Ja. Hoe verliefd ik op haar was.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Misschien zegt dat meer over jou dan over haar?
Zucht, opnieuw een pantoffelheld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Forbes kent mijn ex dan nog niet.... die kreeg het voor elkaar om mij in de stromende regen een pakje sigaretten te laten halen voor haar.
Ja erg eigenlijk....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zucht, opnieuw een pantoffelheld.
Laatst nog tomtomaat die elke dinsdagavond noodgedwongen Desperate Housewives moet kijken van zijn vriendin in plaats van de Champions League.![]()
Kooyker - Groningen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Vier franchises van de Boekhandels Groep Nederland, welke stad hoort bij welke boekhandel?selexyz scheltema selexyz kooyker selexyz scholtens selexyz broese
Begrijpelijk toch? Er is volgens mij geen man die niet ooit eens verplicht een chickflick heeft moeten kijken terwijl er voetbal op tv wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja erg eigenlijk....Maar ik kan moeilijk nee zeggen tegen dames, zeker als ik van ze hou.
Dat is Donner.quote:
Donner Amsterdam? Sinds wanneer?quote:
Over voetbal hadden we nooit ruzie eigenlijk. Zij was misschien wel fanatieker dan ik. Ze had een seizoenkaart voor Sparta.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch? Er is volgens mij geen man die niet ooit eens verplicht een chickflick heeft moeten kijken terwijl er voetbal op tv was
Okay. Ik dacht al dat ik wat gemist had. Kom er ook maar 1 x per 4 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Foutje, was Rotterdam.
Staat van verwarring.
Ah, da's helemaal mooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Over voetbal hadden we nooit ruzie eigenlijk. Zij was misschien wel fanatieker dan ik. Ze had een seizoenkaart voor Sparta.
Sparta moet volgend seizoen wel in de middenmoot eindigen. Onbegrijpelijk dat ze elk seizoen tegen degradatie vechten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Over voetbal hadden we nooit ruzie eigenlijk. Zij was misschien wel fanatieker dan ik. Ze had een seizoenkaart voor Sparta.
Cervélo Test Teamquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:10 schreef ScottTracy het volgende:
Morgen begint de Tour. Welke ploeg zal met de laagste rugnummers (1 t/m 9) mogen starten?
Met accent! Prima hoorquote:
En het is zo'n leuke club. Altijd gezellig en nooit gerotzooi. Echt een familieclubje. Ik zie het nu ook niet gebeuren. Die Adelaar heeft niet mijn vertrouwen. Hij kan teams leuk laten voetballen maar degradeert uiteindelijk meestal wel....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sparta moet volgend seizoen wel in de middenmoot eindigen. Onbegrijpelijk dat ze elk seizoen tegen degradatie vechten.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
het handvat van de kat met negen staarten?
Ja dat ook, maar deze vraag heeft een thema.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:22 schreef lubje25 het volgende:
vorm van een auto. De achterkant dan. Volvo had er een met de bekende kattenrug
Uitzetting van metaal door hittequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een hint: Spoorwegen, verschijnsel dat voorkomt bij hoge temperaturen
Okay dan! Klote Qonmann.....waarom moet ie nu net langskomen...grrrmmmbbbllmmmmblllllquote:
Gelieve niet uitdagen, qonmann heeft het al zwaar genoeg deze week.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dan! Klote Qonmann.....waarom moet ie nu net langskomen...grrrmmmbbbllmmmmblllll
Dan stel ik weer een nieuwe vraag, capice?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:38 schreef tomtomaat het volgende:
Belachelijke edit, je had het punt al gegeven aan anonimous en qonmann's antwoord al gelezen aangezien je hem weer welkom heette...
Qon kent mij wel uit een andere topicreeks. Die weet wel dat ik prettig gestoord ben. Toch Qonmann?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelieve niet uitdagen, qonmann heeft het al zwaar genoeg deze week.
Momenteel zou ik samen met hem kop over kop rijden.
Je mag het punt wel hebben hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dan! Klote Qonmann.....waarom moet ie nu net langskomen...grrrmmmbbbllmmmmblllll
Nee joh! Zo erg is het nou ook weer niet..quote:
Ofyles 2 +1quote:
Trés bienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:58 schreef starla het volgende:
huygens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |