Ik wil er niet meer aan denkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:00 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn ouders, zijn vandaag 30 jaar getrouwd!![]()
En ja, ik zit nog steeds zovan Faja's opmerking, over haar huskies en buurtkat, en dat na tig-bankjes.
Gezellig zo met dit weer op de markt struinenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
oh, dat ga ik zo ook doen, Raissa.
B loopt al 30x te roepen 'Mama, lekker visje halen' dus die heeft ook zin
Sterkte, wat naarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:49 schreef Belana het volgende:
saffier, van harte(en ik ben benieuwd hoe kort je haar is
)
Mijn schoonvader is weer slechter geworden vannacht, hij is nu ook incontinent de arme man. Op dit moment komt Nick's broer aan, en we denken echt dat ie daarop wacht.
ik ga maar eens iets eten, ben de hele ochtend al bezig
huh wat whut?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:16 schreef MamsX het volgende:
Saffier en EvenstarGefeliciteerd
Het feetje gaat trouwen![]()
![]()
Faja 6 jaar getrouwd![]()
![]()
En sterkte Belana, wat naar dat het slechter gaat![]()
![]()
En ik heb ala huuphuup ook een PM over het namentopic..![]()
haha nou bedankt hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:54 schreef MamsX het volgende:
hahahaha ja ik geef jou altijd de schuld![]()
Is al de 2de keer![]()
Ik had een naam in het topic gezet en dat beviel dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil een fotooooooquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef moussy het volgende:
Hoe is het met de kleine mannetjes vandaag Belaan, praten ze ook over opa?
Wat kan je in de weer zijn met dat haar heBij mn oor is het weg, als in foetsie, mes er over
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha nou bedankt he![]()
![]()
*snel naar namentopic rentZe is nog niet in het namentopic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen in PM. Ze is vast bang dat ze me in het topic geen kutwijf mag noemen![]()
Waarom iemand kutwijf noemen om een naam die iemand wel/niet mooi zou vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:01 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ze is nog niet in het namentopic..![]()
alleen in PM. Ze is vast bang dat ze me in het topic geen kutwijf mag noemen
Misschien zijn ze niet zo vaak online als menigeen hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:01 schreef Belana het volgende:
mmmm... ik hoor nu niks meer van de mensen die een bod uit hebben gebracht op mijn vakantie
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:17 schreef Wampi het volgende:
Google de naam even en check de onderste hit, daar staat in de omschrijving al genoeg info om te ontdekken waarom ze je ee kutwijf noemt.
quote:teenage-mammiejj heeft een jongen gekregen met de naam Dzejden-Dzenan
Ik heb gewoon daarvan gepastequote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef bixister het volgende:
maar daar staat ie dus wel een tikkeltje anders gespeld. mamsX, verkeerd overgenomen!of zou teenage-mammiejj zelf hier een spelfout gemaakt hebben?
Nou, ze schrijft zelf: De naam is bekend alleen weten we nog niet hoe we het gaan schrijven! (als je diezelfde google hit volgt waarvan moussy de omschrijving post kom je bij haar blogquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef bixister het volgende:
maar daar staat ie dus wel een tikkeltje anders gespeld. mamsX, verkeerd overgenomen!of zou teenage-mammiejj zelf hier een spelfout gemaakt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |