heeft ie een nieuwe hitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:05 schreef TheZapster het volgende:
Green Day![]()
Dan heb ik nog liever Jody Bernal's nieuwste hit.
Als ik een gok mag wagen: dat ziet m_a_w dus niet meer.quote:
In de Spits of Metro zag ik staan dat Thomas Berge op dit moment ook een grote hit had.quote:
*meldt*quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
![]()
Green Day!
![]()
Verschillende zullen nu zeggen: Waar is dat leuke bandje van de jaren 90.
Kun je dat ook al blokkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik een gok mag wagen: dat ziet m_a_w dus niet meer.
nee, daar voelt ie zich te goed voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij een cover van Michael Jackson uitbrengt
alleen maar naar username kunnen kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
alles voor een beetje aandacht, lijkt naatje welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:03 schreef 3FMaster het volgende:
OMG!
Een tattoo laten zetten over den dood van MJ
Wat een kutgast is die Jody Bernall. Haalt hij zeker Shownieuws op SBS6, waarin hij 3 weken elke dag mag praten over de tattoo.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alles voor een beetje aandacht, lijkt naatje wel
het is nu dat je het quotequote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is Naatje dan ook een nicht, net als Bernal(l)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alles voor een beetje aandacht, lijkt naatje wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik al weken dacht dat het een irritant meisje is welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is Naatje dan ook een nicht, net als Bernal(l)
Hier ben ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar is nummer 1, TZ moet zich nog melden
o god, wat een Blindlegeeheerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is Naatje dan ook een nicht, net als Bernal(l)
shame on youquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik al weken dacht dat het een irritant meisje is wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |