Maakt mij niet uit wat er gebeurt maar vindt wel dat het regelement hier iets duidelijker in moet wezen. Want nu is het een beetje wazig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is aan jou omdat jij een nieuwe vraag hebt gesteld, maar Erkel is wel een vaste speler die bijna nooit verzaakt, dus er zal nu wel een goede reden zijn.
Benfica.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog steeds uit de buurt.
Het gaat om een gevallen topclub.
Excuses voor vanmiddag. Het was rustig op het werk en ik dacht doe ff een vraagje mee. Daarna werd het wat drukker en had ik geen tijd meer en in alle eerlijkheid ben ik het ook gewoon vergeten. Het puntje mag weg, want dat is in principe de regel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:56 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat er gebeurt maar vindt wel dat het regelement hier iets duidelijker in moet wezen. Want nu is het een beetje wazig.
Geeft niet hoor. Ik vind dat dit we het dit keer nog moeten laten gaan. Maar ik vind wel dat we vanaf nu gewoon streng moeten zijn. Het is niet erg fair als een nieuweling of iemand die niet zo vaak meedoet wel zijn punt wordt afgenomen en iemand die vaak meedoet niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Excuses voor vanmiddag. Het was rustig op het werk en ik dacht doe ff een vraagje mee. Daarna werd het wat drukker en had ik geen tijd meer en in alle eerlijkheid ben ik het ook gewoon vergeten. Het puntje mag weg, want dat is in principe de regel.
De Jules Rimet bokaal klopt. Maar niet omdat hij ooit gestolen werd.quote:
In 1970 mocht Brazilië de beker idd houden. Helaas, want de Jules Rimet Bokaal was vele malen mooier dan die rare globe van nu.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:39 schreef ScottTracy het volgende:
Oh dan mag je 'em houden? Dan is 'ie nu in Brazilie.
Ofyles +1quote:
ja hoorquote:
Thanks voor het waarnemen!! Ik moest ff eten enzo, maar Libanon was inderdaad juist.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Libanon dus.
Stand in deel 1638:
2 mr_anonimous
2 Erkel
3 qonmann
1 starla
1 Terpentin07
3 Ofyles2
1 ScottTracy
1 Robbiev85
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Centraal Massief?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:51 schreef starla het volgende:
ayers rock
Well donequote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Marco Pantani
Je dag is nu vast weer goed !quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef qonmann het volgende:
1 starla (-1 wegens niet stellen van een vraag)
Stand in deel 1638:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Plasman?
quote:Orde heerst in Berlijn. Gij stompzinnige beulsknechten! Uw orde is op zand gebouwd. De revolutie zal zich morgen reeds met luide galm verheffen en tot uw schrik onder bazuingeschal verkondigen: ik was, ik ben en ik zal zijn.
Beetje scheef omdat nu nog te doen nadat ik vanmiddag nog het bij Erkel door de vingers heb gezien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Well done
Stand in deel 1638:
2 mr_anonimous
2 Erkel
3 qonmann
1 starla (-1 wegens niet stellen van een vraag)
1 Terpentin07
6 Ofyles2
2 ScottTracy
2 Robbiev85
Hij had wel een vrouw, maar daar weet ik geen ene moer vanquote:
Maak daar 90 jaar geleden van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij had wel een vrouw, maar daar weet ik geen ene moer vanKan zo 20 jaar eerder zijn overleden
Ach joh, zolang het qon maar gelukkig maakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef TMs_Andy het volgende:
Beetje scheef omdat nu nog te doen nadat ik vanmiddag nog het bij Erkel door de vingers heb gezien.
Dat we vanaf nu wat strenger worden prima maar om nu nog een punt bij Starla weg te halen vind ik matig.
Daar staat het los van, vanochtend stelde je ook al geen vraag.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:06 schreef starla het volgende:
[..]
Ach joh, zolang het qon maar gelukkig maakt.
Je neemt het in ieder geval sportief op. Maar ik vind het een beetje flauw.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:06 schreef starla het volgende:
[..]
AKQ OP Discussie topic 2quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:10 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Je neemt het in ieder geval sportief op. Maar ik vind het een beetje flauw.
Ik begrijp je. Ook ik heb de laatste tijd een schrijversblok. Het waait wel over, fora genoeg waar zenuwpezen vertoeven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:06 schreef starla het volgende:
[..]
Wie van de vier?quote:
Ik doe er niet moeilijk over. Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat ik zelf ooit bij iemand een puntje heb ingetrokken in die 2 jaar dat ik nu meespeel. Wilde net trouwens écht een vraag stellen over welke nummer 1 hits Michael Jackson heeft gehad, maar toen begon ik wiki te lezen...af te dwalen...totdat ik eindigde bij youtube compilaties van danspasjes....en toen was m'n puntje alweer wegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:10 schreef TMs_Andy het volgende:
Je neemt het in ieder geval sportief op.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:15 schreef starla het volgende:
[..]
Ik doe er niet moeilijk over. Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat ik zelf ooit bij iemand een puntje heb ingetrokken in die 2 jaar dat ik nu meespeel. Wilde net trouwens écht een vraag stellen over welke nummer 1 hits Michael Jackson heeft gehad, maar toen begon ik wiki te lezen...af te dwalen...totdat ik eindigde bij youtube compilaties van danspasjes....en toen was m'n puntje alweer weg
Je krijgt 'm weer terugquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:15 schreef starla het volgende:
[..]
Ik doe er niet moeilijk over. Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat ik zelf ooit bij iemand een puntje heb ingetrokken in die 2 jaar dat ik nu meespeel. Wilde net trouwens écht een vraag stellen over welke nummer 1 hits Michael Jackson heeft gehad, maar toen begon ik wiki te lezen...af te dwalen...totdat ik eindigde bij youtube compilaties van danspasjes....en toen was m'n puntje alweer weg
quote:
Kid Rock?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:27 schreef Siniti het volgende:
Van welke artiest zijn volgende albums?Hot Rats Apostrophe Joe's Garage
Spongebob Squarepants?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
Deze artiest staat ook bekend om samenwerkingen met Captain Beefheart
Frank Zappa?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:was in de eerste plaats een Amerikaans componist, die ook deel uitmaakte van of de leiding had over verschillen rockgroepen (zoals The Mothers Of Invention); daarnaast was hij een gerespecteerd musicus.
mengde op geheel eigen wijze rockmuziek met psychedelica, jazz, experimentele muziek en eigentijdse klassieke muziek gecombineerd met een grote dosis zelfspot, humor en performance-art.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:26 schreef qonmann het volgende:
2 starla (puntje weer terug)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |