Nu zijn ze ook nog goed, alleen nu zijn ze toch iets 'gepolijst,' vroeger wat ruwer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
Hier was Green Day nog goed![]()
peacemaker is een goed nieuw nummerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nu zijn ze ook nog goed, alleen nu zijn ze toch iets 'gepolijst,' vroeger wat ruwer.
Alleen wat ik dequote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik al weken dacht dat het een irritant meisje is wel
Wat jij gepolijst noemt, noem ik 13-in-een-dozijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nu zijn ze ook nog goed, alleen nu zijn ze toch iets 'gepolijst,' vroeger wat ruwer.
en jij ook bij haarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Miryanna mag best even bij mij binnen komen kijken.
Hé, ik ben een fatsoenlijk mens.quote:
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat jij gepolijst noemt, noem ik 13-in-een-dozijn
drogeren met drank is leuker , heb je er zelf ook nog lol vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, ik ben een fatsoenlijk mens.
De chloroform staat al klaar, maar dat geheel terzijde.
Als ze gewoon stil ligt is het ook goed hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
drogeren met drank is leuker , heb je er zelf ook nog lol van
Een dronken vrouw is een engel in bed, da's waar. Alleen wel zorgen dat je zelf niet kachel bent, anders wordt het nog niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
drogeren met drank is leuker , heb je er zelf ook nog lol van
Je wil aan kleine kinderen zitten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
hier krijg ik ook altijd een MJ gevoel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |