heh, Romeo Deltaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
Speelde al langer met het idee
Zal eens gaan graven
+1 subtiel!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:44 schreef nietzman het volgende:
Mogen ze misschien wat groter Rave_NL? Zo kan ik ze natuurlijk nooit op spandoeken van tíen verdiepingen hoog af laten drukken.
Hahahaha ja dat is idd lang geleden. Maar zie mijn foto collectie die ik net heb toegevoegd. Kwaliteit is om te huilenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:49 schreef justusp het volgende:
Hehehe, Dutchbat 1 is ook alweer een tijdjge geleden "Erwin"
Tegenwoordig is het niet meer normaal watvoor fotoapparatuur er mee gaat tijdens een uitzending, en dat ook nog digitaal.
Ik ben idd van de oude garde rode baetten, eerste lichting 92-08quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:10 schreef justusp het volgende:
Erwin, als ik zo jouw foto's zie dan ben je van de ouwe garde rode baretten.
Welke Comagnie zat je in, het voormalige stenencompagnie toevallig?
Oh en om toch even tegemoet te komen met de jongens die bij de marine/mariniers zitten en die sundown foto's hebben geplaatst hierbij een foto van een gemechaniseerde sundown.;)
[ afbeelding ]
Heh, toen was de SSV-cie en de B-cie nog wel Grenadierquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef justusp het volgende:
Aha, dus ook een jager![]()
Geweldig!
Wel een beetje jammer dat je daarna bij de grenadiers ging, heheheh.
Zelf zat ik tijdens mijn uitzending Irak bij Charlie tijgers (voormalige stenen comagnie).
Een tamme tijger?quote:Heh, toen was de SSV-cie en de B-cie nog wel Grenadier
Grenediers en Jagers zijn in 1995 samen gegaan in 11 Infbat. Het 12de werd Van Heutsz, het 13de Soottroepen. En ten tijde van mijn tijd heette de C-Cie ook al de Tijger-cie. Met als mascotte een wel erg tamme tijger lol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |