verkeerde richting is ditquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Karate?
zocht de vader, tenzij je de link weetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Benjamin?
gaan we door de tweede betekenis:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Zacharias?
Het heeft lang genoeg geduurd, voordat iemand hem gaat inkoppenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Benjamin?
Dat evenement ken ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat evenement ken ik niet.![]()
Long time no see Neleos
Leuke vakantie gehad?quote:
Zeker leuke vakantie gehad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad?
Weet je de vraag niet?
Nee, heeft iets met muziek te maken.quote:
quote:
Dat is aan jou omdat jij een nieuwe vraag hebt gesteld, maar Erkel is wel een vaste speler die bijna nooit verzaakt, dus er zal nu wel een goede reden zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
moet het punt van Erkel nog gecanceld worden?
Maakt mij niet uit wat er gebeurt maar vindt wel dat het regelement hier iets duidelijker in moet wezen. Want nu is het een beetje wazig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is aan jou omdat jij een nieuwe vraag hebt gesteld, maar Erkel is wel een vaste speler die bijna nooit verzaakt, dus er zal nu wel een goede reden zijn.
Benfica.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog steeds uit de buurt.
Het gaat om een gevallen topclub.
Excuses voor vanmiddag. Het was rustig op het werk en ik dacht doe ff een vraagje mee. Daarna werd het wat drukker en had ik geen tijd meer en in alle eerlijkheid ben ik het ook gewoon vergeten. Het puntje mag weg, want dat is in principe de regel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:56 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat er gebeurt maar vindt wel dat het regelement hier iets duidelijker in moet wezen. Want nu is het een beetje wazig.
Geeft niet hoor. Ik vind dat dit we het dit keer nog moeten laten gaan. Maar ik vind wel dat we vanaf nu gewoon streng moeten zijn. Het is niet erg fair als een nieuweling of iemand die niet zo vaak meedoet wel zijn punt wordt afgenomen en iemand die vaak meedoet niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Excuses voor vanmiddag. Het was rustig op het werk en ik dacht doe ff een vraagje mee. Daarna werd het wat drukker en had ik geen tijd meer en in alle eerlijkheid ben ik het ook gewoon vergeten. Het puntje mag weg, want dat is in principe de regel.
De Jules Rimet bokaal klopt. Maar niet omdat hij ooit gestolen werd.quote:
In 1970 mocht Brazilië de beker idd houden. Helaas, want de Jules Rimet Bokaal was vele malen mooier dan die rare globe van nu.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:39 schreef ScottTracy het volgende:
Oh dan mag je 'em houden? Dan is 'ie nu in Brazilie.
Ofyles +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |