Want over 10 jaar is er geen 'nu' meer?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:08 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Je doet net of het me boeitMijn gezondheid boeit me al jaren niet meer, ik leef voor nu, ik wil nu lol hebben en er goed uit zien... of ik nou over 10 jaar er van neer val of niet
oepss sorry was nog niet helemaal wakker op zondag kwart over 9quote:Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef Chocolate het volgende:
[..]
was even benieuwd naar die dokter die je aanraad, kan er echter helemaal niets over vinden... in ieder geval niet via google of bol.com. Hoe ben je bij hem terecht gekomen? Waar kan je informatie wél vinden?
dus ik betaal mijn belastingcenten voor types als jou die straks professionele hulp nodig hebben (en dan hoop ik voor jou alleen medisch gezien)quote:Op zondag 5 juli 2009 20:08 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Je doet net of het me boeitMijn gezondheid boeit me al jaren niet meer, ik leef voor nu, ik wil nu lol hebben en er goed uit zien... of ik nou over 10 jaar er van neer val of niet
ach weet je hoeveel belasting ik betaal omdat er elke zondag 20.000 man politie opgetrommeld moet worden omdat er weer een zooitje mongolen zo graag een potje voetbal willen spelen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus ik betaal mijn belastingcenten voor types als jou die straks professionele hulp nodig hebben (en dan hoop ik voor jou alleen medisch gezien)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus ik betaal mijn belastingcenten voor types als jou die straks professionele hulp nodig hebben (en dan hoop ik voor jou alleen medisch gezien)
Cola Light (Pepsi Max)quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef Hijacking het volgende:
Jah daarmee gaat het wel lukken denk ik zo.
Kwa drinken moet je ff letten op frisdrank en dergelijke
siroop+water is ook gewoon frisdrankquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Cola Light (Pepsi Max)
Siroop + Water
Water
Of een vruchtensapjeAltijd lekker
![]()
Heyhey ik wil wel soms een beetje wat lekkers hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef heaven7 het volgende:
Ik zou de kaas achterwege laten. En vetarme kaas is niet te eten. Light smeerkaas kan dan wel weer. Met een beetje mosterd voor de smaak
Kaas zijn loze kcal.
Jep, daar heb je een probleem..quote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
Ze kan aan de huisarts om een verwijzing naar de diëtist vragen. Met een basisverzekering krijg je 4 uur per jaar vergoed (dit komt neer op redelijk wat consulten per jaar aangezien de meeste consulten korter dan een uur zullen zijn). Heeft ze dus én een persoonlijk advies, én ze hoeft er niet voor te betalen. Een diëtist kan ook nog rekening houden met budget als je wil. Succes!quote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn vriendin moet ook echt af gaan vallen. Ze is veel te zwaar geworden, en ze zegt dat ze wel af wil vallen. Echter zegt ze ook dat het haar maar niet lukt, ze heeft weinig zelfdiscipline. Nu dacht ik dat het misschien wel helpt als ze wekelijks wat begeleiding krijgt. Dat kost helaas wel wat geld, maar hopelijk doet ze het dan wel wat serieuzer. Maar kennen jullie hulp/dieet ofzo waar je wekelijks even langs moet komen, en die goede resultaten boekt?
Ik eet genoeg fruit en die sultana koek dingen als ik echt honger krijg, meestal heb ik gewoon trekquote:Op zondag 12 juli 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
Honger hebben is niet goed, je moet oppassen dat je je stofwisseling niet stuk maakt..
Ach ik doe het goed genoeg denk ikquote:Op zondag 12 juli 2009 22:55 schreef P.F het volgende:
Sultana is gewoon koek
en meer dan 1x fruit per dag is ook niet nodig...
beter neem je volkoren brood, filet americain is wel mager...
Nee je doet het niet goed.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Ach ik doe het goed genoeg denk ik
Ik eet gewoon ochtendeten en avondeten... Soms middageten (hehe ik ben soms pas om 12 uur wakker)
Ochtendeten eet ik 2-3 boterhammen of 2 croissants
Tussendoor dan fruit, een broodje met ham of kaas
Avondeten = maaltijdsalade met 400-500 calorieën
s'avonds dan ook nog iets zoals een broodje ofzo
Op het moment dan... Soms nog een snoepje zoals een winegum of engels dropje tussendoor, maar heus niet meer dan 1-2 per keer
Als ik in 1x helemaal niks meer eet is het ook niet goed
Meestal als ik honger heb drink ik ook wat... helpt wel n beetje
Ik heb dus 4 varianten..quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef karoltje het volgende:
Bleh elke avond een maaltijdsalade? Eet lekker vlees en groente. Dan heb je ook het idee dat je wat eet
.
Ik drink geen melk... ik heb het echt niet op zuiveldrankjes... laten altijd zoon kutsmaak achter in je mondquote:Op maandag 13 juli 2009 02:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee je doet het niet goed.
Eet elke 2 uur iets (kleins).
1 plak kaas per dag is genoeg
eet 7 volkoren boterhammen + boter + ham/magere dingen
en _geen_ croissantjes
maaltijdsalade lijkt mij snel vervelen.. zit ook veel ongezonde saus bij
neem gewoon genoeg aardappelen en veel groenten, klein stukje vlees, geen saus. Je bord mag echt heel vol zijn! misschien een beetje jus.
die 2-3 snoepjes per dag kunnen prima.
drink genoeg water, thee en 2 glazen magere melk.
Eet dan magere yoghurt of kwark. Met een kopje thee erbij, ben je meteen van die kutmsaak af.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:20 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Ik drink geen melk... ik heb het echt niet op zuiveldrankjes... laten altijd zoon kutsmaak achter in je mond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |