abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70637369

INTERACTIEVE DEMO
HIGH QUALITY FOTO'S VAN DE N97

TECHNISCH
  • Gewicht: 150g. (inclusief batterij)
  • Processor: ARM11-core 434MHz,
  • Display: 3.5 inch TFT met maximaal 16 miljoen kleuren met een resolutie van 640 x 360 pixels (16:9)
  • Batterij: Nokia Battery BP-4L, 1500 mAh
    ›Praat tijd: tot 320 min (3G)
    ›Standby tijd: tot 400 uur (3G)
    ›Video playback: tot 4,5 uur (offline mode)
    ›Music playback: tot 37 uur (offline mode)
  • Besturingssysteem: Symbian S60 5th
  • Afmetingen: 55.3 x 117.2 x 18.25 mm

MEDIA
  • Geheugen: MicroSDHC
    › Intern 32GB
    › Extern Maximaal uit te breiden met 16GB (totaal dus 42GB!)
  • Camera:
    › Foto's : 5 megapixel (2584 x 1938) met Dual LED flits. (CMOS sensor) 1 x optische zoom , JPEG
    › Video's : 3GPP, MPEG4 - 640x480 pixels , 30frame/sec

VERBINDINGEN
  • GPS: ingebouwde GPS ontvanger met ondersteuning voor A-GPS.
  • INTERNET: WLAN (Wi-Fi), Micro-USB, Bluetooth.
    OVERIG
  • Text Input: Full Qwerty toetsenbord, Full On-screen Qwerty, T9, mini full Qwerty.

• Release datum Nederland: Begin juli 2009
  • Prijs Los Toestel: 689 euro

wijzigen van deze OP gaan in overleg met raaavi .

quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 21:32 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Heb ff op gsmweb gekeken Daar zou ik 11 euro meer betalen voor t toestel en dan nog 8 euro verzendkosten (had ik nu dus niet) Krijg ook nog een bluetooth-headset erbij van 2call,maar dat is bijzaak
    Bevalt de N97 jou ? Wat ik tot nu toe heb gezien,vind ik t een erg leuk toestel
    Al positieve of negatieve dingen die je kunt melden?

[ Bericht 56% gewijzigd door Poepsjaars op 05-07-2009 12:11:38 ]
  • pi_70638549
    Nokia n97:O dit hoort bij klaagbank
    None
      zaterdag 4 juli 2009 @ 13:51:41 #3
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_70640336
    tvp
    Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_70640369
    tvp
    pi_70641080
    tvp
    None
      FOK!fotograaf zaterdag 4 juli 2009 @ 16:19:09 #6
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70643677
    Ik wil 'm in m'n handen hebben gehad voor dat ik 'm bestel/
    ,,/
    pi_70644828
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
    De N97 heeft een ingebouwde FM transmitter, en geen kabel nodig voor het ontvangst? klopt dat
    Wil ik ook weten.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 17:09:35 #8
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_70645223
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 16:19 schreef -Menn0- het volgende:
    Ik wil 'm in m'n handen hebben gehad voor dat ik 'm bestel/
    Ik heb um vanmiddag in m´n handen gehad. Nog niet besteld overigens want de aanbieding die belcompany had vond ik te duur.Het leek me best een degelijk ding en opzich ook wel stevig.
    Never Stop Exploring!
    Life begins at the end of your comfort zone!
    Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
      FOK!fotograaf zaterdag 4 juli 2009 @ 17:34:21 #9
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70645907
    Ik wil eerst weten of lekker werkt Hij zal opzich prima zijn qua stevigheid enzo maar werkt het ook nog leuk
    ,,/
    pi_70645977
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Poepsjaars het volgende:
    Had jij de OP raavi?
    Yes
    http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/nokian97

[ Bericht 14% gewijzigd door raaavi op 04-07-2009 18:05:26 ]
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:03:30 #11
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70646729
    Hij schijnt (zoals al verwacht werd) niet al te best te zijn. En ook nog eens VEEL te duur. Als ik jullie was ging ik mooi voor een 5800 XpressMusic voor minder dan de helft! Het verschil tussen 250 euro en 550 euro is natuurlijk te idioot voor woorden.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:12:20 #12
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70646992
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef leolinedance het volgende:
    Hij schijnt (zoals al verwacht werd) niet al te best te zijn. En ook nog eens VEEL te duur. Als ik jullie was ging ik mooi voor een 5800 XpressMusic voor minder dan de helft! Het verschil tussen 250 euro en 550 euro is natuurlijk te idioot voor woorden.
    Goede argumenten breng je
    Ik hoef 154 euro bij te betalen
    Vind ik persoonlijk niet belachelijk veel.

Had hem vandaag al kunnen hebben, maar Vodafone heeft de actie met 50% korting op het eerste jaar abo pas vanaf maandag
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:28:16 #13
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70647416
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 18:12 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Goede argumenten breng je
    Ik hoef 154 euro bij te betalen
    Vind ik persoonlijk niet belachelijk veel.

Had hem vandaag al kunnen hebben, maar Vodafone heeft de actie met 50% korting op het eerste jaar abo pas vanaf maandag
    Ik denk dat je zelf wel kunt lezen, filmpjes kunt kijken op youtube en prijzen kunt vinden? Niet zo'n onzin praten dus, de feiten liggen er gewoon. Dat jij het misschien niet wil zien is iets anders... En lees het vorige topic even doo. En dat bijbetalen is ook onzin, want dan betaal je een aardig bedrag per maand en waarschijnlijk ook twee jaar lang. Je kunt vaak beter je telefoon los kopen en een sim-only erin doen. Je bent met de N97 sowieso (te) duur uit, hoe je het ook wendt of keert. Bereken het maar eens over twee jaar, dan zul je ervan schrikken wat je kwijt bent.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:49:40 #14
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_70647987
    Wat zijn nou de echte negatieve kanten dan?

Met het abbo dat Vodafone in de aanbieding heeft zou ik over 2 jaar gezien 740 euro kwijt zijn en betaal ik nu 20 bij.

Zijn er mensen die telefoons bij de provider via internet hebben besteld of bij vodafone in dit geval? Ik wil weten hoe nadelig het dan is als je een update moet doen en je zit met bepaalde provider software...
    Never Stop Exploring!
    Life begins at the end of your comfort zone!
    Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
    pi_70648586
    Hallo allemaal,

Ik heb nog niet eerder gepost in het N97 forum (zelfs weinig op het fok forum) maar ik heb het topic wel goed bijgehouden. Sinds vanmiddag heb ik de N97 White en ik vind het wel een gaaf dingetje. Hij ligt lekker in de hand en het qwerty toetsenbord werkt erg goed, zelfs als je eerst een HTC Touch Pro gewend was qua toetsenbord. Wel is de plek van de spatie even wennen maar dit heb ik nu al redelijk onder de knie.

Ook is het toestel minder traag dan ik had verwacht. Het duurt wel even als je de telefoon kantelt en het beeldscherm mee draait maar dit duurt max. een seconde. Voor de rest vind ik het toetsel gewoon snel genoeg.

Het menu vind ik wel iets minder. Je moet soms een hele lange weg nemen om op een bepaald stukje van het menu te komen. Dit is wel even wennen na Windows mobile.

Wel heb ik al 1 echt minpuntje kunnen ontdekken en dat is aan de achterkant. Het schuifje van de camera is bij mij nu al een paar keer open gegaan tijdens het typen met het toetsenbord. Dit vind ik niet heel erg prettig.

Voor nu kan ik verder geen commentaar geven daarvoor heb ik de telefoon te kort, maar ik zal waarschijnlijk nog wel eens posten over mijn bevindingen van het toestel.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 19:25:52 #16
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70648895
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:13 schreef Ronaldicus het volgende:
    Hallo allemaal,

Ik heb nog niet eerder gepost in het N97 forum (zelfs weinig op het fok forum) maar ik heb het topic wel goed bijgehouden. Sinds vanmiddag heb ik de N97 White en ik vind het wel een gaaf dingetje. Hij ligt lekker in de hand en het qwerty toetsenbord werkt erg goed, zelfs als je eerst een HTC Touch Pro gewend was qua toetsenbord. Wel is de plek van de spatie even wennen maar dit heb ik nu al redelijk onder de knie.

Ook is het toestel minder traag dan ik had verwacht. Het duurt wel even als je de telefoon kantelt en het beeldscherm mee draait maar dit duurt max. een seconde. Voor de rest vind ik het toetsel gewoon snel genoeg.

Het menu vind ik wel iets minder. Je moet soms een hele lange weg nemen om op een bepaald stukje van het menu te komen. Dit is wel even wennen na Windows mobile.

Wel heb ik al 1 echt minpuntje kunnen ontdekken en dat is aan de achterkant. Het schuifje van de camera is bij mij nu al een paar keer open gegaan tijdens het typen met het toetsenbord. Dit vind ik niet heel erg prettig.

Voor nu kan ik verder geen commentaar geven daarvoor heb ik de telefoon te kort, maar ik zal waarschijnlijk nog wel eens posten over mijn bevindingen van het toestel.
    Dank je. Kun je de telefoon nog omruilen voor een andere in de winkel? Waarom heb je deze gekocht eigenlijk en niet de veel goedkopere Nokia 5800 of een ander toestel?
    pi_70648955
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dank je. Kun je de telefoon nog omruilen voor een andere in de winkel? Waarom heb je deze gekocht eigenlijk en niet de veel goedkopere Nokia 5800 of een ander toestel?
    Jij bent ook een raar type, je bent echt een N97 hater, maar geen Nokia hater want je raad die 5800 aan
      zaterdag 4 juli 2009 @ 19:30:19 #18
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70649016
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf wel kunt lezen, filmpjes kunt kijken op youtube en prijzen kunt vinden? Niet zo'n onzin praten dus, de feiten liggen er gewoon. Dat jij het misschien niet wil zien is iets anders... En lees het vorige topic even doo. En dat bijbetalen is ook onzin, want dan betaal je een aardig bedrag per maand en waarschijnlijk ook twee jaar lang. Je kunt vaak beter je telefoon los kopen en een sim-only erin doen. Je bent met de N97 sowieso (te) duur uit, hoe je het ook wendt of keert. Bereken het maar eens over twee jaar, dan zul je ervan schrikken wat je kwijt bent.
    Ik kan inderdaad lezen en ik lees er genoeg positieve dingen over. Ik vind het ook niet erg als jet met argumenten aankomt om een telefoon onderuit te halen, maar ik zie jou alleen maar zeiken dat het een kuttelefoon is zonder met argumenten aan te komen. Je laatste post ook weer. Leuk dat je het een kuttelefoon vind, we weten het. Ga nu maar fijn positieve dingen posten in het topic over de telefoon die je wel tof vind of kom met argumenten waarom je de N97 niet goed vind. Alleen klagen heeft namelijk helemaal niemand wat aan
      zaterdag 4 juli 2009 @ 19:31:05 #19
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70649031
    firefox crash + fok = epic fail
    pi_70649137
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom zou ik hem inruilen? Ik ben er tot nu toe erg blij mee en ik heb bewust voor dit toestel gekozen ipv de 5800. Als je eenmaal met een qwerty toetsenbord gewerkt hebt wil je niets anders meer (ik niet althans). Ik ben dan ook meer een smser dan een beller en ik zit regelmatig in de trein. Om dan snel even te mailen/msnen is het verdomd handig om zo'n qwerty toetsenbord te hebben.

Misschien is het wel makkelijk als ik er bij vermeld dat mijn HTC Touch Pro stuk was en niet gemaakt kon worden. Van de verzekering mocht ik een nieuwe uitkiezen en dus heb ik voor deze gekozen en heb 50 euro bij moeten betalen. Ook heb ik twee HTC toestellen gehad (Tytn II en Touch Pro) en die vielen me beide eigenlijk erg tegen.
    pi_70649562
    http://www.iphoneclub.nl/(...)leerde-vergelijking/

Voor de twijfelaars: Een vergelijking tussen de N97 en de iPhone.
    pi_70649665
    Heeft deze alles wat de N96 heeft (of meer?) en loopt deze wel goed? In dat geval ga ik hem kopen
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
    pi_70649980
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:59 schreef delano.888 het volgende:
    Heeft deze alles wat de N96 heeft (of meer?) en loopt deze wel goed? In dat geval ga ik hem kopen
    De N97 heeft ook touchscreen en volledig qwerty toetsenbord, doe zelf ook is wat research lazyboy
    pi_70650391
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef raaavi het volgende:

[..]

De N97 heeft ook touchscreen en volledig qwerty toetsenbord, doe zelf ook is wat research lazyboy
    Nee echt? Dat had ik ook echt nog niet gevonden zeg
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
    pi_70650478
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee echt? Dat had ik ook echt nog niet gevonden zeg
    stel dan niet van die simpele vragen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')