en door een duitse vrouw...quote:
Isabelle Werth (positief paard)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
en door een duitse vrouw...
Zijn er naast Jones (hardlopen) nog meer vrouwelijke gevallen bekend?!
Die Johnson lijdt aan grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Las een interview over Ben Johnson. DE dopingzondaar van 1 van de eerste uren..
Die was ervan overtuigd dat hij nu zeker een halve seconde (zonder dope) sneller zou zijn dan Bolt.
Kansloos zo'n uitspraak. Gedwongen door zijn trainer omdat Carl Lewis DE man moest zijn die verslagen moest worden... Sad zoiets.
Mja, wel bullshit dat het inderdaad nu zo gebracht wordt en door de Tour gedegradeerd wordt tot een berichtje in de kantlijn bijna...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:49 schreef Bruce117 het volgende:
Mart zegt dat hij het in februari al wist, maar geen bevestiging kreeg van de ISU en het daardoor niet kon brengen.
Alsof zijn geliefde schaatsen ook maar in de buurt komt van het wielrennen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mja, wel bullshit dat het inderdaad nu zo gebracht wordt en door de Tour gedegradeerd wordt tot een berichtje in de kantlijn bijna...
Ow ja, Pechtstein.Ging nog even PR's verbeteren de laatste seizoenen, tsja, dan kan je er op wachten dat je gepakt wordt natuurlijk...
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
Net zoals wij geen langlaufers kennen uit Zweden.
Die gaat een gevalletje af door de zijdeur met zijn stukjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Ericr het volgende:
http://www.nusport.nl/thi(...)-met-ria-visser.html
En nu Thijs? Ria blijkt toch gelijk te hebben. Vind die Zonneveld toch al niks maar die tirade is wel grappig, hij doet precies hetzelfde wat hij Visser verwijt.
quote:Ik geen zin om te trainen vandaag...
about 3 hours ago from web
Goedemorgen,slecht geslapen.Pechstein was voor mij een bron van inspiratie. Leeftijd hoefde geen beperking te zijn. zat ik er even naast...
about 3 hours ago from web
ik geloof dat schaatsen een ''schone'' sport is. Waarom? Ik ben niet uitzonderlijk getalenteerd en ik was zelfs wereldkampioen
about 12 hours ago from mobile web
sportvrouw met zo'n staat van dienst doping gebruikt heeft..
een zwarte dag in de geschiedenis van de schaatssport.. ze was een icoon en veelvoudig olympisch kampioen. Onbegrijpelijk dat z'on grote
ik krijg heel veel reacties op het nieuws van pechstein...
gvd wat een schokkend nieuws.. Pechstein gepakt op bloeddoping... Onbegrijpelijk..
about 17 hours ago from mobile web
Bron: Brabants Dagbladquote:Duitse schaatsbond staat achter Pechstein
BERLIJN (ANP) - Schaatsster Claudia Pechstein kan in haar strijd tegen haar schorsing vanwege bloeddoping rekenen op de steun van de Duitse schaatsbond (DESG). Dat heeft de federatie zaterdag in een verklaring laten weten.
,,De DESG staat aan de zijde van de sportster en gaat tot het tegendeel is bewezen van haar onschuld uit'', aldus voorzitter Gerd Heinze en advocaat Marius Breucker.
Pechstein is geschorst nadat er bij een controle bij de wereldkampioenschappen in Hamar in februari abnormale bloedwaarden en abnormale wijzigingen in de bloedwaarden werden geconstateerd. De olympisch kampioene heeft aangekondigd haar straf aan te vechten bij het internationale sporttribunaal.
Ook de organisatie van Duitse Olympische sportbonden (DOSB) staat achter Pechstein. ,,Ze heeft ons laten weten dat ze de dopingregels niet heeft overtreden. We moeten deze zaak zo snel mogelijk helder krijgen. Het is goed dat er nu een neutraal onderzoek komt'', zei algemeen secretaris Michael Vesper.
Waarom? Is dat geen bron? De reactie die een sporter daar zelf typt zegt vaak meer dan wat zogenaamd gequote wordt door kranten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:51 schreef Falco het volgende:
Dat te pas maar vooral te onpas dat domme Twitter er bij halen wordt nu erg vervelend.
http://www.depers.nl/spor(...)-ben-onschuldig.htmlquote:Claudia Pechstein heeft zaterdag benadrukt dat ze geen dope heeft gebruikt. De Duitse schaatsster heeft er er wel spijt van dat ze haar positieve test al die tijd voor zich heeft gehouden. ,,Ik heb tegen mijn fans gelogen. Daarvoor bied ik mijn verontschuldigingen aan'', zegt Pechstein op haar website.
De olympisch kampioene, die voor twee jaar is geschorst vanwege bloeddoping, kreeg in de nacht van 8 op 9 februari bij de wereldkampioenshappen in Hamar te horen dat er bij een controle afwijkende bloedwaarden waren geconstateerd.
,,De schaatsbond ISU liet mij weten dat de zaak niet in het openbaar zou komen als ik mij ziek zou melden. Alles zou dan in alle rust opgehelderd kunnen worden. Ik heb mij helaas ingelaten met de koehandel met de ISU. Mijn hoop is gestorven en mijn goede naam ook. Beide afgenomen door de ISU. Maar mijn eer kunnen ze niet stelen.''
Pechstein, die in beroep gaat tegen haar straf, vreesde ook de reacties. ,,Ik was bang dat ik in het openbaar van doping beschuldigd zou worden. Mijn hoop om dit buiten de publiciteit om te kunnen oplossen, was groter dan mijn verlangen om eerlijk te zijn. Ik weet nu dat ik daarmee een fout heb gemaakt.''
Ze benadrukt dat ze in haar achttienjarige loopbaan nooit positief is bevonden. ,,Ik ben de afgelopen jaren voortdurend gecontroleerd. Tijdens de training, bij wedstrijden, na overwinningen, teleurstellingen, bij mij thuis, op vakantie en ben zelfs een keer uit de bioscoop gehaald. Alles was negatief! Er is in mijn urine of bloed nooit een verboden middel gevonden. De verklaring daarvoor is eenvoudig: er is niets gevonden, omdat ik nooit wat heb gebruikt. Ik heb mezelf ook geen bloed toegediend: ik heb niets gebruikt!''
Pechstein denkt dat haar abnormale bloedwaarden werden geconstateerd omdat ze ziek was. ,,Ik heb mij bereid verklaard aan alle onderzoeken mee te doen en heb ook allerlei uitslagen van testen aangeboden. Maar de ISU heeft dit naast zich neergelegd en heeft mij liever voor twee jaar geschorst. Maar ik wil ook weten hoe dit kan. Hopelijk kan deze zaak door de uitslagen van de onderzoeken en testen snel opgehelderd worden.''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |