SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MinpuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel waardeerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier nog een vraag voor de oplettende kijker (geen echte spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler]
[ Bericht 0% gewijzigd door aroha-nui op 17-07-2009 21:40:44 ]![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vond hem leuk, heb erg gelachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:12 schreef aroha-nui het volgende:
En hier nog een vraag voor de oplettende kijker (geen echte spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Patch op 17-07-2009 21:53:12 ]* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:33 schreef Patch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:40 schreef Patch het volgende:
Overigens, heel de zaal en ik ook lagen plat bij onderstaande scene.
Ongelooflijk dat die scene erin zat....![]()
Inderdaad een belachelijke scene. Wat wilden ze daarmee laten zien? Ooooh Harry, ik adoreer je en doe alles voor je! ofzoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Gister gezien, en dus ook alle spoilers gelezen
Ben het wel eens met allemaal eigenlijk, zowel positief als negatief.
Ik was dus ook naar de DIG-versie geweest (ik lees dus nu net op de vorige pagina dat dat inhoudt met betere apparatuur voor de visual effects enzo). Was wel echt super vet!
Heel mooi gefilmt, mooie belichting, alles mooi etc. Ookal ging het soms nergens over, je zat alsnog met bewondering te kijken naar hoeveel detail er was enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond 't wel een goede film. Één van m'n favo's. Maar of het echt de beste Potterfilm is weet ik nog niet helemaal.![]()
![]()
Haha idd, ik weet nog dat ik ooit 's heb uitgezocht of die 2 dezelfde acteurs waren. Maar het is niet dezelfdequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik vond Perkie in deze film ook wel héél erg op Gandalf lijken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha idd, ik weet nog dat ik ooit 's heb uitgezocht of die 2 dezelfde acteurs waren. Maar het is niet dezelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Bijzonder vermakelijke film, met echt prachtige special effects. Hulde!![]()
Maar qua inhoud valt hij wel een beetje tegen ja. Hoewel ik het wel snap dat ze simpelweg niet genoeg tijd hebben om het hele boek (of de hele reeks for that matter) te verfilmen, maken ze toch wel vreemde keuzes soms. Maar goed, intussen vind ik de films eigenlijk vooral leuk om bepaalde momenten uit de boeken 'tot leven' te zien komen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef DemonRage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:39 schreef aroha-nui het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gedachte? Ik zie al waar je dat vandaan haalt. Gebaseerd op is volgens niet helemaal de goede benaming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Rowling herself has admitted that Voldemort was "a sort of" Adolf Hitler, and that there is some parallelism with Nazism in her books.[58][59] Rowling also compared Voldemort with Joseph Stalin.[60]quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gedachte? Ik zie al waar je dat vandaan haalt. Gebaseerd op is volgens niet helemaal de goede benaming.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_Voldemort#Reception![]()
Ja allicht, als je het in de context van het Deatheaters vs 'modderbloedjes'gebeuren ziet.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Dan had Frodo zichzelf in Mount Doom moeten werpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:06 schreef Siniti het volgende:
Ik heb trouwens ook het gevoel dat Harry enigszins op Frodo gebaseerd is.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Nou hij liep net als Harry zijn dood tegemoet, en wist het. Allebei worden ze toch nog gered. Allebei hebben ze iets bij zich dat hen pijn doet en tot op zeker hoogte controleert en allebei moeten ze dat vernietigen. Allebei hebben ze wat hulpjes bij zich die ze op 1 moment kwijt willen maar die weigeren weg te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan had Frodo zichzelf in Mount Doom moeten werpen.
![]()
Oftewel HP is gewoon een ripoff van LOTR
Met Dumbledore als Gandalf, Harry als Frodo, en de Infiri als Gollum/Smeagol![]()
![]()
Voldemort als Sauronquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:14 schreef Suusje-V het volgende:
Oftewel HP is gewoon een ripoff van LOTR
Met Dumbledore als Gandalf, Harry als Frodo, en de Infiri als Gollum/Smeagol
Sam heeft een gespleten persoonlijkheid gekregen met Ron en Hermelien
Gimli, Aragorn, Legolas zijn de leraren van de school
Boromir is Sneep
Saruman is Pippeling![]()
![]()
Ik heb hem vanmiddag gezien.
Ik moet toch zeggen dat ze deze verfilming uitstekend hebben aangepakt.
Er zat vaart in en moeilijk verfilmbare dingen waren goed vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:30 schreef aroha-nui het volgende:
Komt niet in het boek voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Achteraf heb ik er toch spijt van dat ik het boek niet van te voren herlezen heb.
Ik was grote delen vergeten, maar ik dacht dat ik die wel zou terugzien in de film.
Nja, niet alles dus (iig sommige dingen die ik hier teruglees)..
Dus ik denk dat ik het boek nog maar 's ga uitlezen en daarna de dvd kopen zodra hij uit is.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Komt niet in het boek voor.huh... als het niet in het boek voorkomt, slaat het helemaal nergens op. Als het wel in het boek voorkwam, had je nog kunnen argumenteren dat het waarom ervan buiten de film is gelaten omdat de film al lang genoeg is of zo. Nu gebeurt er iets waar helemaal geen intelligente REDEN voor is. Tamelijk on-Rowling-achtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boek uit, zo hé wat een spannend boek is dit toch, ik wist niet eens dat hij zo leuk was. Op naar de film.![]()
Ik zat gisteren in Pathe de munt, om 22:15. Er werd heel veel gelachen in de zaal, vooral door die toestanden met Ron, Belinda en Hermelien. Vond het een erg leuke film en ook nog eens goed verfilmd, ookal werden die Romance dingen een beetje uitgerekt.![]()
Hoe moeten we Grindelwald in dit plaatje passen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Voldemort als Sauron
Sam heeft een gespleten persoonlijkheid gekregen met Ron en Hermelien
Gimli, Aragorn, Legolas zijn de leraren van de school
Boromir is Sneep
Saruman is PippelingJa, die met de ballen in de bek.![]()
Oja, dies eerder Sarumanquote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe moeten we Grindelwald in dit plaatje passen?
Dan mag Pippeling Gollum zijn![]()
![]()
Heb hem vrijdag ook gezien. Drie Harry Potter 6 voorstellingen tegelijk levert een volle Pathé ArenA op![]()
Over het algemeen een leuke film, maar toch niet wat ik ervan verwacht had. Voornamelijk op de volgende punten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben in ieder geval héél benieuwd naar film nummer 7 en nummer 8![]()
![]()
Gisteren geweest... heb wel echt genoten! Veel meer dan van deel 5; daar kon ik de eindscene niet hebben; had me dat hele eindgevecht zo anders voorgesteld destijds.
Ik ben een late potter-lezer; begon te lezen toen deel 6 uitkwam (had ze binnen 2 weken ook achter elkaar uitgelezen en vervolgens ruim een jaar wachten op deel 7 GRRRR)
Was dan ook in mijn nopjes met de casting van Snape! Snape is mijn favo personage en ik hou van Alan Rickman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond boek 7 een beetje tegenvallenHoop dat de regisseur daar wel wat meer vrijheden neemt ;-)
(actie actie actie!)Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken![]()
Ik ben vanochtend geweest. En ik heb me prima vermaakt. Natuurlijk is er een hele hoop anders dan het boek, nog meer weggelaten en dingen bijverzonnen. Maar dat weet je van tevoren al. Dus met dat in mijn achterhoofd ben ik naar de film gegaan en heb genoten van wat er allemaal wél was. En dat was prachtig.
Ik vond vooral...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder vond ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zijn de genoemde minpunten hiervoor allemaal wel een soort van waar, maar aan de grote weglatingen en verhaalwijzigingen heb ik me niet zo gestoord. Dat was te verwachten. En ik ben blij dat ik het boek niet nog een keer heb gelezen voordat ik ging, want mij vielen dus sommige dingen die zijn weggelaten niet eens heel erg op.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had zoiets van "verrek, hij kan WEL acteren
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
"Hearry!!!"quote:Op zondag 19 juli 2009 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
InderdaadIk had zoiets van "verrek, hij kan WEL acteren
"Seuuuurr!!!!"![]()
Ja, dat was echt een van de meest geniale stukjes uit de filmquote:
Ook echt zo op die manier zoals Slughorn "Harry!" zegtEn die kop die Harry trekt als hij zo "Sir!" zegt
![]()
Ik lag echt in een deuk toen, en m'n oude crush op Dan kwam toch wel weer een beetje opzetten bij die scene (maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen want m'n vriend zat naast me tijdens de film![]()
)
![]()
Dat was totaal niet grappig. Dragonballs +quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een van de meest geniale stukjes uit de film
Ook echt zo op die manier zoals Slughorn "Harry!" zegtEn die kop die Harry trekt als hij zo "Sir!" zegt
![]()
Ik lag echt in een deuk toen, en m'n oude crush op Dan kwam toch wel weer een beetje opzetten bij die scene (maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen want m'n vriend zat naast me tijdens de film![]()
)
=
. Slughorn + Sir =
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ik vond Narcissa perfect gecast. Ook een beetje dat freak-achtige wat ze ook in Fight Club heeft.Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Nou net even geweest en vond 'm ook zwaar tegenvallen behalve wat geinige momenten. Maargoed, 't is echt een 'tussendoor' film. Weer een jaar wachten![]()
![]()
de film is niet zo goed vergeleken met het boek. Maja dat is bijna altijd zo.
In het boek zit er een dikke actie op het einde. Grote gevechten binnen de school. Niets daarvan zit in de film. Dat was iets wat me erg tegenviel. Verder was het wel een leuke filmAn Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!![]()
Ik vond 't juist wel leukquote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was totaal niet grappig. Dragonballs +=
. Slughorn + Sir =
Al helemaal omdat Harry nooit zo is, en met dat geluksdrankje op helemaal hyper en blij doet![]()
![]()
Ja?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef kalinho het volgende:
Ik vond Narcissa perfect gecast. Ook een beetje dat freak-achtige wat ze ook in Fight Club heeft.
Dat vond ik echt niet !
Ik zag haar echt voor me als een langharige, blonde feeks - heel mooi, maar gemeen zeg maar.![]()
aahwwquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik zag het aankomen, maar ik sprong echt een meter omhoog
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: