abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70970426
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
Kan Anderson (neem aan dat je Anderson Silva bedoeld?) dan wel tegen GSP vechten? Ze verschillen volgens de statistieken van wikipedia (Anderson en GSP ) wel een klasse met elkaar.
Ja, GSP wil een gewichtsklasse naar boven.
Althans dat haalde ik uit zijn overwinningsspeech.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:14:11 #152
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70970807
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, GSP wil een gewichtsklasse naar boven.
Althans dat haalde ik uit zijn overwinningsspeech.
Hij heeft gezegd dat als ze willen dat hij omhoog gaat dat hij tijd nodig heeft om groter te worden. Niets meer en niets minder. Hij heeft niet gezegd dat hij omhoog wilt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_70970875
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat als ze willen dat hij omhoog gaat dat hij tijd nodig heeft om groter te worden. Niets meer en niets minder. Hij heeft niet gezegd dat hij omhoog wilt.
Dan interpreteerde ik het fout.
Hij zei dat hij niet meer vocht voor het kampioenschap maar voor de uitdaging.
En dat er in zijn huidige klasse geen uitdaging meer is.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:39:11 #154
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70971797
Ik ben nu op de helft, maar wtf .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:42:56 #155
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_70971937
quote:

[..]

QFT. Dit begreep ik er ook van. Ah joh groot worden is toch niet zo een probleem? Paar spuitjes meer eten

Hoop dat dat toch niet zo veelvuldig voorkomt (doping) als bij wielrennen..
Bla Bla Bla :P
pi_70972032
quote:

[..]

Klopt, maar ik verwacht dat hij op een keer wel omhoog zal gaan. Misschien krijgt Fitch nog een rematch, maar eerlijk gezegd denk ik dat dit gevecht weer hetzelfde zal verlopen als hun eerste.

Trouwens nog wel respect voor Thiago Alves, dat hij na 5 ronden niet volledig uitgeput was. Die gast moet zoveel gewicht kwijtraken om de 170 te halen...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_70972056
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:42 schreef Blackviper het volgende:

[..]

QFT. Dit begreep ik er ook van. Ah joh groot worden is toch niet zo een probleem? Paar spuitjes meer eten

Een GSP ziet er niet uit alsof hij zou gebruiken.
Een Sherk daarentegen
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:56:36 #158
76625 Blackviper
pi_70972395
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een GSP ziet er niet uit alsof hij zou gebruiken.
Een Sherk daarentegen
Tja die is gepakt Maar dat is toch de truc .. Niet gepakt worden.. Schijnt als je goede begeleiding hebt daarin dat je moeilijk te pakken bent..
pi_70972448
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:00 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ok, wist niet dat er 2 gewichtsklasses tussen zaten. Ben dan ook nog niet erg lang into UFC enzo.

Ik heb overigens het gevecht van GSP tegen Jon Fitch gezien en moet zeggen dat zij erg aan elkaar gewaagd zijn! Het laatste gevecht van Fitch vond ik dan ook erg leuk om te zien.
Aan elkaar gewaagd? Fitch kreeg een pak slaag van je welste. Het is dat hij wat kan hebben maar het was niet evenwichtig. Wellicht dat hij sinds die partij wat beter is geworden maar ik denk dat Swick nog het meest te bieden heeft.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:42 schreef Blackviper het volgende:

[..]

GSP is ideaal voor 170. 185 is nou niet een gewichtsklasse waar hij nu direct ideaal voor zou zijn. Hij zou een beetje aan de onderkant zijn van de gemiddelde lengte van de vechters terecht komen en er zijn een paar monsters tussen die in de zwaargewichtsklasse niet zouden misstaan. Ik ben benieuwd hoe GSP eruit zou zien als hij van 200lbs naar 185lbs zou moeten gaan ipv 185 naar 170. Hij is toch al behoorlijk groot voor zijn frame. Kan hij net zo goed zijn worstelvoordeel doorzetten bijvoorbeeld.
pi_70972647
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:56 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Tja die is gepakt Maar dat is toch de truc .. Niet gepakt worden.. Schijnt als je goede begeleiding hebt daarin dat je moeilijk te pakken bent..
Ik zie niet in waarom je het zo moet spelen om gewicht erbij te krijgen (buiten de zwaargewichten) zeker gezien het feit dat er gewichtsklassen zijn en al helemaal als je aan de top zit. Verder kan je gewoon veel doen met legale middelen en training zeker als je de champ bent heb je gewoon te veel te verliezen door je met doping in te laten. GSP heeft nu gewoon een waardevolle beeldmerk van zichzelf gemaakt. Iemand die fulltime traint kan die 5-6kg erbij trainen in een jaartje met de juiste aanpak.
pi_70972666
Gewoon een OW toernooi houden!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:14:24 #162
76625 Blackviper
pi_70972911
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je het zo moet spelen om gewicht erbij te krijgen (buiten de zwaargewichten) zeker gezien het feit dat er gewichtsklassen zijn en al helemaal als je aan de top zit. Verder kan je gewoon veel doen met legale middelen en training zeker als je de champ bent heb je gewoon te veel te verliezen door je met doping in te laten. GSP heeft nu gewoon een waardevolle beeldmerk van zichzelf gemaakt. Iemand die fulltime traint kan die 5-6kg erbij trainen in een jaartje met de juiste aanpak.

Zeg ook niet dat hij het doet hoop zeker ook van niet;)

Ik zou het überhaupt zonde vinden van de sport.. maar ik vermoed dat het wel gebeurd.. Zoals helaas vaak bij topsport.
pi_70972924
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:06 schreef sjimz het volgende:
Gewoon een OW toernooi houden!
Dat mag volgens mij niet in de VS. De meeste MW-vechters zouden nog best op 205 of meer kunnen inwegen maar zelfs dan heb je in sommige plekken problemen. Jammer maar gelukkig kan je in Japan het voor elkaar krijgen om Brock Lesnar tegen twee lichtgewichten te zien. Welke twee lichtgewichten zouden de meeste kans maken? Ik zou inzetten op Sean Sherk en BJ Penn. Sherk om de stoten op te vangen en BJ Penn om op Brock's rug te springen en een RNC te proberen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:01:56 #164
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_70980657
Tja, catch weight mag wel, maar open weight niet, voor zover ik weet.
pi_70983608
Dat Jon Jones zijn gevecht heeft gewonnen is ook een vermelding waard. Dat zo'n jonge vechter al zoveel talent laat zien beloofd veel goeds.
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:42:40 #166
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_70991384
Leuk artikel op arstechnica gevonden vanochtend;
Ultimate threat: appear in EA's game, lose your UFC contract
As head of the Ultimate Fighting Championship, Dana White controls most Mixed Martial Arts in the United States. Now that EA wants to cash in on the sport's popularity, White has made a clear and public threat: sign with EA and you're done in the UFC.

@ Dana White. Ernstig om zoiets te zeggen

Nog meer leesvoer;
http://www.bloodyelbow.co(...)-mma-banned-from-ufc
http://www.sportingnews.c(...)ea_mma,_face_ufc_ban
http://www.sportingnews.c(...)_mmas_cover_athlete?
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:49:59 #167
76625 Blackviper
pi_70991539
quote:
The reason for this animosity? White wanted to create UFC games with EA in the past, before the UFC's current success. By his accounts, EA shunned both his company and the sport itself.
---
"EA Sports told us, 'You're not a real sport, we wouldn't touch this thing. We want nothing to do with this.'"
Gelijk heeft hij! Nu er ineens wel gecashed kan worden is EA er als de kippen bij. Hij beschermt gewoon zijn eigen investering.. EA heeft zijn kans gehad. Ben het niet vaak eens met hem maar in deze wel.
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:54:19 #168
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70991644
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk artikel op arstechnica gevonden vanochtend;
Ultimate threat: appear in EA's game, lose your UFC contract
As head of the Ultimate Fighting Championship, Dana White controls most Mixed Martial Arts in the United States. Now that EA wants to cash in on the sport's popularity, White has made a clear and public threat: sign with EA and you're done in the UFC.

@ Dana White. Ernstig om zoiets te zeggen

Nog meer leesvoer;
http://www.bloodyelbow.co(...)-mma-banned-from-ufc
http://www.sportingnews.c(...)ea_mma,_face_ufc_ban
http://www.sportingnews.c(...)_mmas_cover_athlete?
Ik heb ergens de uitleg gelezen voor dei statements. Blijkbaar heeft de UFC geprobeerd om met EA in zee te gaan. EA vond echter dat MMA geen sport was en ze vonden het ziekelijk dat de UFC te zien was. Vervolgens gaan ze naar THQ, scoren een verkoophit en dan heeft EA in ene wel zin om een game te maken
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:54:52 #169
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70991656
Dit is overigens pas echt leuk leesvoer:
http://heymanhustle.crave(...)ltimate-heel-for-ufc
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:06:37 #170
76625 Blackviper
pi_70991873
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik heb ergens de uitleg gelezen voor dei statements. Blijkbaar heeft de UFC geprobeerd om met EA in zee te gaan. EA vond echter dat MMA geen sport was en ze vonden het ziekelijk dat de UFC te zien was. Vervolgens gaan ze naar THQ, scoren een verkoophit en dan heeft EA in ene wel zin om een game te maken
Juist zoals er al stond in de quote die ik net neergezet had.. Jammer voor EA hadden ze maar eerder moeten zijn. BTW Randy Couture heeft wel getekend .. Maar dat schijnt iets te maken te hebben met een rechtszaak die hij had tegen de UFC.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Paxlie het volgende:
Dit is overigens pas echt leuk leesvoer:
http://heymanhustle.crave(...)ltimate-heel-for-ufc
HaHa Mooi stukje proza..
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:45:56 #172
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_70992622
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:49 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Gelijk heeft hij! Nu er ineens wel gecashed kan worden is EA er als de kippen bij. Hij beschermt gewoon zijn eigen investering.. EA heeft zijn kans gehad. Ben het niet vaak eens met hem maar in deze wel.
Ik las het inderdaad later . Het is een beetje achteraf gepraat van EA dus
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:36:42 #173
76625 Blackviper
pi_70995449
quote:
haha
quote:
In addition to his many talents, Bruce has a "signature move" many call the "Buffer 180". It will also go down in history at UFC 100 Bruce attempted and completed the one and only "Buffer 360". Although extremely technical, Bruce has stated he will never perform this move again.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:43:26 #174
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71017267
Ik kan je met zekerheid vertellen dat Joe en Joey er geld op hebben gezet of hij het zou doen of niet
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:54:59 #175
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71017796
Opkomst met Kayne West .
Jammer van de uitslag .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')