Ik wil er niet meer aan denkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:00 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn ouders, zijn vandaag 30 jaar getrouwd!![]()
En ja, ik zit nog steeds zovan Faja's opmerking, over haar huskies en buurtkat, en dat na tig-bankjes.
Gezellig zo met dit weer op de markt struinenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
oh, dat ga ik zo ook doen, Raissa.
B loopt al 30x te roepen 'Mama, lekker visje halen' dus die heeft ook zin
Sterkte, wat naarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:49 schreef Belana het volgende:
saffier, van harte(en ik ben benieuwd hoe kort je haar is
)
Mijn schoonvader is weer slechter geworden vannacht, hij is nu ook incontinent de arme man. Op dit moment komt Nick's broer aan, en we denken echt dat ie daarop wacht.
ik ga maar eens iets eten, ben de hele ochtend al bezig
huh wat whut?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:16 schreef MamsX het volgende:
Saffier en EvenstarGefeliciteerd
Het feetje gaat trouwen![]()
![]()
Faja 6 jaar getrouwd![]()
![]()
En sterkte Belana, wat naar dat het slechter gaat![]()
![]()
En ik heb ala huuphuup ook een PM over het namentopic..![]()
haha nou bedankt hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:54 schreef MamsX het volgende:
hahahaha ja ik geef jou altijd de schuld![]()
Is al de 2de keer![]()
Ik had een naam in het topic gezet en dat beviel dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil een fotooooooquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef moussy het volgende:
Hoe is het met de kleine mannetjes vandaag Belaan, praten ze ook over opa?
Wat kan je in de weer zijn met dat haar heBij mn oor is het weg, als in foetsie, mes er over
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha nou bedankt he![]()
![]()
*snel naar namentopic rentZe is nog niet in het namentopic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen in PM. Ze is vast bang dat ze me in het topic geen kutwijf mag noemen![]()
Waarom iemand kutwijf noemen om een naam die iemand wel/niet mooi zou vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:01 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ze is nog niet in het namentopic..![]()
alleen in PM. Ze is vast bang dat ze me in het topic geen kutwijf mag noemen
Misschien zijn ze niet zo vaak online als menigeen hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:01 schreef Belana het volgende:
mmmm... ik hoor nu niks meer van de mensen die een bod uit hebben gebracht op mijn vakantie
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:17 schreef Wampi het volgende:
Google de naam even en check de onderste hit, daar staat in de omschrijving al genoeg info om te ontdekken waarom ze je ee kutwijf noemt.
quote:teenage-mammiejj heeft een jongen gekregen met de naam Dzejden-Dzenan
Ik heb gewoon daarvan gepastequote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef bixister het volgende:
maar daar staat ie dus wel een tikkeltje anders gespeld. mamsX, verkeerd overgenomen!of zou teenage-mammiejj zelf hier een spelfout gemaakt hebben?
Nou, ze schrijft zelf: De naam is bekend alleen weten we nog niet hoe we het gaan schrijven! (als je diezelfde google hit volgt waarvan moussy de omschrijving post kom je bij haar blogquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef bixister het volgende:
maar daar staat ie dus wel een tikkeltje anders gespeld. mamsX, verkeerd overgenomen!of zou teenage-mammiejj zelf hier een spelfout gemaakt hebben?
Owja, nou zie ik het ook. Haar zoon heeft zichzelf gekregen...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:50 schreef Wampi het volgende:
nee dat dacht ik eerst ook Asyniur, maar is volgens mij niet hoor, die namen zijn van haar kinderen
Verbaasde me er ook over!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:07 schreef moussy het volgende:
Lees ik nou goed, 19 en 2de kind?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:06 schreef Rottdog het volgende:
En dat kleine manneke heeft ook al een oorring
Bleek het meisje te zijn![]()
Maar dat ben ik toch ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef MamsX het volgende:
Pas maar op nu krijgen jullie allemaal een pm met dat jullie een kutwijf zijn....
Hee! Dat kasteel is eigendom van familie van mij!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Belana, sterkte, dat wachten is ook naar hè...
evenstar ook jarig, gefeliciteerd
Wij gaan straks naar kasteel Duivenvoorde, gezellig tuinfeestje, daar is het lekker weer voor!
Oh, ze kan wel goed karakters inschatten dan!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef MamsX het volgende:
Pas maar op nu krijgen jullie allemaal een pm met dat jullie een kutwijf zijn....
jij bent opper-kutwijfquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:48 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik ben ook echt een enorm kutwijf!![]()
![]()
pm met linkje naar log please?
zit in je inboxquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef miss_sly het volgende:
Dames toch...
Ze klinkt als een raar mens. Linkje enzo om te checken of dat wel klopt?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh vind je dat echt?![]()
*vereerd voelt
In je pmboxquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef miss_sly het volgende:
Dames toch...
Ah, dit versterkt mijn vermoeden. Het zijn volgens mij Servische namen. En die schrijf je in een soort cyrillisch schrift. Bovendien zitten in dat alfabet letters en klanken in die je niet terugvindt in de Europese talen. Een d met een streepje erdoor die klinkt als een zachte dzj bijvoorbeeld. Dus geen naamsverkrachting, maar een klanktranscriptie en/of een alternatieve spellling. Logisch dat ze daar even over na moesten denken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:43 schreef Wampi het volgende:
[..]
Nou, ze schrijft zelf: De naam is bekend alleen weten we nog niet hoe we het gaan schrijven! (als je diezelfde google hit volgt waarvan moussy de omschrijving post kom je bij haar blog
haar vriend is schijnbaar ook buitenlands, dus dat zal wel kloppen danquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ah, dit versterkt mijn vermoeden. Het zijn volgens mij Servische namen. En die schrijf je in een soort cyrillisch schrift. Bovendien zitten in dat alfabet letters en klanken in die je niet terugvindt in de Europese talen. Een d met een streepje erdoor die klinkt als een zachte dzj bijvoorbeeld. Dus geen naamsverkrachting, maar een klanktranscriptie en/of een alternatieve spellling. Logisch dat ze daar even over na moesten denken.
Maar teenagemammiejj had sowieso beter kunnen gaan uitleggen dan gaan schelden tegen MamsC![]()
Pas bevallen. Misschien nog een tikje hormonaal?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef miss_sly het volgende:
Dames toch...
Nu vind ik de namen eigenlijk alleen maar anders ipvquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ah, dit versterkt mijn vermoeden. Het zijn volgens mij Servische namen. En die schrijf je in een soort cyrillisch schrift. Bovendien zitten in dat alfabet letters en klanken in die je niet terugvindt in de Europese talen. Een d met een streepje erdoor die klinkt als een zachte dzj bijvoorbeeld. Dus geen naamsverkrachting, maar een klanktranscriptie en/of een alternatieve spellling. Logisch dat ze daar even over na moesten denken.
Maar teenagemammiejj had sowieso beter kunnen gaan uitleggen dan gaan schelden tegen MamsC![]()
alleen de reactie is nog een beetjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Nu vind ik de namen eigenlijk alleen maar anders ipv
Zo'n uiterlijk vond ik hem al wel hebben [-1 generalisatie] misschien zijn zulke namen daar wel 'normaal' ook al vindt google van niet. Dus google is het kutwijf!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:15 schreef Wampi het volgende:
[..]
alleen de reactie is nog een beetje![]()
. haar vriend komt idd uit joegoslavie (even blog doorgespit
)
Volgens Anitra niet hoor!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:16 schreef Fuente het volgende:
Dat denk ik ook MamsX, ik begrijp sowieso niet waarop je je kind van die (op het oog) onuitsprekelijke namen zou willen geven, ik bedoel, dat kind komt straks op school en dat gaat natuurlijk contant mis.
Moet je effe glupa kravo naar d'r posten. Als ze terug reageert dat ze geen stomme koe is, dan zijn het vertaalde namenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:14 schreef MamsX het volgende:
Ik heb toevallig ooit gelezen dat ze gewoon Jayden een mooie naam vind maardat die te populair was.
(maar er niet bij stilgestaan dat zij dat was,)
Ik zoek me rot naar die poll van haar, maar username is verandert en ik kan het niet vinden![]()
Want als dat echt de reden was had ze dat wel aangegeven denk ik
Ik heb nog gen PM gehadquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef MamsX het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:22 schreef k_i_m het volgende:
Oh en huup, ik heb die nesteldrang nooit gekregen. Wel een enorme drang om iets te zoeken wat ik niet kon vinden de avond voor de bevalling. Dus toen de kraamverzorgster kwam moest ze eerst een paar keer tegen de deur rammen zodat de zooi voor de deur verplaatste waardoor ze naar binnen kon. Samenvatting; ik zou er niet op wachten
.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Moet je effe glupa kravo naar d'r posten. Als ze terug reageert dat ze geen stomme koe is, dan zijn het vertaalde namen.
linkje?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:35 schreef Wampi het volgende:
ik zit even de polls over namen daar door te lezenecht te erg
wil ik ook, ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef miss_sly het volgende:
Dames toch...
Ik heb 3 pm's gehad, maar ik ben er niet veel wijzer van gewordenquote:
linkje!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:43 schreef MamsX het volgende:
Ik weet nog iets veel ergers op die site waar ik echt van moest walgen!!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:42 schreef Wampi het volgende:
deze kan wel hier denk ik
http://www.babybytes.nl/Fpoll/addcomments2.php?pid=1232370604
Cas staat er niet eens tussenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:45 schreef MamsX het volgende:
http://www.babybytes.nl/FotoQuest/Q6
Expres een foto maken van je kind met een sigaret in de mond of uit een blikje bier laten drinken.
Stel je voor dat je kind zijn hele tong kapot gaat aan dat blikje bier
Met zo'n biertje in de hand vind ik nog tot daar aan toe, maar die met die sigaret in de mond!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:45 schreef MamsX het volgende:
http://www.babybytes.nl/FotoQuest/Q6
Expres een foto maken van je kind met een sigaret in de mond of uit een blikje bier laten drinken.
Stel je voor dat je kind zijn hele tong kapot gaat aan dat blikje bier
ik denk scrabbleblokjes in de lucht gooien en de volgorde waarin ze op de grond terecht zijn gekomen aanhouden..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:45 schreef miss_sly het volgende:
O, Wampi, dat is echt te erg![]()
Hoe komen mensen op die namen?
misschien de naam van het eerste kind ook nog even noemen, dan heb je meer kans dat ze je vinden om zo'n pm te sturenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:46 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Het is Jayvi geworden!![]()
Ik wil ook scheld PM!![]()
nja, tis echt niet mijn ding, maar aan de andere kant, zolang zo'n sigaret niet brandt...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:54 schreef moussy het volgende:
Voor de mensen van die andere site, kunnen ze ook ff op ons mij mekkeren
[ afbeelding ]
ze zijn overigens wel erg 2006 met zulke foto's
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:01 schreef MamsX het volgende:
ooh ik krijg weer een migraine aanval, ik ga eten koken.
Want anders heb je kans dat ik dat over een uur niet meer kan!
Toedels
Eigenlijk vond ik het ook helemaal niet humor, zo achteraf. Waarom we deze foto hebben gemaakt weet ik ook niet eens meerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:57 schreef cattie het volgende:
Je krijgt wel veel punten met die naam!
Moussy, die sigaret is niet mijn humor, maar wat een heerlijk ventje is die Cas toch! Dat bolle koppie, die krulletjes.Hij lijkt wel wat op Ive zo. Of Ive op hem.
klinkt goed rockaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik sta te puffen aan de bushalte met bepakte wandelwagen, zeurend kind, een zak vol hete loempia's en kom er net achter dat ik vergeten ben te halen in de stad waarvoor ik er in de eerste plaats heen ging.
OMG....
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:35 schreef cattie het volgende:
Half miljard? OMG!
Rocka, ik ben zo benieuwd naar je namenlijstje!
Wij zitten ook lekker buiten, heerlijk weer nu!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee hoe lief je ook ben Asyn, nu weten het 2 mensen en da' s echt genoeg
huh?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:28 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vraag maar geen tip voor tip, Belaan
Nou ja, mocht je nog een mening willen hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Dank dank!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ja, mocht je nog een mening willen hebben
ow je wilt tipgeldquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:07 schreef RockabeIIa het volgende:
uh, never mind Belana(vond de MP-tip wel een goeie
)
Kim je mag wel raden
Nee! Als ik heel rijk was he... dan zou ik het bedrag dat je nu misloopt aanvullen voor jequote:
muhquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dank dank!
Krijgen we dan weer zulke taferelen als hier eerder in dit topic? Want dan PM ik em wel eerst naar MamsX!
of probeer deze online bandenplak cursus eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:15 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wilde net mijn fiets gaan pakken, is mijn band alweer/nogsteeds lekK** en dan kom je er zo achter terwijl ik maandag om 7 uur moet werken! Dat wordt lopen!
jup...dat is meest **** plek voor een gaatje... dat word bandjeverwisselen...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Stout, thanks maar mijn pa had em geplakt en die kan het echt wel maar het gat zat aan de bovenkant bij het ventiel (beetje gekke plek). Dus ik denk dat er een compleet nieuwe band op moet...
En ik ga eeeeeecht geen band plakken met die pens. Maagzuur komt me al omhoog als ik er aan denk
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:45 schreef innepin het volgende:
Ohhh darn, ben ik een dagje weg, is het vervolg op de namenrel gearriveerd! Smullen![]()
Huup, wat is dat toch dat mensen jou steeds de schuld geven voor wat ik doe?hihi.
dat wachten op leuke gezellige filmkijk avonden of spelletjes avonden of gewoon lekker relax avond of dames avond .... pffff ik kan al niet meer wachtenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:25 schreef MamsX het volgende:
Ooh leuk is dat stout.
ik kan niet wachten totdat X. oud genoeg is om dat soort verrassingen echt te snappen.
En dan dat blije bekkie te zien
Alleen als ik dan van jouw een PM krijg waarin je me kutwijf noemtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dank dank!
Krijgen we dan weer zulke taferelen als hier eerder in dit topic? Want dan PM ik em wel eerst naar MamsX!
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:37 schreef Ynske het volgende:
k heb vanmiddag liggen slapen in t parkwas zo lekker koel onder de bomen daar
maar ik heb 2 meiden hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:48 schreef Stout het volgende:
Mega mindy, dat hebben we hier *godenzijdank* helemaal gemist !! Net als plop en die mormels ehhh po en zo.
Ze keken het ewel maar gauw uitgekeken *pfieuw*
he pin en pon ligt hier nog op zolderquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:57 schreef RockabeIIa het volgende:
KIJK MAMA, PIN EN PON! schreeuwt ie hier dan
Hij mag nu nog eens per week Cars kijken en dat doet ie nu.
Puik plan!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:16 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi hij slaapt nu
wacht, ik maak een foto
ohh dat doe ik ook, al is het maar een t-shirt maar dr moet iets over mijn schouder liggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:27 schreef RockabeIIa het volgende:
popples misselijk? Waarvan? De warmte?
freecell, ik vind het vooral zo grappig omdat ie altijd wat over zich heen legt als ie wil slapen
Ook gewoon een kussenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:27 schreef RockabeIIa het volgende:
popples misselijk? Waarvan? De warmte?
freecell, ik vind het vooral zo grappig omdat ie altijd wat over zich heen legt als ie wil slapen
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef Luchtbel het volgende:
Nou iddd. Zo koddig nog
Jolie zei vanmiddag ineens: 'Mam, ik wil met jou barbecueën. Niet alleen met een feestje. Maar met jou alleen. Zoals huizen met twee ouders dat doen.'
Ahhhhquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef Luchtbel het volgende:
Nou iddd. Zo koddig nog
Jolie zei vanmiddag ineens: 'Mam, ik wil met jou barbecueën. Niet alleen met een feestje. Maar met jou alleen. Zoals huizen met twee ouders dat doen.'
Welnee joh, wij doen het ook nooit, ddus het had best een vraag van mijn DNA kunnen zijn. en das eigenlijk gewoon omdat ik het niet lekker vindquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Luchtbel het volgende:
Ja lief hoor. Maar tegelijkertijd klonk het zo sneu.
Ook leuk!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:39 schreef Belana het volgende:
ik voel me verplicht (ow nee ik show graag...)
[ afbeelding ]
maar wat is +8 dan, de zender of zo?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:17 schreef Stout het volgende:
t is een serie over een gezin met een 2-ling en 6-ling. Zij is een echt bitch, blijkbaar heeft hij er genoeg van
ja nou weet ik vééhéél!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t aantal kinderen denk k
op zn engelands rijmt het
goed ideequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef Belana het volgende:
Joliewat heerlijk!
Freecell, het was van achteren aardig lang en dat staat echt heel anders. ik heb het liefst iedere maand ander haar geloof ik
rocka, de achterkant is een echte korte bob, niet opgeschoren, dat nog net niet.
misschien maar paars verfen
Ik ook merk ik, voel me helemaal weer ik!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef Belana het volgende:
Joliewat heerlijk!
Freecell, het was van achteren aardig lang en dat staat echt heel anders. ik heb het liefst iedere maand ander haar geloof ik![]()
Van Stargazer hebben ze leuke kleurtjesquote:rocka, de achterkant is een echte korte bob, niet opgeschoren, dat nog net niet.
misschien maar paars verfen
ik ook straks, voor de volgende ronde blondquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:24 schreef Stout het volgende:
Wens jullie een fijne avond, ik ga eens sociaal doen
hihiquote:
Serieus? Zijn die uit elkaarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:13 schreef Stout het volgende:
Kijken jullie wel eens naar John and Kate + 8 ?
Las net op TLC dat ze uit elkaar gaan.....
ja nee, hier niet zijn is lekker sociaal voor je mede-fokkers!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:24 schreef Stout het volgende:
Wens jullie een fijne avond, ik ga eens sociaal doen
Ja een vriendin van mij liep stage bij Roodkapje in Rotterdam en ze had iemand nodig voor experimenteel kapsel achtig iets. Ze had mn haar bovenop de achterkant iets ontkleurd, blond kon je het niet noemen... en toen daarna paars erin gedaan. Door het licht/donkerverschil leek het net of ik de hele dag met een spotlight op mn achterhoofd stondquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef moussy het volgende:
jij paars en lila? Zijn dr ook nog foto's van?
Op welke zender komt die film? +8?
die mute ik gewoon, of parkeer ik voor de tv, lekker rustigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef Stout het volgende:
tja....ik kan niet 2 dingen tegelijk... ben hier overdag, savonds mag manlief wat aandacht
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
wat leuk dat jullie er bij waren, spuug!
Heb je al een voorproefje van fotowerk?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]nee hoor, ik heb geen foto's gemaakt, en als ik dat wel had gedaan had ik ze niet geplaatst natuurlijk! Ongeduldig he!
goed heur!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
pfffff dat wordt zoeken tussen zo veel zenders
hoest vandaag Huups?
waar kan je dat krijgen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ook merk ik, voel me helemaal weer ik!
[..]
Van Stargazer hebben ze leuke kleurtjes![]()
Echt? Wat gaaf! We zijn er ook in geweest vandaag, maar ons feestje was bij de Oranjeriequote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:32 schreef fIoortje het volgende:
Hee! Dat kasteel is eigendom van familie van mij!![]()
Veel plezier!
Ik heb wel 1,5 uur in de stad gelopen en dat was toch wel iets te langquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goed heur!met joe? Niet meer op je knieen gezeten om onder kasten schoon te maken enzo?
ik ben vandaag geweest met het kinderfeestje van luca.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:58 schreef snoopy het volgende:
Ice Age 3, daar wil ik ook heen met Morris in de vakantie. Ben benieuwd of ie leuk is.
ik had het ook al een jaar of 4 niet meer gebruikt maar dacht eens te kijken op oude servers... en daar zitten gewoon nog lui van toen!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:57 schreef _Bar_ het volgende:
irc dat heb ik onlangs van de laptop afgegooid, zit daar echt nooit meer.
ho!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh wat leuk Spuug dat je bij TF d'r feestje wasBen zo benieuwd hoe ze eruit ziet....
Had je m'n cranberrysap ervaring nog gelezen Huup?? (a)qua ontwateren?Het lijkt bij mij echt te werken...
Nou, ik had er ineens zo'n zin in. Gewoon van appie, hoe heet dat Ocean Spray? Sprea? nou die dus. Een groot glas en ik bleef maar piesen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ho!nee?! helpt dat ja?
Ik vreet me suf aan de groene granny appelsen voeten omhoog en weken en ik slik Solidago enzo. Maar t helpt helegaar nie
![]()
Was dat een bepaald merk sap ofzo? Worth a try.
ik zag toevallig net een foto van mezelf waar mn enkels opstaan in normale toestand. My god wat een verschil
hier ook eerste keerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik mag die deo's ook buzzen.Het is mijn eerste keer, dus ik heb geen idee wat er van me verwacht wordt, morgen het pakje maar eens open maken.
Heb je ook pijne pootjes?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |