Ik had stiekem gehoopt dat die geen idee hebben hoe een paringsdans werktquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaat het alweer over PVV stemmers?
M'n zwaard ligt klaar, maar een adres was handig geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
I'm scared.Ik ben hier helemaal in mijn eentje, wat als ze me in elkaar slaan?
![]()
Als jullie na 21u niks van mij horen, moeten jullie me komen redden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat die geen idee hebben hoe een paringsdans werkt
Wow, da's best een fors verschil!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Akte v levering moest bij een specifieke notaris alleen is die 2x zo duur dan het laagste tarief. Na wat steggelen mocht hypotheekakte ergens anders en dat heb ik dan ook gedaan. Scheelt toch weer een kleine 200,-
Maar met dat flippen is-ie zijn ei kwijt en eenmaal ter plaatse valt het dan meestal mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zo om 20u een vergadering en ik ben gewoon nerveus voor die vergadering omdat één van die eigenaars een paar weken geleden aan de telefoon volledig aan het flippen was tegenover mij.
Is er nog gevochten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef Isegrim het volgende:
Nou, die vergadering was bijna net zo erg als ik dacht.Heeft twee uur geduurd en ze zijn (grotendeels terecht) zwaar ontevreden.
Altijd fijn, andermans rotzooi opruimen.
Afgaande op reviews schijn ik die dan best begrepen te hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Jij dacht dat een paringsdans met deorollers ging?
Hee, dat ken ik wel...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:31 schreef Isegrim het volgende:
Mijn sterkste wapen was stof happen en beterschap beloven. Wat ik doorgaans gelukkig ook waarmaak, waarna de lucht al snel opklaart en de samenwerking een stuk prettiger is.
Het wordt wel vermoeiend op een gegeven moment. Zo moeilijk is dit werk niet, maar blijkbaar gaat het toch nogal eens mis.quote:
Niks is moeilijk als je het goed kan. Ik zie A. regelmatig teksten op computers intikken die ik heul moeilijk vind...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het wordt wel vermoeiend op een gegeven moment. Zo moeilijk is dit werk niet, maar blijkbaar gaat het toch nogal eens mis.
Ja, maar waarom doen zoveel mensen werk waar ze niet goed in zijn?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Niks is moeilijk als je het goed kan. Ik zie A. regelmatig teksten op computers intikken die ik heul moeilijk vind...
Desinteresse denk ik..quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef Isegrim het volgende:
Of: waarom doen zoveel mensen hun werk niet goed?
ach, als gebrek aan interesse je levensstijl is en je er geen groots gelazer met je baas mee krijgt, en als je dan ook nog kan leven met je arbeidsvoorwaarden (ik beschrijf nu denkelijk 3/4 van de beroepsbevolking) dan zit je toch gewoon je tijd uit? Zaagmans komt vanzelf...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Ja, daar lijkt het meestal wel op neer te komen. Maar waarom doe je het dan, vraag ik me altijd af. Ik houd dat niet lang vol, werk doen wat me niet boeit. Of omgaan met klanten die me niet boeien.
Er zijn heel veel mensen die werk alleen iets zien om in hun bestaan te voorzien, die zich verder niet druk maken om begrippen als leuk, uitdagend of inspirerend.. Het is verdomd lastig om mensen te vinden die én hun vak verstaan én ook een juiste instelling hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Ja, daar lijkt het meestal wel op neer te komen. Maar waarom doe je het dan, vraag ik me altijd af. Ik houd dat niet lang vol, werk doen wat me niet boeit. Of omgaan met klanten die me niet boeien.
Idd. In mijn beleving heeft zeker 80% van de mensen eigenlijk maar weinig interesse in zijn/haar werk. Het is echt zwaar moeilijk om medewerkers te vinden op wie je echt kunt rekenen en die zich echt voor de volle 100% willen inzetten. En dan heb ik het iet over dingen als overwerken e.d., maar gewoon over ervoor gaan en toegewijd zijn aan wat je doet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die werk alleen iets zien om in hun bestaan te voorzien, die zich verder niet druk maken om begrippen als leuk, uitdagend of inspirerend.. Het is verdomd lastig om mensen te vinden die én hun vak verstaan én ook een juiste instelling hebben.
Oh bah. Dat doet pijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Hier 2 skatertjes ofzo tegen elkaar gereden naast een quarterpipe
![]()
2 ambulances, politie, 2 man gestrekt op de grond..
fysiek wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iedereen wieder zuruck von arbeit?
Als u even een bankrekeningnummer per PM mijn kant op stuurt, dan zorg ik er voor dat het geld weer terug bij bestemming komtquote:
Oh ja. Dan kies ik voor optie 2, maar dan moet het eerst nog mooi weer worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als u even een bankrekeningnummer per PM mijn kant op stuurt, dan zorg ik er voor dat het geld weer terug bij bestemming komt![]()
Zo niet, dan ben je verplicht een van de volgende weekenden met mooi weer een terras te komen doen
Jou betaal ik in naturaquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:39 schreef Isegrim het volgende:
Giro 841302 onder vermelding van 'toegangsgeld nieuwe bewoner Heliport'.
Sinds wanneer is dat?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik voel een kutopmerking aan komen
Hoeveel is het eigenlijk? Ik zie een handeltje ontstaan...quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou sorry, maar LHO moet betálen om met mij dingen in natura te mogen doen.
Mr P.I.M.P.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:27 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Hoeveel is het eigenlijk? Ik zie een handeltje ontstaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |