SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MinpuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel waardeerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier nog een vraag voor de oplettende kijker (geen echte spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler]
[ Bericht 0% gewijzigd door aroha-nui op 17-07-2009 21:40:44 ]![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vond hem leuk, heb erg gelachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:12 schreef aroha-nui het volgende:
En hier nog een vraag voor de oplettende kijker (geen echte spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Patch op 17-07-2009 21:53:12 ]* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:33 schreef Patch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:40 schreef Patch het volgende:
Overigens, heel de zaal en ik ook lagen plat bij onderstaande scene.
Ongelooflijk dat die scene erin zat....![]()
Inderdaad een belachelijke scene. Wat wilden ze daarmee laten zien? Ooooh Harry, ik adoreer je en doe alles voor je! ofzoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Gister gezien, en dus ook alle spoilers gelezen
Ben het wel eens met allemaal eigenlijk, zowel positief als negatief.
Ik was dus ook naar de DIG-versie geweest (ik lees dus nu net op de vorige pagina dat dat inhoudt met betere apparatuur voor de visual effects enzo). Was wel echt super vet!
Heel mooi gefilmt, mooie belichting, alles mooi etc. Ookal ging het soms nergens over, je zat alsnog met bewondering te kijken naar hoeveel detail er was enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond 't wel een goede film. Één van m'n favo's. Maar of het echt de beste Potterfilm is weet ik nog niet helemaal.![]()
![]()
Haha idd, ik weet nog dat ik ooit 's heb uitgezocht of die 2 dezelfde acteurs waren. Maar het is niet dezelfdequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik vond Perkie in deze film ook wel héél erg op Gandalf lijken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha idd, ik weet nog dat ik ooit 's heb uitgezocht of die 2 dezelfde acteurs waren. Maar het is niet dezelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Bijzonder vermakelijke film, met echt prachtige special effects. Hulde!![]()
Maar qua inhoud valt hij wel een beetje tegen ja. Hoewel ik het wel snap dat ze simpelweg niet genoeg tijd hebben om het hele boek (of de hele reeks for that matter) te verfilmen, maken ze toch wel vreemde keuzes soms. Maar goed, intussen vind ik de films eigenlijk vooral leuk om bepaalde momenten uit de boeken 'tot leven' te zien komen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef DemonRage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:39 schreef aroha-nui het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gedachte? Ik zie al waar je dat vandaan haalt. Gebaseerd op is volgens niet helemaal de goede benaming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Rowling herself has admitted that Voldemort was "a sort of" Adolf Hitler, and that there is some parallelism with Nazism in her books.[58][59] Rowling also compared Voldemort with Joseph Stalin.[60]quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gedachte? Ik zie al waar je dat vandaan haalt. Gebaseerd op is volgens niet helemaal de goede benaming.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_Voldemort#Reception![]()
Ja allicht, als je het in de context van het Deatheaters vs 'modderbloedjes'gebeuren ziet.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Dan had Frodo zichzelf in Mount Doom moeten werpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:06 schreef Siniti het volgende:
Ik heb trouwens ook het gevoel dat Harry enigszins op Frodo gebaseerd is.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Nou hij liep net als Harry zijn dood tegemoet, en wist het. Allebei worden ze toch nog gered. Allebei hebben ze iets bij zich dat hen pijn doet en tot op zeker hoogte controleert en allebei moeten ze dat vernietigen. Allebei hebben ze wat hulpjes bij zich die ze op 1 moment kwijt willen maar die weigeren weg te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan had Frodo zichzelf in Mount Doom moeten werpen.
![]()
Oftewel HP is gewoon een ripoff van LOTR
Met Dumbledore als Gandalf, Harry als Frodo, en de Infiri als Gollum/Smeagol![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: