voetbal tokkiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
*Ajax shirt aan heeft
Ik ga de nieuwe eens bestellenquote:
Och, ajax nooit een leuke club gevonden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Stofje het volgende:
Bij twente heeft het az-virus ook al toegeslagen merk ik? Flink ajax bashen en zichzelf een topclub vinden omdat ze een jaartje, misschien twee, leuk meegedraaid hebben? Sommige clubs gun je gewoon feyenoord-taferelen. feyenoord gun ik het overigens ook.
edit: en ajax trouwens ook.
Dat anti-voetbalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:53 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Och, ajax nooit een leuke club gevonden.
k had dan altijd nog liever psv.
Dat wordt weer een heerlijk relseizoen met jou merk ik nu alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
ajax voetbalt lekker wil je zeggen.
Maar er is maar 1 club die écht telt, FC Twente Enschede
Nee,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik heb een drakenshirt. Wil je nu met me trouwen?
Groetjes van Bert.
Alleen als we weer franse ploegen lotenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heerlijk relseizoen met jou merk ik nu al
Een voetbalshirt dragen is alleen toegestaan thuis, tijdens sporten en tijdens sport kijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef BertMaalderink het volgende:
Mensen die een voetbalshirt op straat dragen zijn wel extreme paupers.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Een voetbalshirt dragen is alleen toegestaan thuis, tijdens sporten en tijdens sport kijken.
Klopttt, bij discotheken etc kom je anders toch niet binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Een voetbalshirt dragen is alleen toegestaan thuis, tijdens sporten en tijdens sport kijken.
Grolsch Veste is dan ook dicht bij je huis of niet? Elk seizoen nieuwe shirtjes halen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel asoveel mooie voetbalshirtjes... EN JA daar ben ik trots op
Wel redelijk dichtbij ja.. Haal elk jaar shirtjes uit Madrid, Rome, Milaan etc...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Grolsch Veste is dan ook dicht bij je huis of niet? Elk seizoen nieuwe shirtjes halen natuurlijk.
Ik zou d'r ook trots op zijn.
picsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel asoveel mooie voetbalshirtjes... EN JA daar ben ik trots op
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:24 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Klopttt, bij discotheken etc kom je anders toch niet binnen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 @ 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
*Ajax shirt aan heeft
zolang het geen shirtjes zijn van ploegen buiten de grote compities mag je niet meedoenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat wel in het 'Show hier je voetbalshirtjes-topic'
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
zolang het geen shirtjes zijn van ploegen buiten de grote compities mag je niet meedoen![]()
KLB-ers vereren de eerste divisie
Het "AZ-virus" Wat een mongool ben jij zegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Stofje het volgende:
Bij twente heeft het az-virus ook al toegeslagen merk ik? Flink ajax bashen en zichzelf een topclub vinden omdat ze een jaartje, misschien twee, leuk meegedraaid hebben? Sommige clubs gun je gewoon feyenoord-taferelen. feyenoord gun ik het overigens ook.
edit: en ajax trouwens ook.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:39 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het "AZ-virus" Wat een mongool ben jij zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |