Geen geld toch?quote:
Ik weet waar het ligtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
3,50 is wel belachelijk veel voor een blikje bij een frietkraam. Als je nou op het terras zit aan het San Marcoplein ofzo, okay, maar bij een frietkraam in Wouw, waarvan 98% van Nederland niet eens weet waar het ligt.
Betalen ze daar met Euro's?????????????quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef Kevincy het volgende:
in hongarije bij de snelweg ¤ 4,50 je moest wel want anders kon je de komende 2 uur met een droge strot in de auto zitten
Dergelijke humor werkt hier niet, TS heeft in dit geval gelijkquote:
forintquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Betalen ze daar met Euro's?????????????![]()
![]()
Ja dus? TS durfde er tenminste iets van te zeggen en zijn bestelling te annuleren, jij nam het toch maar omdat je bang was om voor gek te staanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
Laatst ook een flesje cola 3,50 euro vlakbij het Vondelpark. Toch maar genomen ipv te gaan huilen
En aan dat duurder zijn zitten volgens jou geen grenzen? Als het bijvoorbeeld 13,50 euro was geweest was het volgens jou nog steeds een kuttopic?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef error_404 het volgende:
Sjongjonge, de prijzen op de plaatselijke braderie liggen hoger dan in de supermarkt. Wat had je anders verwacht? En dat andere blikje cola dat je goedkoper had gevonden komt zeker uit de supermarkt?
Wat een kuttopic....
Nee, je moet wel goed lezen:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En aan dat duurder zijn zitten volgens jou geen grenzen? Als het bijvoorbeeld 13,50 euro was geweest was het volgens jou nog steeds een kuttopic?
verkapte "kijk mij mijn hand niet omdraaien voor 3,50" post
Aangezien wouw in brabant ligt niet dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:58 schreef Merkie het volgende:
Wellicht had je een patatkraam kunnen proberen.
Heel simpel, in een auto past een halve literfles in je bekerhouder, en een grote fles niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef brambor het volgende:
Op het station betaal je 2,20 voor een halve literfles terwijl een grote fles 2 euro kost (excl. statiegeld)
Hoe verzinnen ze dat?
Ik snap het, en de meeste mensen zullen niet eens naar de prijzen van de grote flessen kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:11 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Heel simpel, in een auto past een halve literfles in je bekerhouder, en een grote fles niet.
Een grote fles is kut om mee te nemen in de auto, het wordt warm of de prik gaat ervan af.
Daarom is een halve liter praktischer, daar hebben ze over nagedacht.
Nee, net niet, want ze hebben netjes de prijzen erbij en je hebt de keuze tussen die 2.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:16 schreef brambor het volgende:
[..]
Ik snap het, en de meeste mensen zullen niet eens naar de prijzen van de grote flessen kijken
Maar het is toch een soort van bedrog, vind ik.
Tweede straat rechts.quote:
Ik kreeg 't in Londen voor elkaar voor 0,35 pond een blikje Coca Cola te scoren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:16 schreef F04 het volgende:
Voor 30 cent heb je al een blikje cola bij de aldi
Dat blijf ik een vette naam vinden voor een plaats. Wause plantagequote:
Inkoop is 30 cent oidquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:06 schreef mickeyD het volgende:
3,50 rekenen voor iets wat inkoop 60 cent kost is en blijft (zonder bediening) diefstal.
zeker als er geen prijslijst hangt..
daarom moeten benzinepompen tegenwoordig de prijzen op een bord hebben.
in groningen was er wat jaren geleden een pomp die zonder bord gewoon 2 euro per liter rekende.. als je niet op de pomp keek voor het tanken dan was je het haasje.
wauw! nog minder dan een cent!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef tulpie123 het volgende:
Antiklacht: verderop een blikje gevonden van 0,75 cent
Waarschijnlijk nog wel minder als je het echt in grote hoeveelheden koopt. In veel landen kan je zo'n blikje in de winkel voor nog geen 20 eurocent kopen (en dan wordt dáár ook nog eens winst op gemaaktquote:
Inkoopprijs van Coca-Cola ligt rond de 0,82 cent voor 1500cc, verkoop ligt rond de 1,30.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel lager als je het echt in grote hoeveelheden koopt. In veel landen kan je zo'n blikje in de winkel voor nog geen 20 eurocent kopen (en dan wordt dáár ook nog eens winst op gemaakt).
Haha zeer fout spul jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:47 schreef Maikuuul het volgende:braderie
The place van drakenshirts, huskey spandoeken, en lelijke indianen rommel
Schitterend !!!
Die krijgen betaald om te stoppen niet voor hun spel.quote:Owja vergeet de gare artiesten niet die er altijd "optreden"
Denk je nou echt dat hij zo heeft gereageerd ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:11 schreef Bonzai. het volgende:
3.5 euro bij een pauperfrietkraam in een paupergehucht is best wel duur, ja![]()
En wat de actie van TS betreft: zo zie je maar, met fok!kers valt niet te fucken
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij zo heeft gereageerd ?
In Hongarije? WTF? ¤ 4,50 staat toch gelijk aan een modaal maandloon daar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef Kevincy het volgende:
in hongarije bij de snelweg ¤ 4,50 je moest wel want anders kon je de komende 2 uur met een droge strot in de auto zitten
Tis daar best eng in het donker als je verdwaalt bentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef IJsblock het volgende:
Wouw en Wouwse Plantage ftw.
Ze moeten toch maandelijks 11 knakkers betalen om te spelen ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef Marurk het volgende:
WOW'ers hebben toch geen geld uit te geven omdat ze niet buiten komen.Dus ik zie het probleem niet.
Kom jij buiten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
Laatst ook een flesje cola 3,50 euro vlakbij het Vondelpark. Toch maar genomen ipv te gaan huilen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:44 schreef TC03 het volgende:
Ik weet ook waar Wouw ligt.
De economie is daar flink aangetrokken dan. Toen het land nog onder communistisch bewind viel was ik daar een keer met een man of 4 en kon je daar omgerekend voor 10 gulden ofzo met z'n 4en uit eten!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef Kevincy het volgende:
60 cent? try 23 ct ex 6% BTWquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:06 schreef mickeyD het volgende:
3,50 rekenen voor iets wat inkoop 60 cent kost is en blijft (zonder bediening) diefstal.
zeker als er geen prijslijst hangt..
maar zou je ook 5 euro 80 betalen voor dat zelfde flesje ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
Da's wel heel goedkoop!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef tulpie123 het volgende:
Antiklacht: verderop een blikje gevonden van 0,75 cent
Dat nog niemand hierover een opmerking gemaakt heeft?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef tulpie123 het volgende:
verderop een blikje gevonden van 0,75 cent
Kijk eens twee posts boven de jouwe.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:43 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat nog niemand hierover een opmerking gemaakt heeft?
Cola met bliksmaakquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:16 schreef F04 het volgende:
Voor 30 cent heb je al een blikje cola bij de aldi
Heeft niets te maken met arm of rijk zijn. Als jij rijk bent, hoef je geen waar meer voor je geld?quote:
Godver, volgende keer eerst F5'en, dan posten.quote:
precies, drie en een halve euro zou ik nooit betalen voor een lucifer bijvoorbeeld, of een post is briefje...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:51 schreef Henno het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met arm of rijk zijn. Als jij rijk bent, hoef je geen waar meer voor je geld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |