm)
pi_71046526
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Opgezocht. Je hebt inderdaad gelijk.
Ja, wat dacht je anders...

Omdat mijn links weg zijn, hier een officiele link naar het mini-concert op de site van Letterman:

http://www.cbs.com/late_show/video/mccartney.php

Wel leuk om te zien, al die aandacht vanaf de straat.
pi_71060265
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:03 schreef blckbb het volgende:

En hier 't concert wat hij dan nog gaf

Redelijk goed bij stem, bij Get Back wel iets minder, Sing the Changes klinkt best aardig
Luister eens op 3:56... Daar hoor je de intro van Come Together... Zou hij die gespeeld hebben!?!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:49:50 #164
132492 Honky
Rockster
pi_71079553
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom Letterman zo populair is.
Wellicht omdat hij grappig is en de interviews goed maar heerlijk ontspannen zijn.
pi_71084175
De halve finale van het Beatles tournament is begonnen en loopt t/m aankomende woensdag: Beatles tournament 2009
pi_71084299
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:29 schreef webfreak het volgende:

[..]

Luister eens op 3:56... Daar hoor je de intro van Come Together... Zou hij die gespeeld hebben!?!
Volgens mij is dat alleen maar om 't publiek te ''cheeren''
pi_71084358
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef blckbb het volgende:

[..]

Volgens mij is dat alleen maar om 't publiek te ''cheeren''
Maar hij heeft wel meerdere nummers gespeeld, op Youtube zijn Helter Skelter, Back in the USSR en Band on the Run ook nog terug te vinden.
pi_71084417
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel meerdere nummers gespeeld, op Youtube zijn Helter Skelter, Back in the USSR en Band on the Run ook nog terug te vinden.
Hmm dan zou 't in principe nog best kunnen ja
pi_71084570
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef blckbb het volgende:

[..]

Hmm dan zou 't in principe nog best kunnen ja
Maar Come Together staat er verder niet bij Is ook te mooi om waar te zijn
  Redactie Frontpage zaterdag 18 juli 2009 @ 08:47:17 #170
95179 TheGrandWazoo
pi_71088219

Hier is meer van het concert te zien in prima kwaliteit. Echt goed dit zeg!
(Superworm)
  Redactie Frontpage zaterdag 18 juli 2009 @ 08:48:39 #171
95179 TheGrandWazoo
pi_71088224
sorry....

GODDAMN! Wat een versie van Coming Up! Ze spelen zelfs een stukkie Peter Gun!
(Superworm)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:48:25 #172
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_71090267
Wow! Wat is dit goed zeg!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 19 juli 2009 @ 13:06:40 #173
229759 Keepvogel
Een doodgewone superheld
pi_71115419
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 08:47 schreef TheGrandWazoo het volgende:

Hier is meer van het concert te zien in prima kwaliteit. Echt goed dit zeg!
Damn zeg!
En nu rap wat shows in Europa aankondigen (of is dat wishful thinking?)
pi_71116213
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef Keepvogel het volgende:

[..]

Damn zeg!
En nu rap wat shows in Europa aankondigen (of is dat wishful thinking?)
Die krijgt hier de Kuip nog wel een keer vol hoor Of 't Gelredome mag van mij ook wel, des te dichterbij.

Als Paul shows aankondig ga ik meteen maar eens een kaartje opsparen, prijzen zullen wel oplopen gok ik?
pi_71116355
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef blckbb het volgende:

[..]

Die krijgt hier de Kuip nog wel een keer vol hoor Of 't Gelredome mag van mij ook wel, des te dichterbij.
Duitsland, België of Engeland is ook wel goed, de VS vond ik wat te ver (of beter gezegd te duur) om heen te gaan
pi_71116628
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:37 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Duitsland, België of Engeland is ook wel goed, de VS vond ik wat te ver (of beter gezegd te duur) om heen te gaan
Engeland is dan weer iets te ver, tenzij Newcastle of iets dergelijks, kan je met de boot.

Ikzelf ben nog geen 18 dus geen auto enzo maar Duitsland of België kan iemand anders rijden offcourse
pi_71128788
Ja, het wordt een beetje vervelend dat Paul zoveel in de US optreedt... Zodra hij deze kant op komt, MOET ik 'm echt een keer zien. Is er nog nooit van gekomen...
pi_71151178
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef blckbb het volgende:

[..]

Als Paul shows aankondig ga ik meteen maar eens een kaartje opsparen, prijzen zullen wel oplopen gok ik?
In 2003 kreeg Paul het Gelredome met moeite vol. Het optreden was slechts een dag vantevoren uitverkocht. Ja ja, vol = vol, maar het was bepaald geen stormloop á la U2 of The Eagles.
Kaartjes waren toen 64 euro. Mocht 'ie nu komen, is dat minstens 100 euro, gok ik.

Mocht 'ie daadwerkelijk nog komen, denk ik wel dat 'ie nu sneller zou uitverkopen. Vooral door de Beatles-hype die de laatste jaren weer beetje-bij-beetje is aangewakkerd. Ten tijde van Paul's optreden in Arnhem (25-4-2003) was de Anthology-DVDbox net een maand uit, dus dat moet ook wel wát gedaan hebben. Maar ik denk dat McCartney, en met name The Beatles, de laatste 5 jaar meer in de spotlights heeft gestaan dan in de 5 jaar daarvoor.

However, toch denk ik niet dat 'ie nog deze kant op komt.
Volgens mij vindt 'ie het wel prima zo, showtje hier, showtje daar... Een hele tour kost VEEL meer energie. Komt nog es bij dat die kritiekloze Amerikanen een stuk aantrekkelijk publiek zijn dan de relatief nuchtere Europeanen.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:40:59 #179
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71151642
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:25 schreef webfreak het volgende:
die kritiekloze Amerikanen
Die afschuwelijke interviews op zijn dvd's ook altijd, echt, wanstaltig gewoon Maar goed, Nederland hoeft niet, maar wel ergens binnen 500 kilometer rijden a.u.b.
pi_71154590
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:40 schreef TNA het volgende:

[..]

Die afschuwelijke interviews op zijn dvd's ook altijd, echt, wanstaltig gewoon
AAAARGH!!!! T-shirts... mokken... *reutel*.... "Fan on the Run"... *schuimbekt*... Koekjes... Blue... Meanies... Argh... AARGH....
pi_71154605
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:25 schreef webfreak het volgende:

[..]

In 2003 kreeg Paul het Gelredome met moeite vol. Het optreden was slechts een dag vantevoren uitverkocht. Ja ja, vol = vol, maar het was bepaald geen stormloop á la U2 of The Eagles.
Kaartjes waren toen 64 euro. Mocht 'ie nu komen, is dat minstens 100 euro, gok ik.

Mocht 'ie daadwerkelijk nog komen, denk ik wel dat 'ie nu sneller zou uitverkopen. Vooral door de Beatles-hype die de laatste jaren weer beetje-bij-beetje is aangewakkerd. Ten tijde van Paul's optreden in Arnhem (25-4-2003) was de Anthology-DVDbox net een maand uit, dus dat moet ook wel wát gedaan hebben. Maar ik denk dat McCartney, en met name The Beatles, de laatste 5 jaar meer in de spotlights heeft gestaan dan in de 5 jaar daarvoor.

However, toch denk ik niet dat 'ie nog deze kant op komt.
Volgens mij vindt 'ie het wel prima zo, showtje hier, showtje daar... Een hele tour kost VEEL meer energie. Komt nog es bij dat die kritiekloze Amerikanen een stuk aantrekkelijk publiek zijn dan de relatief nuchtere Europeanen.
Ik wist niet eens dat 't in de Gelredome met moeite ging. Ik zou best wel 100 euri over hebben voor een concert van Paul trouwens hoor
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:12:25 #182
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_71208046
quote:
8 tracks bevestigd The Beatles: Rock Band
Nieuws | 21 juli 2009 - MTV Games en Harmonix hebben acht nieuwe tracks bevestigd voor The Beatles: Rock Band. Daarmee staat het totaal vooralsnog op 18 tracks. De game wordt op 9 september uitgebracht voor PS2, PS3, Wii en Xbox 360.

* "Back in the U.S.S.R."
* "Can't Buy Me Love"
* "Day Tripper"
* "Eight Days a Week"
* "Get Back"
* "Here Comes the Sun"
* "I Am the Walrus"
* "I Feel Fine"
* "I Saw Her Standing There"
* "I Want to Hold Your Hand"
* "Octopus's Garden"
* "Paperback Writer"
* "Revolution"
* "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band"
* "Taxman"
* "Twist and Shout"
* "Within You Without You"
* "Yellow Submarine"

psonly.nl
Er zijn weer nieuwe screens van Rockband: The Beatles.. Heb even die songtekst goed nagetrokken en kan dus vertellen dat deze tracks er ook inzitten:
Dig A Pony
And Your Bird Can Sing
Do You Want to Know a Secret
I Wanna be your man
A Little Help From My Friends
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_71213498
Ziet er al tof uit, ben dan wel benieuwd naar de gitaar van With A Little Help from my Friends

Enne, word hij echt ook uitgebracht voor de PS2?
Dat wist ik heul niet!

Hoop ook dat You Never Give me Your Money er voor uitkomt
pi_71213816
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef blckbb het volgende:
Hoop ook dat You Never Give me Your Money er voor uitkomt
Heel Abbey Road komt beschikbaar als expansion pack had ik gelezen

Vandaag is trouwens de laatste dag dat er gestemd kan worden voor de halve finale: Beatles tournament 2009
pi_71213863
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Vandaag is trouwens de laatste dag dat er gestemd kan worden voor de halve finale: Beatles tournament 2009
Ik had al als eerste gestemd in de halve finale
Ben benieuwd naar de uitslagen

Wel mooi van heel Abbey Road, is wel een typisch rockband album (vooral kant B, met You Never Give me Your Money, Sun King, Mean Mr. Mustard, etc.)
pi_71214065
Een erg coole animatie als je het mij vraagt:
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:53:31 #187
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_71217797
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

WTF!!!!!????

Heel Abbey Road.. Al vragen ze er ¤ 50,- voor.. ik koop hem meteen.. OMG die 2 laatste medleys zijn echt heerlijk om te spelen denk ik

Can't Wait!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:02:27 #188
132492 Honky
Rockster
pi_71222382
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:12 schreef satecl het volgende:

[..]

Er zijn weer nieuwe screens van Rockband: The Beatles.. Heb even die songtekst goed nagetrokken en kan dus vertellen dat deze tracks er ook inzitten:
Dig A Pony
And Your Bird Can Sing
Do You Want to Know a Secret
I Wanna be your man
A Little Help From My Friends

En er is een nieuwe trailer de genoemde songs laat zien.

http://ps3.ign.com/dor/ob(...)l_beatles_72109.html

Ziet er goed uit.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:09:52 #189
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71233394
De website is inmiddels ook online.
http://www.thebeatlesrockband.com/
pi_71233735
Tof hoe ze Tomorrow Never Knows in 't spel hebben gezet
pi_71233896
Within You Without You bedoel ik
pi_71235717
De finale van het Beatles tournament is begonnen en een ding staat vast: we krijgen een nieuwe winnaar!!!

Beatles Tournament 2009: De finale
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:02:23 #193
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71235728
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef blckbb het volgende:
Tof hoe ze Tomorrow Never Knows in 't spel hebben gezet
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:20 schreef blckbb het volgende:
Within You Without You bedoel ik
Beide
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:37:33 #194
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71262254
The Beatles die fish-and-chips aan het eten zijn:

Het gaat nergens over, maar ik had het zelf nog nooit gezien.
pi_71267115

Eigenlijk wel een ''lege'' compositie van de Beatles, ik zal wel een van de weinigen zijn die dit gewoon een topper van the Beatles vind. Al zij 't alleen maar de lyrics:
quote:
I've got a word or two
To say about the things that you do
You're telling all those lies
About the good things that we can have
If we close our eyes

Do what you want to do
And go where you're going to
Think for yourself
'Cause I won't be there with you

I left you far behind
The ruins of the life that you have in mind
And though you still can't see
I know your mind's made up
You're gonna cause more misery

Do what you want to do
Think for yourself

Although your mind's opaque
Try thinking more if just for your own sake
The future still looks good
And you've got time to rectify
All the things that you should

Do what you want to do
Think for yourself

Do what you want to do
Think for yourself
Think for yourself
Ik vindt 'm heel erg.. sterk
pi_71267677
Denk m'n favoriete nummer van Rubber Soul, al was het alleen maar om de fuzz bass van McCartney en de harmonieën. Tekst is typisch hè. Hij heeft vaak zulke teksten geschreven, en dat begon al bij "Don't Bother Me" toen hij amper 20 was.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 02:29:20 #197
213601 CatsInTheWell
Elevate me later
pi_71273374
Mooiste nummer van Rubber Soul blijft voor mij toch In My Life. Of Michelle. Of If I Needed Someone. Pff, onmogelijk om te kiezen. Mijn favoriete Beatles-plaat na Revolver, dat wel.
pi_71280777
In My Life is t beste nummer van de Beatles van voor Sgt. Peppers naar mijn mening

[ Bericht 2% gewijzigd door blckbb op 24-07-2009 12:45:20 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2009 @ 12:31:28 #199
95179 TheGrandWazoo
pi_71281595
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef blckbb het volgende:
In My Life is t beste nummer van de Beatles voor Sgt. Peppers naar mijn mening
Het is nooit de bedoeling geweest om In my life op Sgt. Pepper te zetten
(Superworm)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:32:21 #200
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71281614
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:31 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Het is nooit de bedoeling geweest om In my life op Sgt. Pepper te zetten
Ik neem aan dat hij het nummer bedoelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties