Say what?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
trenis kamp
Vertel eens waarom niet? Je vind het niks en denkt dat Feijenoord veel beter kan krijgen voor die schamele centen?quote:
Nee, ik denk dat Ajax en Twente beter kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel eens waarom niet? Je vind het niks en denkt dat Feijenoord veel beter kan krijgen voor die schamele centen?
Daar ben ik het niet mee eens. Qua salarissen e.d. mag het idd wat lager, maar de 7e plek (of zelfs lager) mag nooit meer onze eindklassering zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Voorlopig denk ik dat Feijenoord juist handelt. Gezien de situaties waarin we verkeren, denk ik dat we toch het maximale eruit hebben weten te slepen. Het is geen absolute top, maar dat kan Feijenoord zich gewoon niet permiteren. We moeten gewoon een paar stappies terug doen.
Ik denk dat zijn kwaliteiten schromelijk onderschat worden, maar het zou net zo goed kunnen dat Twente en Ajax hem willen als stand-in?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Ajax en Twente beter kunnen krijgen.
Twente wilde hem als vervanger van Elia en ik denk dat Ajax hem wilde ipv Elia.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn kwaliteiten schromelijk onderschat worden, maar het zou net zo goed kunnen dat Twente en Ajax hem willen als stand-in?
Misschien, ik wil niet vertrouwen op kaartverkoop aan de deur want dat zal gauw uitverkocht zijn dus ik ben in afwachting van wat telefoontjes van mensen die wellicht nog een kaartje over hebben. Helaas konden mijn "connecties" in de Barendrechtselectie me geen kaartjes beloven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
Veel mensen die morgen ook naar de Bongerd afreizen voor de eerste serieuze test van Feyenoord?
Ben wel benieuwd, ze zullen nu toch wel winnen lijkt me.
Wat lager? Sommige supporters lijken nog steeds niet te begrijpen dat het financieel een groot drama is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Qua salarissen e.d. mag het idd wat lager, maar de 7e plek (of zelfs lager) mag nooit meer onze eindklassering zijn.
Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
Veel mensen die morgen ook naar de Bongerd afreizen voor de eerste serieuze test van Feyenoord?
Ben wel benieuwd, ze zullen nu toch wel winnen lijkt me.
We hebben het wel over Barendrecht hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:25 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |