Geen geld toch?quote:
Ik weet waar het ligtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
3,50 is wel belachelijk veel voor een blikje bij een frietkraam. Als je nou op het terras zit aan het San Marcoplein ofzo, okay, maar bij een frietkraam in Wouw, waarvan 98% van Nederland niet eens weet waar het ligt.
Betalen ze daar met Euro's?????????????quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef Kevincy het volgende:
in hongarije bij de snelweg ¤ 4,50 je moest wel want anders kon je de komende 2 uur met een droge strot in de auto zitten
Dergelijke humor werkt hier niet, TS heeft in dit geval gelijkquote:
forintquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Betalen ze daar met Euro's?????????????![]()
![]()
Ja dus? TS durfde er tenminste iets van te zeggen en zijn bestelling te annuleren, jij nam het toch maar omdat je bang was om voor gek te staanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
Laatst ook een flesje cola 3,50 euro vlakbij het Vondelpark. Toch maar genomen ipv te gaan huilen
En aan dat duurder zijn zitten volgens jou geen grenzen? Als het bijvoorbeeld 13,50 euro was geweest was het volgens jou nog steeds een kuttopic?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef error_404 het volgende:
Sjongjonge, de prijzen op de plaatselijke braderie liggen hoger dan in de supermarkt. Wat had je anders verwacht? En dat andere blikje cola dat je goedkoper had gevonden komt zeker uit de supermarkt?
Wat een kuttopic....
Nee, je moet wel goed lezen:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En aan dat duurder zijn zitten volgens jou geen grenzen? Als het bijvoorbeeld 13,50 euro was geweest was het volgens jou nog steeds een kuttopic?
verkapte "kijk mij mijn hand niet omdraaien voor 3,50" post
Aangezien wouw in brabant ligt niet dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:58 schreef Merkie het volgende:
Wellicht had je een patatkraam kunnen proberen.
Heel simpel, in een auto past een halve literfles in je bekerhouder, en een grote fles niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef brambor het volgende:
Op het station betaal je 2,20 voor een halve literfles terwijl een grote fles 2 euro kost (excl. statiegeld)
Hoe verzinnen ze dat?
Ik snap het, en de meeste mensen zullen niet eens naar de prijzen van de grote flessen kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:11 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Heel simpel, in een auto past een halve literfles in je bekerhouder, en een grote fles niet.
Een grote fles is kut om mee te nemen in de auto, het wordt warm of de prik gaat ervan af.
Daarom is een halve liter praktischer, daar hebben ze over nagedacht.
Nee, net niet, want ze hebben netjes de prijzen erbij en je hebt de keuze tussen die 2.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:16 schreef brambor het volgende:
[..]
Ik snap het, en de meeste mensen zullen niet eens naar de prijzen van de grote flessen kijken
Maar het is toch een soort van bedrog, vind ik.
Tweede straat rechts.quote:
Ik kreeg 't in Londen voor elkaar voor 0,35 pond een blikje Coca Cola te scoren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:16 schreef F04 het volgende:
Voor 30 cent heb je al een blikje cola bij de aldi
Dat blijf ik een vette naam vinden voor een plaats. Wause plantagequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |