Je kunt niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:05 schreef Susi het volgende:
Oh ja, had ik moeten weten![]()
Maargoed, ik bekijk zulks ook graag op afstand.
Altijd leuk om te zien die omgevingen enzo. Alleen jammer dat er Fransen wonen.quote:
frankrijk is een leuk land jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien die omgevingen enzo. Alleen jammer dat er Fransen wonen.
Meerderequote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
MeerdereIk moest vandaag in Den Haag een promotionele in-store actie staan... Maar my god wat een hoop Sjonnies heb je daar zeg
In Rotterdam en Amsterdam niet gelukkigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
MeerdereIk moest vandaag in Den Haag een promotionele in-store actie staan... Maar my god wat een hoop Sjonnies heb je daar zeg
Zekerquote:Op zondag 5 juli 2009 02:28 schreef Susi het volgende:
Sensation White![]()
Hoop dat Bart ook een toffe avond heeft
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:
Minderquote:Op zondag 5 juli 2009 08:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Rotterdam en Amsterdam niet gelukkig_
Daar heb je weer andere probleemgroepen.quote:
Waren er gister nog probleemgroepen trouwens ? Of is de sfeer ook echt zwaar relaxtquote:Op zondag 5 juli 2009 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heb je weer andere probleemgroepen.
Zwaar relaxtquote:Op zondag 5 juli 2009 17:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Waren er gister nog probleemgroepen trouwens ? Of is de sfeer ook echt zwaar relaxt
Google helpt nietquote:Op maandag 6 juli 2009 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Wat is 10 Ways
* Etcetera is te lui om te googelen
quote:10 Ways RTL 5
Documentaireserie
over de sterren.
Veel celebrities zijn erg dun, maar daar moeten ze wel wat voor doen. Sterren worden gevolgd tijdens hun pogingen om de kilo's kwijt te raken.
Je zat buiten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef Bravebart het volgende:
Zat ik daar in mn korte broek en t-shirt bij tentamen, gaat het opeens helemaal los met regen![]()
Bijna wel, de ramen stonden open, dus ik zat af en toe half in de regenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bijna wel, de ramen stonden open, dus ik zat af en toe half in de regenDus maar ff raam dicht gedaan en toen ik klaar was, was het gestopt met regenen. Planning mmh
NINquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef Susi het volgende:
Begrijp ik volledig. Ik kijk ook enkel zodat ik morgen mee kan lullen op het werk. Volgens mij is er ook niets anders.
Morgen naar Mew & Nine Inch Nails
Heb er ook ontzettend veel zin in ! Mijn baas moet ook, da's wel lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NINSchijnt erg tof te zijn geweest op Werchter!
Mew?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb er ook ontzettend veel zin in ! Mijn baas moet ook, da's wel lachen![]()
En Mew is het voorprogramma, maar dat is eigenlijk vrij zoete indiemuziek, past er helemaal niet tussen. Maar Mew ken ik beter dan NIN (:@), dus ik heb sowieso wel een toffe avond
![]()
Net nog even het einde van de Wimbledonfinale teruggekeken, ik dorstte zondag het einde niet te kijken
Niet zo heel bekende Deense bandquote:
Dat nummer ken ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet zo heel bekende Deense bandMaken dus wat softe indiemuziek. Ik vind ze fantastisch. Vooral dit nummer. En ja, ik snap 't als je het niet uit kan houden
. Hij duurt eigenlijk ook 10 minuten en heeft dan zo'n schitterende opbouw
![]()
![]()
quote:MacrameWounds (19 uur geleden)
Mew is the greatest band in the world and if you don't like it then why do you hear the song?
Probably because you're gay!
Well that explains everything.
Mew is orgasmic...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Susi het volgende:
Nuja dan Comforting Sounds kan je wel als een soort orgasme beleven, maar daar houdt het ook bij opDit is ook echt een uitschieter. De rest zijn wat meer vluggertjes
Kwaliteit voor kwantiteit, mmh?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Susi het volgende:
Tja, drie minuten is bij mij een vluggertje hoor![]()
![]()
Niet danquote:
Ik ga heul niet kiezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet dan![]()
Nja kies eens. Of drie jaar geen sex en één keertje briljante, of alleen maar saaie tijdvullertjes op de automatische piloot ?
Ik ga er altijd maar van uit dat het niet zo ver komtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga heul niet kiezenStraks lees mn moeder mee.
Ik neem geen risicoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga er altijd maar van uit dat het niet zo ver komtHoef je ook nooit te kiezen
Mijn moeder is gelukkig niet zo begaafd met computers
Och meid, zo veelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, je zal zien dat een 'bekende Fokker' ook een bekende van je is
Praat me d'r niet van, je moest eens wetenquote:
Wie wie wie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Praat me d'r niet van, je moest eens weten
Ah, ik ken er denk ik 1 of 2. Van wat ik weet. Dat is niet veel
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Die ken jij nietEn ik denk dat die mensen niet weten dat ik weet wie zij zijn
I knowquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Susi het volgende:
[..]
't Was niet zo niet lief bedoeld hoor![]()
Al weer helemaal bijgekomen van zaterdag ?
Dat hoor ik wel vaker inderdaad, maargoed, hopelijk ben je dan goed bezig geweest he. Heb je er wel wat vertrouwen in ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know
Oja, allangAlweer lekker aan het leren
Ik ga straks echt compleet instorten als ik eenmaal vakantie heb denk ik. Dan ben ik echt een week enorm ziek gok ik
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker inderdaad, maargoed, hopelijk ben je dan goed bezig geweest he. Heb je er wel wat vertrouwen in ?
In je tentamensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hoorOf bedoeld je in mn tentamens? Oh ik heb het eigenlijk altijd; na een hectische periode word ik altijd enorm verkouden en vaak ook met koorts
Hoort er een beetje bij, bij mij
Klopt, echt belachelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef Susi het volgende:
[..]
In je tentamensIk mag nog vier jaar over m'n minor plus scriptie gaan doen, omdat er een of andere regel komt waarbij je niet gratis twee bachelors meer kan doen
Ik weet alleen dat dat heel duur gaat worden. Ze willen mij blijkbaar weg hebben uit Nederland. Niet dat ik dat erg vind, maar tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, echt belachelijkIk las ook iets van als je na je 30ste nog wil gaan studeren dat het dan echt belachelijk duurt gaat worden? 28k per jaar ofzo?
Pplasterk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat dat heel duur gaat worden. Ze willen mij blijkbaar weg hebben uit Nederland. Niet dat ik dat erg vind, maar tochSowieso. Ik las zelfs dat Plasterk twee P's heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Pla pla pla Plasterk jaWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Doe ik al jarenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan kun je net zo goed je studie laten financiëren door de Siciliaanse maffia.
Maybe I shouldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan kun je net zo goed je studie laten financiëren door de Siciliaanse maffia.
Italië ook meen ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Maybe I should![]()
In Finland is het onderwijs iig gratis
Echt ? Da's toch wel geweldig hoor ergens, dan hoeven je je capaciteiten niet te laten beperken door geld. Maargoed, er zitten vaak ook keerzijden aan.quote:
Dacht het welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt ? Da's toch wel geweldig hoor ergens, dan hoeven je je capaciteiten niet te laten beperken door geld. Maargoed, er zitten vaak ook keerzijden aan.
Da's wel waar. Als je hoort wat je in de VS moet gaan betalen, echt ondoenlijk voor de meesten. Voorheen snapte ik nooit zo goed waarom ze er daar zo trots op waren dat ze naar de universiteit kondenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dacht het welNaja, we hebben het hier in Nederland ook vrij goed geregeld hoor vind ik (tot nu toe iig), bijna iedereen kan studeren, zelfs al zijn je ouders nog zo arm (al is er uiteraard altijd een ondergrens).
Idd, en dat heb je in meer landenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Da's wel waar. Als je hoort wat je in de VS moet gaan betalen, echt ondoenlijk voor de meesten. Voorheen snapte ik nooit zo goed waarom ze er daar zo trots op waren dat ze naar de universiteit konden
Maar dan verdien je het allemaal terug als je eenmaal werk hebt. Nou. Dat zien we nog wel, of mij dat luktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, en dat heb je in meer landenZeker nu je ook al je collegegeld kan lenen kan bijna iedereen studeren qua geld
Als je jaren lang vol bijleent wordt dat nog pittig, anders moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar dan verdien je het allemaal terug als je eenmaal werk hebt. Nou. Dat zien we nog wel, of mij dat lukt
Straks 3 of 4 jaar, we gaan het zienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je jaren lang vol bijleent wordt dat nog pittig, anders moet het wel lukken
Wat zei ze?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Straks 3 of 4 jaar, we gaan het zien![]()
De dochter van MJ kwam net wat zeggen, echt hartverscheurend.
Mooiquote:
Tof zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:50 schreef Susi het volgende:
'Avond. Gisteren naar Nine Inch Nails geweest, was heerlijk fijn. Straks naar Beth Hart
Is dat zo gekquote:Op zondag 12 juli 2009 19:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben bijna helemaal bij met Ugly BettyEn ik heb het voor elkaar gekregen om een jongen het ook te laten kijken (niet bij mij, hij ging het zelfs downloaden enzo
) en hij is niet homo
![]()
Nee ik vind het gewoon tofquote:Op maandag 13 juli 2009 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat zo gekIk heb de complete Nederlandse versie gezien
2 keer
Sorry mama, onze mobiel communicatie had weer eens een off-dayquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tevens, waarom antwoord je het hele weekend nergens op![]()
Jaquote:Op maandag 13 juli 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry mama, onze mobiel communicatie had weer eens een off-day
Ja, ik heb het ook echt met alles en iedereen, wat behoorlijk irritant isquote:Op maandag 13 juli 2009 17:54 schreef Susi het volgende:
Mannen snappen dat vaak niet zo he, dat dat gruwelijk irritant is en je je daar zorgen om gaat maken![]()
![]()
Maar ik had terug gesmst en hij was verzonden zei mn mobielquote:Op maandag 13 juli 2009 17:54 schreef Susi het volgende:
Mannen snappen dat vaak niet zo he, dat dat gruwelijk irritant is en je je daar zorgen om gaat maken![]()
![]()
Heb ik ook recentelijk gehad. Iemand stuurde me een sms, mijn beeldscherm lichtte op maar ik had geen bericht ontvangen en er viel niets te lezenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik had terug gesmst en hij was verzonden zei mn mobiel
Die moderne techniekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb ik ook recentelijk gehad. Iemand stuurde me een sms, mijn beeldscherm lichtte op maar ik had geen bericht ontvangen en er viel niets te lezen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:12 schreef Bravebart het volgende:
$*@^&@(*@(![]()
![]()
Macbook stuk en gratis reparatie kan ik waarschijnlijk wel vergeten400 euro materiaal + 100 euro uurloon zal het wel worden.
Mja, 1 jaar standaard hèquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef Yesse het volgende:
[..]Je zou toch verwachten dat zo'n dure laptop garantie heeft op het duurste onderdeel
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Ook wel mooi, ik kwam de bus uit in Leiden, bij het station, komt er een politiewagen aanscheuren, helicopter erboven en nog een wagen, werden we allemaal tegengehouden en werd een neger (ik kan er ook niks aan doen) tegen de grond gewerkt en in de boeien geslagen
Daarna werden we 1 voor 1 ondervraagd of we iets verdachts hadden gezien of dat we die gast kenden
Miste ik wel mn trein door
2 jaar is europese standaard tochquote:
Oooh, die hebben we hier bij bosjes rondlopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]je maakt nog eens iets mee
Ik heb slechts een dinosaurus gezien in een dorp
Ja, en in Nederland is er geen echt maximum, maar veel fabrikanten houden een max aan die onder de wettelijke norm ligt en veel mensen trappen daar inquote:[..]
2 jaar is europese standaard toch
Alweer stukquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:12 schreef Bravebart het volgende:
$*@^&@(*@(![]()
![]()
Macbook stuk en gratis reparatie kan ik waarschijnlijk wel vergeten400 euro materiaal + 100 euro uurloon zal het wel worden.
Mwa, vorige keer was de hdd, daar kan Apple weinig aan doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Alweer stuk![]()
Nouja, eigenlijk vind ik het geen verrassing.Ben zelf ook door die molen heen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Susi het volgende:
Water water waterNiveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Nou vooruit, dan mag het
Ik ben wat dat betreft wel blij met m'n pc: als er iets stuk is, vervang ik het zelf gewoon
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat dus.
Genoeg geldwolven die je hele maandsalaris eisen als je PC stuk gaat.
Kan enkel tussen 13 en 16. En ik belde om tien voor vier, dus ik vermoed zomaar dat ze dachten 'nou we nemen niet op want het is bijna vier uur'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat is minderGeen ander nummer dat je kunt bellen? En morgenvroeg meteen bellen
Ik zie ze er wel voor aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Kan enkel tussen 13 en 16. En ik belde om tien voor vier, dus ik vermoed zomaar dat ze dachten 'nou we nemen niet op want het is bijna vier uur'. Maar dat kan ook mijn pessimistische gedachtengang zijn.
Eigenlijk geen bal op TV.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik dacht dat ik in het verkeerde topic had gepost
![]()
Hoi Offy
Zo vaak hebben we het niet over teevee of films hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen bal op TV.
Maar toch vind ik de komkommertijd interessanter dan de rest van het TV-seizoen.
Gelijk heb je hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Susi het volgende:
Ik heb al een beetje een dwingende mail gestuurd![]()
En ga morgen inderdaad weer bellen.
Ja zielige onsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo vaak hebben we het niet over teevee of films hoorIedereen denkt dat altijd maar
Oudquote:
Ik heb zojuist voor morgen gereserveerdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:31 schreef Yesse het volgende:
Gereserveerd voor Harry Potter zondag
ik ben zóóóó benieuwd
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:31 schreef Yesse het volgende:
Gereserveerd voor Harry Potter zondag
ik ben zóóóó benieuwd
Si siquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
20:40 haal je wel toch, 19:15 bij schiedam
Nee daar heb je wat aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:02 schreef Susi het volgende:
Maar dan heb je ook bijzondere voeten, moet je maar denken. Verdienen het allerbeste
Stop jij eens met groeienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee daar heb je wat aanGrote voeten hebben alleen maar nadelen
En veel verdienen ach, care, als ik goed rond kan komen boeit geld me verder niet zo
Waar werk je? Telefoonwinkel of een APR?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Stop jij eens met groeien![]()
Zooo vandaag heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gewerktEen Iphone verkocht
en het was lekker druk
I love this job
Ja ik was gestoptquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Stop jij eens met groeien![]()
Zooo vandaag heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gewerktEen Iphone verkocht
en het was lekker druk
I love this job
Telefoonwinkelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Waar werk je? Telefoonwinkel of een APR?
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:16 schreef Susi het volgende:
Echt, een VolendamsubforumAl heb ik er al wel gepost
How low can you go enzoquote:Op zondag 19 juli 2009 11:16 schreef Susi het volgende:
Echt, een VolendamsubforumAl heb ik er al wel gepost
Gewoon niet naar het nieuws kijken, krijg je er niets van meequote:Op zondag 19 juli 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
How low can you go enzoDie MJ en Volendam hype komen me echt meer dan de strot uit inmiddels
En niet op internet zitten en geen krant lezen en geen radio luisteren, er blijft niks aan media over zoquote:Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gewoon niet naar het nieuws kijken, krijg je er niets van mee
Hangt er vanaf waarheen, met wie, wat voor dingen etc.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:46 schreef DaFrenk het volgende:
Jullie nog tips om ergens een paar daagjes naar toe te gaan?
Nouja, daarom vraag ik hetquote:Op maandag 20 juli 2009 18:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarheen, met wie, wat voor dingen etc.Last minutes zoeken
Je hebt ook gewoon last-minutes voor Landal enzo hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, daarom vraag ik hetHeb wel zin om weg te gaan, maar geen idee waarheen.
Ja, eens zien wat zoal de last-minutes zijn. Al zie ik dat dat vooral zon vakanties zijn. En daar heb ik dan weer geen behoefte aan![]()
Kijk eens op Ryanair, of is dat té simpel gedachtquote:Op maandag 20 juli 2009 17:46 schreef DaFrenk het volgende:
Jullie nog tips om ergens een paar daagjes naar toe te gaan?
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:33 schreef Bravebart het volgende:
De trein uitgekickt worden omdat je geen kaartje hebt, heeft ook leuke kantenZo zat ik nu een half uur met een half lamme gast te praten die naar de Skihut wilde maar enorm afknapte op het feit dat hij 30 minuten moest wachten
Dus ik een nummer voor de taxi opzoeken maar dat duurde ook te lang
Net ff research gedaan en ik blijk een half uur met een vrij bekende Nieuw Zeelandse cricketer te hebben gepraatShanan Stewart
Dat verklaart wel waarom ik hem steeds amper verstond
Niet vliegen, maar thanksquote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Kijk eens op Ryanair, of is dat té simpel gedacht
Auto, trein ? Je kan misschien naar de Ardennen, Zwarte Woud evt. Of naar de eilanden, ik ga van het weekend naar Texelquote:
Hij traint het eerste van Hermes in Schiedamquote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef Susi het volgende:
[..]Wat maf, hoe komt zo'n vent hier nou weer
Same herequote:
Ja, te veel over het onbelangrijke en te weinig over het belangrijkequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:43 schreef Bravebart het volgende:
HP viel tegen trouwens'Er miste iets' zoals Yesse het zo mooi verwoordde
Ik heb seizoen 1 gekeken. Wel in 2 keer. De eerste keer vond ik het maar vaag en heb ik het na 1 aflevering ofzo afgezet. Later heb ik het nog een kans gegeven en beviel het me beter, maar nog niet zo dat ik andere seizoenen ben blijven kijken. Matigjes dus.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het tof Bart
Kijkt iemand van jullie 30 RockIk weet niet wat ik er nou van moet vinden
Hahaha vond je hem wel leuk?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een toe-toe-toeter! [ afbeelding ]
Slaaptijd
Ik doe niet aan matigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 gekeken. Wel in 2 keer. De eerste keer vond ik het maar vaag en heb ik het na 1 aflevering ofzo afgezet. Later heb ik het nog een kans gegeven en beviel het me beter, maar nog niet zo dat ik andere seizoenen ben blijven kijken. Matigjes dus.
Jaquote:
Daar heb je toch zo'n doe-het-zelf dingetje voor? Paar stukken karton aan elkaar plakken en met een paar bewegingen heb je perfect opgevouwde t-shirts.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Zijn er bedrijven die kleren opvouwen?Ik kan dat echt niet
Ben ik een minuut aan het klooien, zijn de vouwen nog scheef en elk t-shirt is weer anders breed/hoog dan de rest
Tofquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n doe-het-zelf dingetje voor? Paar stukken karton aan elkaar plakken en met een paar bewegingen heb je perfect opgevouwde t-shirts.
Hebbes: http://www.metacafe.com/w(...)ding_machine_tshirt/
Stomerij ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik een minuut aan het klooien, zijn de vouwen nog scheef en elk t-shirt is weer anders breed/hoog dan de rest
Ja maar die stomen het ook gelijkquote:
Ze negeren orders daar en stomen alles wat ze maar te pakken kunnen krijgenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar die stomen het ook gelijkDa hoefnie.
Er is een manier waarop je razendsnel een t-shirt uitstekend kunt vouwenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Is er ook niet een reclame van de KFC, van 'zo, die is goed ... met kleren opvouwen' of iets dergelijksquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is een manier waarop je razendsnel een t-shirt uitstekend kunt vouwenZijn filmpjes van geloof ik
Juhquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze negeren orders daar en stomen alles wat ze maar te pakken kunnen krijgen?
Whahaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef Etcetera het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4776825453418327083
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:59 schreef Bravebart het volgende:
Zitten er eindelijk geen scheve valse vouwen meer in mn kleren
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:04 schreef Tabloid het volgende:
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Volgens mij is het idd van de BBCquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
Jup
Merlin alsin, die serie van de BBC?
Die is wel tofquote:
Zin in morgen.
Ik mag maandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het idd wel tofquote:Keer wat anders dan wat ik normaal kijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zin in morgen.
Allen veel pret ! Ik ga ook morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar Londen toch?quote:
Ahquote:
En de Nederlandse wetgeving natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Boh, MacBook gewoon compleet gratis gefixtZelfs geen onderzoeks-/verzend-/carekosten
Props voor Apple
Mwa, deels, Apple kan heel moeilijk gaan doen, aangezien zij 1 jaar geven (wat veel fabrikanten doen en dan ook daadwerkelijk heel moeilijk gaan doen), maar ze hebben totaal niet moeilijk gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En de Nederlandse wetgeving natuurlijk
Viel spassquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Heb Into The Wild gezien, was mooi
en ben nu op vakantie
Klopt, maar de Nederlandse wet bied meer bescherming, alleen de bewijslast komt anders te liggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, deels, Apple kan heel moeilijk gaan doen, aangezien zij 1 jaar geven (wat veel fabrikanten doen en dan ook daadwerkelijk heel moeilijk gaan doen), maar ze hebben totaal niet moeilijk gedaan
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Heb Into The Wild gezien, was mooi
en ben nu op vakantie
Idd, ik vreesde dat ze alles gefixt zouden hebben en mij vervolgens 400 euro oid in rekening zouden brengen, maar dat is dus gelukkig niet gebeurdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt, maar de Nederlandse wet bied meer bescherming, alleen de bewijslast komt anders te liggen.
Maar idd, Apple kan heel erg coulant zijn. Dat heb ik ook gemerkt.
quote:
Dankquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
DankGaat goedkomen
Ben vaak wel online te vinden though, maar dat komt dan ook door de vakantie an sich
Hier in het oosten nu ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:50 schreef DaFrenk het volgende:
Hier in het zuiden weer droog, maar wel grijs.
Hier ookquote:
Mijn haar welquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:00 schreef Bravebart het volgende:
Merk je niks van als je met 80 door de bocht zoeft toch?
-Tegen beter weten in- Care je haar, dat gaat toch door de war in de achtbaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn haar wel![]()
Dat was echt een en al krul, naar buiten staand en kroezig haha. En met harde regen gaat alles uit
Gelukkig was de regen snel over
(we waren ook wat laat om 12:30
)
Heb ik ook gecaredquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
-Tegen beter weten in- Care je haar, dat gaat toch door de war in de achtbaan
Mja, weinig keus hequote:
En de mijn vakantiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:27 schreef Susi het volgende:
En we slepen ons voort naar het einde van het topic
Was echt super relaxed, blij dat ik heen geweest ben. Nu het komende weekend een festival, dan nog een week werken en dan de eerste introducties.quote:
Second that.quote:
Zit je thuis?quote:
Oh nee, dat lijkt me ook niets. Heb festival dit weekend in Utrechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zit je thuis?
Ik zit al meer dan een week te kamperenEn die pc's zijn niet koel hoor met dit weer
Maar het is wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |