voetbal tokkiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
*Ajax shirt aan heeft
Ik ga de nieuwe eens bestellenquote:
Och, ajax nooit een leuke club gevonden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Stofje het volgende:
Bij twente heeft het az-virus ook al toegeslagen merk ik? Flink ajax bashen en zichzelf een topclub vinden omdat ze een jaartje, misschien twee, leuk meegedraaid hebben? Sommige clubs gun je gewoon feyenoord-taferelen. feyenoord gun ik het overigens ook.
edit: en ajax trouwens ook.
Dat anti-voetbalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:53 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Och, ajax nooit een leuke club gevonden.
k had dan altijd nog liever psv.
Dat wordt weer een heerlijk relseizoen met jou merk ik nu alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
ajax voetbalt lekker wil je zeggen.
Maar er is maar 1 club die écht telt, FC Twente Enschede
Nee,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik heb een drakenshirt. Wil je nu met me trouwen?
Groetjes van Bert.
Alleen als we weer franse ploegen lotenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heerlijk relseizoen met jou merk ik nu al
Een voetbalshirt dragen is alleen toegestaan thuis, tijdens sporten en tijdens sport kijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef BertMaalderink het volgende:
Mensen die een voetbalshirt op straat dragen zijn wel extreme paupers.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Een voetbalshirt dragen is alleen toegestaan thuis, tijdens sporten en tijdens sport kijken.
Klopttt, bij discotheken etc kom je anders toch niet binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Een voetbalshirt dragen is alleen toegestaan thuis, tijdens sporten en tijdens sport kijken.
Grolsch Veste is dan ook dicht bij je huis of niet? Elk seizoen nieuwe shirtjes halen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel asoveel mooie voetbalshirtjes... EN JA daar ben ik trots op
Wel redelijk dichtbij ja.. Haal elk jaar shirtjes uit Madrid, Rome, Milaan etc...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Grolsch Veste is dan ook dicht bij je huis of niet? Elk seizoen nieuwe shirtjes halen natuurlijk.
Ik zou d'r ook trots op zijn.
picsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel asoveel mooie voetbalshirtjes... EN JA daar ben ik trots op
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:24 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Klopttt, bij discotheken etc kom je anders toch niet binnen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 @ 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
*Ajax shirt aan heeft
zolang het geen shirtjes zijn van ploegen buiten de grote compities mag je niet meedoenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat wel in het 'Show hier je voetbalshirtjes-topic'
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
zolang het geen shirtjes zijn van ploegen buiten de grote compities mag je niet meedoen![]()
KLB-ers vereren de eerste divisie
Het "AZ-virus" Wat een mongool ben jij zegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Stofje het volgende:
Bij twente heeft het az-virus ook al toegeslagen merk ik? Flink ajax bashen en zichzelf een topclub vinden omdat ze een jaartje, misschien twee, leuk meegedraaid hebben? Sommige clubs gun je gewoon feyenoord-taferelen. feyenoord gun ik het overigens ook.
edit: en ajax trouwens ook.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:39 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het "AZ-virus" Wat een mongool ben jij zeg
Je hebt ook het feyenoord virus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:39 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het "AZ-virus" Wat een mongool ben jij zeg
Dat zijn de ergstequote:
Ik ben AZerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt ook het feyenoord virus.
Ieder jaar in de zomer beloven dat het in het volgende jaar allemaal goed komt, 40.000 seizoenskaarten verkopen en er na een half jaar achter komen dat het eigenlijk nog slechter gaat dan het jaar ervoor. Als klap op de vuurpijl heb je het geld niet om je te genezen en zie je dat de 'boeren' uit de provincie je voorbij streven.
Hier kan je het over vanalles en nog wat hebben!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misschien moeten we het in dit topic gewoon over ándere dingen hebben, IQM!
uhm niet als je er bent geweestquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Mensen die shirts dragen van middelmatige clubs uit het buitenland om zo interessant te lijken
.
Helaas dat dat maar een heeeeeeel klein deel isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:23 schreef Genius-F het volgende:
AZers die al wat langer komen dan 3jaar weten wel beter.
*kuch* Omni *kuch* world *kuch*. Ok, je hebt geen shirt maar het is wel semi-interessant.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Mensen die shirts dragen van middelmatige clubs uit het buitenland om zo interessant te lijken
.
of hun bijnaamquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:48 schreef Adidah het volgende:
Mensen die hun eigen naam op een voetbalshirt laten zetten_!
en dan hebben ze meestal maatje XXXXLquote:
heb ik net een topic over gemaaktquote:
Dat is echt erg inderdaad, vind een shirt veel mooier zonder naam. Ook heb je de kans dan niet dat de speler opeens weggaat en jij een shirtje draagt met een speler die niet meer bij de club isquote:
Wat bedoel je? Dat ik op FM met Omniworld speel?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
*kuch* Omni *kuch* world *kuch*. Ok, je hebt geen shirt maar het is wel semi-interessant.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
*Ajax shirt aan heeft
Een Marokkaan die Olaf heet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |