Je kunt niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:05 schreef Susi het volgende:
Oh ja, had ik moeten weten![]()
Maargoed, ik bekijk zulks ook graag op afstand.
Altijd leuk om te zien die omgevingen enzo. Alleen jammer dat er Fransen wonen.quote:
frankrijk is een leuk land jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien die omgevingen enzo. Alleen jammer dat er Fransen wonen.
Meerderequote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
MeerdereIk moest vandaag in Den Haag een promotionele in-store actie staan... Maar my god wat een hoop Sjonnies heb je daar zeg
In Rotterdam en Amsterdam niet gelukkigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
MeerdereIk moest vandaag in Den Haag een promotionele in-store actie staan... Maar my god wat een hoop Sjonnies heb je daar zeg
Zekerquote:Op zondag 5 juli 2009 02:28 schreef Susi het volgende:
Sensation White![]()
Hoop dat Bart ook een toffe avond heeft
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:
Minderquote:Op zondag 5 juli 2009 08:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Rotterdam en Amsterdam niet gelukkig_
Daar heb je weer andere probleemgroepen.quote:
Waren er gister nog probleemgroepen trouwens ? Of is de sfeer ook echt zwaar relaxtquote:Op zondag 5 juli 2009 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heb je weer andere probleemgroepen.
Zwaar relaxtquote:Op zondag 5 juli 2009 17:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Waren er gister nog probleemgroepen trouwens ? Of is de sfeer ook echt zwaar relaxt
Google helpt nietquote:Op maandag 6 juli 2009 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Wat is 10 Ways
* Etcetera is te lui om te googelen
quote:10 Ways RTL 5
Documentaireserie
over de sterren.
Veel celebrities zijn erg dun, maar daar moeten ze wel wat voor doen. Sterren worden gevolgd tijdens hun pogingen om de kilo's kwijt te raken.
Je zat buiten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef Bravebart het volgende:
Zat ik daar in mn korte broek en t-shirt bij tentamen, gaat het opeens helemaal los met regen![]()
Bijna wel, de ramen stonden open, dus ik zat af en toe half in de regenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bijna wel, de ramen stonden open, dus ik zat af en toe half in de regenDus maar ff raam dicht gedaan en toen ik klaar was, was het gestopt met regenen. Planning mmh
NINquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef Susi het volgende:
Begrijp ik volledig. Ik kijk ook enkel zodat ik morgen mee kan lullen op het werk. Volgens mij is er ook niets anders.
Morgen naar Mew & Nine Inch Nails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |