quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef FortunaHome het volgende:
Er moeten ook mensen werken misschien???
en WTF waarom geen rembours op zaterdag??? ongelofelijk
En er zit zat een N97 in
Post jou ervaringen even in dit topic dan: Nokia N97 #3quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef FortunaHome het volgende:
Er moeten ook mensen werken misschien???
en WTF waarom geen rembours op zaterdag??? ongelofelijk
En er zit een N97 in
Omdat postkantoren zijn gesloten, en ze dus het geld niet kunnen afgeven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef FortunaHome het volgende:
Er moeten ook mensen werken misschien???
en WTF waarom geen rembours op zaterdag??? ongelofelijk
En er zit een N97 in
Waarom heb je het niet laten afleveren op je werk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef FortunaHome het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe bozer ik word. Waar de fuck slaat dat op dat je op zaterdag dat niet uitlevert... ik kan me gewoon echt geen enkele reden bedenken waarom je dat doet.
Stel je voor de werkende mensen zijn op zaterdag thuis en je kunt fijn dat pakket afleveren waar je voor betaald wordt... BAH
Die mogelijkheid werd me niet geboden door de verzender. Wat een kutbedrijf dat TNT.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet laten afleveren op je werk?
Nehoor, niet voor geld stortingen van TNT.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:46 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Die mogelijkheid werd me niet geboden door de verzender. Wat een kutbedrijf dat TNT.
En het postkantoor is anders gewoon open hoor...
Omdat die daar al antwoord op heeft gegeven lutserquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:46 schreef Sphynxter het volgende:
Waarom wordt jij boos als jij zelf de 1e keer niet aanwezig was om het pakketje in ontvangst te nemen?
Hij gaf antwoord op waarom hij er niet was... Maar geen antwoord waarom die daarom boos is... Lutser..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:50 schreef hoppla het volgende:
[..]
Omdat die daar al antwoord op heeft gegeven lutser
Ben je nou echt zo dom?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:57 schreef FortunaHome het volgende:
Het is toch niet te geloven dat sommige mensen de hele dag werken he Sphynxter?
TNT moet gewoon niet zo'n beroerde service leveren. Echt wat een drama weer. Als de meeste mensen thuis zijn dan limiteren we gewoon onze service. Want stel je voor er moet iemand geld aannaemen op kantoor.
Val dood TNT. En die achterlijke medewerkers maar staken... neem toch ontslag mensen...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:57 schreef FortunaHome het volgende:
Het is toch niet te geloven dat sommige mensen de hele dag werken he Sphynxter?
TNT moet gewoon niet zo'n beroerde service leveren. Echt wat een drama weer. Als de meeste mensen thuis zijn dan limiteren we gewoon onze service. Want stel je voor er moet iemand geld aannaemen op kantoor.
Val dood TNT. En die achterlijke medewerkers maar staken... neem toch ontslag mensen...
als je zo graag iets op zaterdag had willen hebben, had je het maar per koerier moeten laten komenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:04 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom ben ik dom? Omdat ik het gewoon absoluut niet kan begrijpen dat men op zaterdag zo'n beroerde service levert?
Juist deze dag is de werkende mens thuis en kun je ze blij maken met je service waar je ook fijn voor mag betalen. Dit slaat gewoon helemaal nergens op. Maandag moet ik weer werken en dan heb ik mijn pakketje dus nog steeds niet.
Het enige wat men hoeft te doen is een pakketje van A naar B brengen en zelfs daarbij weten ze mensen te frustreren... echt hoe moeilijk kan het zijn
Dus omdat jij iets besteld bij een toko waarbij je geen ander afleveradres dan je huisadres kunt opgeven, ben je pissed op tnt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:04 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom ben ik dom? Omdat ik het gewoon absoluut niet kan begrijpen dat men op zaterdag zo'n beroerde service levert?
Juist deze dag is de werkende mens thuis en kun je ze blij maken met je service waar je ook fijn voor mag betalen. Dit slaat gewoon helemaal nergens op. Maandag moet ik weer werken en dan heb ik mijn pakketje dus nog steeds niet.
Het enige wat men hoeft te doen is een pakketje van A naar B brengen en zelfs daarbij weten ze mensen te frustreren... echt hoe moeilijk kan het zijn
Zending opgehaald en in sorteerproces 03-07-2009 Amsterdam , intern transport pakkettenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef FortunaHome het volgende:
Er moeten ook mensen werken misschien???
en WTF waarom geen rembours op zaterdag??? ongelofelijk
En er zit een N97 in
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:15 schreef vanhal het volgende:
tnt moet niks. Je mag blij zijn dat je uberhaubt je pakket op je matje krijgt, klaploper.
Precies. Net als 80% van de TNT medewerkers. Die zitten ook gewoon thuis nu.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:04 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom ben ik dom? Omdat ik het gewoon absoluut niet kan begrijpen dat men op zaterdag zo'n beroerde service levert? Juist deze dag is de werkende mens thuis
Verwend heet datquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:16 schreef Croga het volgende:
Precies. Net als 80% van de TNT medewerkers. Die zitten ook gewoon thuis nu.
Ik vindt het belachelijk dat jij zo dom bent om te verwachten dat iemand anders zijn patroon aanpast terwijl je al heel duidelijk gemaakt hebt dat je zelf absoluut onbereid bent je eigen patroon aan te passen. De wereld draait echt niet om jou hoor. Als jij dat pakketje wilt hebben zorg je maar dat jij op de eerste afleverdag thuis bent.
Klinkt als een impulsaankoop, directe bevrediging van behoeften en "jong en ongeduldig".quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:11 schreef FortunaHome het volgende:
TNT moet gewoon op zaterdag ook die rembourszendingen leveren. Ik hoop echt van harte dat die toko de fles op gaat nu
Het gaat toch om de service van het bedrijf, wtfquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:16 schreef Croga het volgende:
[..]
Precies. Net als 80% van de TNT medewerkers. Die zitten ook gewoon thuis nu.
Ik vindt het belachelijk dat jij zo dom bent om te verwachten dat iemand anders zijn patroon aanpast terwijl je al heel duidelijk gemaakt hebt dat je zelf absoluut onbereid bent je eigen patroon aan te passen. De wereld draait echt niet om jou hoor. Als jij dat pakketje wilt hebben zorg je maar dat jij op de eerste afleverdag thuis bent.
En dat bedrijf bestaat niet uit mensen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:18 schreef Shoombak het volgende:
Het gaat toch om de service van het bedrijf, wtf
Precies! Horecamedewerkers zijn wel zo slim om thuis te zijn wanneer de TNT met hun pakketje langs komt!quote:Horeca medewerkers zijn toch ook aan het werk als jij met je luie reet op zaterdagmiddag een biertje besteld..
Jawel, want het is onderdeel van een betaalde dienst. En als ze dit niet willen rondbrengen, dan moeten ze ook geen koeriersdienst opzetten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:15 schreef vanhal het volgende:
tnt moet niks.
Nee, tnt moet niks want tnt levert geen rembours pakketten op zaterdagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef Adidah het volgende:
Jawel, want het is onderdeel van een betaalde dienst. En als ze dit niet willen rondbrengen, dan moeten ze ook geen koeriersdienst opzetten.
Zelf tot vrijdag werken en dan janken dat TNT niet levert op zaterdagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef FortunaHome het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe bozer ik word. Waar de fuck slaat dat op dat je op zaterdag dat niet uitlevert... ik kan me gewoon echt geen enkele reden bedenken waarom je dat doet.
Stel je voor de werkende mensen zijn op zaterdag thuis en je kunt fijn dat pakket afleveren waar je voor betaald wordt... BAH
Hij geeft toch aan waarom die boos is, daar gaat het hele topic overquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:56 schreef Sphynxter het volgende:
[..]
Hij gaf antwoord op waarom hij er niet was... Maar geen antwoord waarom die daarom boos is... Lutser..
Precies... dit is nou juist wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Jawel, want het is onderdeel van een betaalde dienst. En als ze dit niet willen rondbrengen, dan moeten ze ook geen koeriersdienst opzetten.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:33 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Precies... dit is nou juist wat ik bedoel.
En mensen die lopen te janken dat ik niet thuis was moeten eens snel gaan oprotten. We liggen niet allemaal de hele dag op de bank... ongelofelijke prutsers
tnt vermeld netjes in zijn voorwaarden dat een rembours niet op zaterdag wordt geleverd.. dat weet je en daarmee klaar.. en ze gaan niet voor 1 josti hun bezorgtijden veranderenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Jawel, want het is onderdeel van een betaalde dienst. En als ze dit niet willen rondbrengen, dan moeten ze ook geen koeriersdienst opzetten.
je was niet thuis, terwijl je kon zien wanneer je pakketje binnen komt..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:33 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Precies... dit is nou juist wat ik bedoel.
En mensen die lopen te janken dat ik niet thuis was moeten eens snel gaan oprotten. We liggen niet allemaal de hele dag op de bank... ongelofelijke prutsers
Bij vooruitbetaling moet ie maar afwachten of hij het pakketje überhaupt krijgt met die achterblijvende service van TNT.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je was niet thuis, terwijl je kon zien wanneer je pakketje binnen komt..
daarnaast: als je gewoon vooruit had betaald had je je pakketje vandaag gekregen, en dat is zelfs veiliger
(een rembours pakketje mag je pas openen NADAT je hebt betaald aan de postbode, en dus kan er een steen in zitten)
1) jawel, je hebt namelijk zelf er voor gekozen bij dat ene bedrijf wat te bestellen (wat kennelijk alleen rembours verzend, FAILquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:45 schreef FortunaHome het volgende:
Zucht.... ik kies er niet zelf voor om onder rembours iets te ontvangen.
En natuurlijk was ik niet thuis... ik ga toch geen verlof pakken?
enige wat je je mogelijk kan afvragen is of het bedrijf iets verstuurd.. iets kwijt bij tnt is wel zeldzaam (althans, ik laat aardig wat opsturen en zo ongeveer alles is in goede orde ontvangen, soms wat later maar het is iig veel beter dan de gemiddelde verzending met selekt of sanddquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij vooruitbetaling moet ie maar afwachten of hij het pakketje überhaupt krijgt met die achterblijvende service van TNT.
Jij moet gewoon je pauperbek houden, stomme mongool die je er rond loopt. Als jij zo nodig je nieuwe kuttelefoon moet hebben dan laat je hem op je werk afleveren of je neemt een dag vrij. Latente homo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:11 schreef FortunaHome het volgende:
TNT moet gewoon op zaterdag ook die rembourszendingen leveren. Ik hoop echt van harte dat die toko de fles op gaat nu
Doe eens rustigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je pauperbek houden, stomme mongool die je er rond loopt. Als jij zo nodig je nieuwe kuttelefoon moet hebben dan laat je hem op je werk afleverern of je neemt een dag vrij. Latente homo.
Alhoewel het procentueel verwaarloosbaar is, is het toch vervelend als het je overkomt... Het is zo'n log bedrijf (net als DHL, UPS en andere grote koeriersbedrijven) dat het een enorme klus is om enigszins je recht te halen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
enige wat je je mogelijk kan afvragen is of het bedrijf iets verstuurd.. iets kwijt bij tnt is wel zeldzaam (althans, ik laat aardig wat opsturen en zo ongeveer alles is in goede orde ontvangen, soms wat later maar het is iig veel beter dan de gemiddelde verzending met selekt of sandd
tnt heeft niet voor niets een goede reputatie qua verzenden van post....
tja ze zijn wat duurder, en ja ook daar werken mensen en ja ook die maken wel eens een fout...
maar dat is procentueel gezien verwaarloosbaar, vermoed ik...
Tijd voor je voorgeschreven pilletjes?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je pauperbek houden, stomme mongool die je er rond loopt. Als jij zo nodig je nieuwe kuttelefoon moet hebben dan laat je hem op je werk afleveren of je neemt een dag vrij. Latente homo.
Armageddon is dus schijnbaar 1 van de 11.000 bezorgers die zn baan kwijt raakt. Anders deed hij niet zo overtrokken. hihiquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je pauperbek houden, stomme mongool die je er rond loopt. Als jij zo nodig je nieuwe kuttelefoon moet hebben dan laat je hem op je werk afleveren of je neemt een dag vrij. Latente homo.
De grootste prutser ben jij. Jij hebt je zaakjes duidelijk niet op orde, met als resultaat een zending die 2-3 dagen later komt. En wat is nou 2-3 dagen, jankerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:33 schreef FortunaHome het volgende:
Precies... dit is nou juist wat ik bedoel.
En mensen die lopen te janken dat ik niet thuis was moeten eens snel gaan oprotten. We liggen niet allemaal de hele dag op de bank... ongelofelijke prutsers
Ik heb hem ook bij GSMWEBquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:37 schreef FortunaHome het volgende:
Ik had helaas geen vervoerder zelf te kiezen. gsmweb verstuurd helaas maar op 1 manier en dat is rembours TNT.
Ik heb wel vaker besteld bij UPS en die zijn gewoon ook prima. Belde me zelfs op dat ie met een pakket voor mijn deur stond. Ik zeg ik ben er over 5 minuten en hij bleef netjes voor mijn deur wachten
Jij bepaalt de service van een bedrijf toch niet? En he, waarom haal je het pakket niet zelf op? Luie donderquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:46 schreef FortunaHome het volgende:
Het gaat me niet om het feit dat ik mijn pakketje niet heb. Het gaat me erom dat TNT meent op zaterdag gelimiteerde services te moeten aanbieden terwijl dan juist het gros van de mensen thuis is om zendingen in ontvangst te nemen.
De service van een bedrijf wordt over het algemeen afgestemd op de wensen van de klant. Dus in zekere zin bepaal jij als klant wel degelijk hoe de service geleverd moet wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:51 schreef vanhal het volgende:
[..]
Jij bepaalt de service van een bedrijf toch niet? En he, waarom haal je het pakket niet zelf op? Luie donder
Hoe wil ik het in godsnaam ophalen mafkees? Man wat zijn sommigen toch achterlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:56 schreef vanhal het volgende:
Ja, maar in dit geval dus niet. En daarom, als het meneer niet aanstaat, dan gaat ie toch naar een ander? Of dan haalt ie het pakket toch zelf op?
Niet als dat bedrijfsmatig gezien een irreëele service is. Op zaterdag krijg je nooit genoeg mankracht bij elkaar om de pakketten af te leveren, omdat dat teveel kost. En dan gaat de prijs van een zending weer omhoog, kan daar weer over gezeken worden. Bovendien bedenken een hoop mensen die werken een andere oplossing (ander adres, werk, vrienden, buren) die het mogelijk maakt om een pakketje af te leveren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:55 schreef Adidah het volgende:
[..]
De service van een bedrijf wordt over het algemeen afgestemd op de wensen van de klant. Dus in zekere zin bepaal jij als klant wel degelijk hoe de service geleverd moet worden.
Schrijf een businessplan, start je eigen koeriersdienst en verdien miljoenenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:46 schreef FortunaHome het volgende:
Het gaat me niet om het feit dat ik mijn pakketje niet heb. Het gaat me erom dat TNT meent op zaterdag gelimiteerde services te moeten aanbieden terwijl dan juist het gros van de mensen thuis is om zendingen in ontvangst te nemen.
daar betaal je dan ook het dubbele voor...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:32 schreef F04 het volgende:
TS, DHL is wel stukken beter dan TNT hoor.
Weet ik veel, het is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:01 schreef FortunaHome het volgende:
Hoe wil ik het in godsnaam ophalen mafkees? Man wat zijn sommigen toch achterlijk
Oh man, jij bent een dromer.... De service van een bedrijf heeft in het geheel niets met de wensen van een klant te maken. Wel met de service die de concurentie bied. En er is geen enkele vervoerder die rembours op Zaterdag bied, dus hoeft TNT dat ook niet te doen. De klant kan toch nergens anders terecht.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:55 schreef Adidah het volgende:
De service van een bedrijf wordt over het algemeen afgestemd op de wensen van de klant. Dus in zekere zin bepaal jij als klant wel degelijk hoe de service geleverd moet worden.
Je hebt wel een vervoerder kunnen kiezen.... Gewoon ergens anders bestellen die wel met andere vervoerders werken..... Dat had je met rembours helaas niet geholpenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:37 schreef FortunaHome het volgende:
Ik had helaas geen vervoerder zelf te kiezen. gsmweb verstuurd helaas maar op 1 manier en dat is rembours TNT.
En hoe denk je dat de concurrentie tot het opzetten van een service is gekomen? Door even een natte vinger in de lucht te steken, en te zeggen: "O, dat lijkt ons wel leuk om aan te bieden". Er is een markt voor een product of dienst waarop het bedrijf zich afstelt. De concurrentie neemt dit over en probeert daar onder te gaan zitten. Dus het heeft wel degelijk in zekere zin met de wensen van de klant of consument te maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:41 schreef Croga het volgende:
[..]
Oh man, jij bent een dromer.... De service van een bedrijf heeft in het geheel niets met de wensen van een klant te maken. Wel met de service die de concurentie bied. En er is geen enkele vervoerder die rembours op Zaterdag bied, dus hoeft TNT dat ook niet te doen. De klant kan toch nergens anders terecht.....
Jouw reacties raken echt kant noch wal, vreselijk irritant.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:57 schreef vanhal het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is niet mijn probleem.Verwend snotjoch
De concurent heeft gezien dat TNT geen rembours op Zaterdag aanbied, realiseert zich dat de kosten van rembours op zaterdag niet opwegen tegen de baten en bied het dus ook niet aan. Of mischien dacht de concurentie dat TNT het wel goed uitgezocht zal hebben en het daarom niet doet. De klant of consument heeft daar in het geheel niets mee te maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:47 schreef Adidah het volgende:
En hoe denk je dat de concurrentie tot het opzetten van een service is gekomen? Door even een natte vinger in de lucht te steken, en te zeggen: "O, dat lijkt ons wel leuk om aan te bieden". Er is een markt voor een product of dienst waarop het bedrijf zich afstelt. De concurrentie neemt dit over en probeert daar onder te gaan zitten. Dus het heeft wel degelijk in zekere zin met de wensen van de klant of consument te maken.
Als je je service center/distributie lokatie had gebeld, was het wel mogelijk geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:01 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Hoe wil ik het in godsnaam ophalen mafkees? Man wat zijn sommigen toch achterlijk
weekend en avond wil men niet werken, zeker niet voor het beetje meer dat er verdiend kan worden....quote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind de werktijden van TNT sowieso een beetje jammerlijk... Pakketjes bezorgen tijdens kantoortijden. In nieuwbouwwijken. Waar je overdag dus een kanon af kunt schieten, omdat vrijwel ieder huishouden bestaat uit tweeverdieners die tijdens kantooruren weg zijn. Waarom doet TNT dat niet 's avonds, of in het weekend?
Welk bezorgservice doet dat wel?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind de werktijden van TNT sowieso een beetje jammerlijk... Pakketjes bezorgen tijdens kantoortijden. In nieuwbouwwijken. Waar je overdag dus een kanon af kunt schieten, omdat vrijwel ieder huishouden bestaat uit tweeverdieners die tijdens kantooruren weg zijn. Waarom doet TNT dat niet 's avonds, of in het weekend?
quote:
maar betaal je waarschijnlijk ook naarquote:Zaterdaglevering
In Nederland biedt DHL de mogelijkheid om uw zendingen op zaterdag af te leveren. Zendingen die u op zaterdag wilt laten afleveren, worden op vrijdag opgehaald, samen met uw andere zendingen. In winkel- en stadscentra vindt aflevering op zaterdag plaats vóór 14.00 uur. Onbestelbare zendingen worden op de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Aflevering op zaterdag is uitsluitend mogelijk voor pakketzendingen met een maximaal gewicht van 31,5 kg per pakket en 50 kg per zending. Het is niet mogelijk om op zaterdag zendingen als Expresser af te laten leveren.
Oh, maar TNT levert ook wel gewoon op zaterdag hoor, alleen geen rembours zendingen. De redenen daarvoor lijken me duidelijk.....quote:Op zondag 5 juli 2009 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
maar betaal je waarschijnlijk ook naar
Ik denk het ook ja, want het merendeel van de pakjes die TNT bezorgt is voor particulieren bedoeld die alleen 's avonds en in het weekend beschikbaar zijn. Niet dusquote:Op zondag 5 juli 2009 13:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de bezorgdienst die het doet, een flinke concurrent zal zijn voor de rest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |