Kl0j00h luistert Hardcore / Hardstyle / Metal / andere vage muziek...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:41 schreef kL0j00h het volgende:
Sensation is sowieso voor TMF publiek.
Geef mij maar de kleinere stamp feestjes.
Dat zijn ze ook.quote:
ik ook.quote:
Leuk mensen die denken je te kennen na een paar postsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:53 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Kl0j00h luistert Hardcore / Hardstyle / Metal / andere vage muziek...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:50 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
2000: Tiësto, Dj Jean, Judge Jules, Sven Väth, Carl Cox (area 2) ; Erick E, Godard, Joost van Bellen, Marcello, Roog (area 3) ; Bas & Ram, Chriz, Dana, JP en Spider
2005:Laidback Luke, David Guetta, Audio Bullys, Armin van Buuren, Marco V, DJ Jean
2009:Sebastian Ingrosso, Fedde Le Grand,Erick E, Sander van Doorn, surprise-act
Wel heel ergquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:50 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
2000: Tiësto, Dj Jean, Judge Jules, Sven Väth, Carl Cox (area 2) ; Erick E, Godard, Joost van Bellen, Marcello, Roog (area 3) ; Bas & Ram, Chriz, Dana, JP en Spider
2005:Laidback Luke, David Guetta, Audio Bullys, Armin van Buuren, Marco V, DJ Jean
En dit somt precies op wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:13 schreef Orealo het volgende:
Eerst dacht dat het ging om het nummer van Michael Jackson.
Daarna om de game.
Maar helaas, het gaat om de dansfeesten..
Gezien het taalgebruik in de OP heb je eens een pilletje teveel geslikt op een dergelijk feest, TS?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:50 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Gewoon thuis op de bank tv kijken hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |