De posts hebben zelfs achtereenvolgende nummersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:21 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
En je had nog tijd voor een hoofdletter.
Daar heeft iedereen wel last van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:27 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry dat het even duurde, nogal weinig inspiratie voor een vraag..
Geweldige covers van Metallica.quote:
Oh, je bedoelt de bestandsnaam? Daar kijk ik niet eens naar johquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Stewart
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Angela Merkel
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Forbes kent mijn ex dan nog niet.... die kreeg het voor elkaar om mij in de stromende regen een pakje sigaretten te laten halen voor haar.
Ja. Hoe verliefd ik op haar was.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Misschien zegt dat meer over jou dan over haar?
Zucht, opnieuw een pantoffelheld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Forbes kent mijn ex dan nog niet.... die kreeg het voor elkaar om mij in de stromende regen een pakje sigaretten te laten halen voor haar.
Ja erg eigenlijk....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zucht, opnieuw een pantoffelheld.
Laatst nog tomtomaat die elke dinsdagavond noodgedwongen Desperate Housewives moet kijken van zijn vriendin in plaats van de Champions League.![]()
Kooyker - Groningen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Vier franchises van de Boekhandels Groep Nederland, welke stad hoort bij welke boekhandel?selexyz scheltema selexyz kooyker selexyz scholtens selexyz broese
Begrijpelijk toch? Er is volgens mij geen man die niet ooit eens verplicht een chickflick heeft moeten kijken terwijl er voetbal op tv wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja erg eigenlijk....Maar ik kan moeilijk nee zeggen tegen dames, zeker als ik van ze hou.
Dat is Donner.quote:
Donner Amsterdam? Sinds wanneer?quote:
Over voetbal hadden we nooit ruzie eigenlijk. Zij was misschien wel fanatieker dan ik. Ze had een seizoenkaart voor Sparta.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch? Er is volgens mij geen man die niet ooit eens verplicht een chickflick heeft moeten kijken terwijl er voetbal op tv was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |