quote:
Ja?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef Zotheid het volgende:
Bobby!
Je verpeste het.quote:
WHAHA! IN YOUR FACE!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je verpeste het.
Daardoor heb ik nu de lapo niet.
Zal je lerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je verpeste het.
Daardoor heb ik nu de lapo niet.
Daarom gaan we vanavond dan ook uit eten. En nee, niet bij die Woktentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Boh, ik weet echt niet wat ik moet gaan eten straks. Het is in ieder geval best warm om te gaan koken.;(
dus het gaat toch door? waar haal ik je opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom gaan we vanavond dan ook uit eten. En nee, niet bij die Woktent
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus het gaat toch door? waar haal ik je op
wil je nu zeggen dat je van mij houd?quote:
geen idee wat dat woord inhoud maar ik zet maar smileyquote:
Nee dagdag, ik was toch duidelijk dat, nadat je met Camilla bent vreemd gegaan, ik niks met je te maken wil hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus het gaat toch door? waar haal ik je op
Voor Coldplay bedoel je? Nja het wordt de derde keer, dus zo hysterisch om ze te zien ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
Smart_ass, jij gaat ook als een mongeaul rennen naar het hek op 9 september?
Aha, nou, 1e keer voor mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor Coldplay bedoel je? Nja het wordt de derde keer, dus zo hysterisch om ze te zien ben ik niet.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
geen idee wat dat woord inhoud maar ik zet maar smiley
Ja maargoed, hoe actief doet een publiek mee bij Coldpay? Er komt heus geen pit ofzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, nou, 1e keer voor mij.
Maar sinds Sonisphere wil ik alleen nog maar ik het veld en voornamelijk vooraan. Daar doet het publiek het meeste actief mee.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dagdag, ik was toch duidelijk dat, nadat je met Camilla bent vreemd gegaan, ik niks met je te maken wil hebben.
toevallig beslis ik over dagdagpuntenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dagdag, ik was toch duidelijk dat, nadat je met Camilla bent vreemd gegaan, ik niks met je te maken wil hebben.
Hoeveel punten zou dit me kosten dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
toevallig beslis ik over dagdagpunten
Ik kan je leven maken of breken
NEuh, voor het pitten kom ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maargoed, hoe actief doet een publiek mee bij Coldpay? Er komt heus geen pit ofzo.
Of mag ik ze inwisselen voor joehoejoehoepunten?quote:
moet even navragen, reken maar rond de 630quote:
Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest. Mja, ik zie toch niets, ben gewoon te klein. Maar om nou al heel vroeg te komen om vooraan te kunnen staan, daar heb ik eigenlijk ook geen zin in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NEuh, voor het pitten kom ik ook niet.
Maar het zingen en meebewegen, springen etc.![]()
Op de tribune en achter in het veld als je dan meeschreeuwt en springt ben je de enige.
Wat zit er behalve in aardbeien nog meer in aardbeiensalade?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Aardbeiensalade met patatjes en mayonaise
Wat een combinatie. Ik wil pindasoep eten, maar ik heb geen zin om dat helemaal zelf te gaan maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Aardbeiensalade met patatjes en mayonaise
Salade.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit er behalve in aardbeien nog meer in aardbeiensalade?
Flabberquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef IQM het volgende:
't Is vrijdagmiddag.
[ link | afbeelding ]
Willekeurig Vleesch CCLV
Vind het wel een toffe site.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Flabber
Ik plakte op die site toen ik nog jong was
Ancilla Tilia is wel echt bloedjegeilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind het wel een toffe site.Sowieso was het altijd al de betere met filmpjes en linkjes enzo, maar ze maken sinds kort ook zelf filmpjes. Met Britt
en Ancilla
.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag bestaat de SC 1 jaar. Dit gaan we uiteraard groots vieren in de KLB Bagger Tent op de Dam in Amsterdam. Hierbij zullen de talentvolle artiesten als Lady Gaga en Paris Hilton optreden. Ook oude bekenden zoals Gas_Turbine, Sackboy, Noorsbloed, Jordy en, als special guest, Mirre zullen hun gezicht even laten zien en bestaat er de mogelijkheid met ze op de foto te gaan en/of een handtekening te vragen.
Toegang tot dit feest is slechts beperkt tot de KLB SC (dus geen ONZ) en kost 300 dagdag punten of 69 euro.
De volgende users kunnen overigens gratis toegang krijgen tot dit evenement door het tonen van hun borsten: Wolvendagen, Breathtaking, Smart_ass, Krentenbol, 4EBE, Allure.
Voor deze users is tevens een uniek spelevenement georganiseerd tussen 13:00 en 14:00, te weten: De eerste die Broekpaling ontmaagd krijgt een eervolle vermelding in de KLB SC OP!!!
Aan het eind van de avond is er een schaaktoernooi met niemand minder dan onze eigen schaakkampioen Emimich!
Graag zien we je zondag 5 juli op de dag dat de KLB SC een jaar lang onzin heeft weten te overleven.
Note: Er zijn die dag computers aanwezig die verbonden staan met het internet waardoor je geen moment FOK! hoeft te missen. Tevens is het dan mogelijk diverse .rar bestanden met elkaar uit te wisselen.
quote:
Goede punten!quote:
Dat zien we zondag.quote:
kudt ik moet dagdag-punten bijeenschrapen ik wil wel emimich in levende lijve ontmoetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag bestaat de SC 1 jaar. Dit gaan we uiteraard groots vieren in de KLB Bagger Tent op de Dam in Amsterdam. Hierbij zullen de talentvolle artiesten als Lady Gaga en Paris Hilton optreden. Ook oude bekenden zoals Gas_Turbine, Sackboy, Noorsbloed, Jordy en, als special guest, Mirre zullen hun gezicht even laten zien en bestaat er de mogelijkheid met ze op de foto te gaan en/of een handtekening te vragen.
Toegang tot dit feest is slechts beperkt tot de KLB SC (dus geen ONZ) en kost 300 dagdag punten of 69 euro.
De volgende users kunnen overigens gratis toegang krijgen tot dit evenement door het tonen van hun borsten: Wolvendagen, Breathtaking, Smart_ass, Krentenbol, 4EBE, Fascination, Allure.
Voor deze users is tevens een uniek spelevenement georganiseerd tussen 13:00 en 14:00, te weten: De eerste die Broekpaling ontmaagdt krijgt een eervolle vermelding in de KLB SC OP!!!
Aan het eind van de avond is er een schaaktoernooi met niemand minder dan onze eigen schaakkampioen Emimich!
Graag zien we je zondag 5 juli op de dag dat de KLB SC een jaar lang onzin heeft weten te overleven.
Note: Er zijn die dag computers aanwezig die verbonden staan met het internet waardoor je geen moment FOK! hoeft te missen. Tevens is het dan mogelijk diverse .rar bestanden met elkaar uit te wisselen.
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
BT dacht dat ik cup D had. Daar moest ik om grinniken. [ afbeelding ]
Hoe groot zijn je tieten?quote:
Bt heeft er ook heul geen verstand van!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
BT dacht dat ik cup D had. Daar moest ik om grinniken. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Nog stoerder dan het drie-wolven-shirt!
Hahahaha, die vind ik nog best mooi!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke zwarte makeup zeg, benje soms een wannabe-neger ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je dit groot vindt.
Looooool.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
lol wtf gepwnt door een octopus![]()
![]()
Niet wannabe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lelijke zwarte makeup zeg, benje soms een wannabe-neger ofzo
Het was een grapjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, ik wilde graag neger zijn, en nu ben ik het.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Hihiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
De volgende users kunnen overigens gratis toegang krijgen tot dit evenement door het tonen van hun borsten: Wolvendagen, Breathtaking, Smart_ass, Krentenbol, 4EBE, Fascination, Allure.
Voor deze users is tevens een uniek spelevenement georganiseerd tussen 13:00 en 14:00, te weten: De eerste die Broekpaling ontmaagdt krijgt een eervolle vermelding in de KLB SC OP!!!
Zeker BLOEMKOLUHHH!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:03 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik ga naar de supermarkt en dan koken en dan eten.Joeeeeeeee.
Geachte BobbyBquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Geplamuurd gezicht? Today is a bad day.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Fishnets, Cleavage, AND Upskirt? Today is a Good Day.
[ afbeelding ]
Geachte heer Zotheid,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geachte BobbyB
Er is geen sprake van een tweede ontmaagding, in plaats van "de eerste die" was het verstandiger geweest om te kiezen voor "diegene die".
Met vriendelijke groet,
Zotheid
Afdeling mierenneuken
Fuck.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geachte heer Zotheid,
Naast het schaaktoernoei zal er speciaal voor de afdeling mierenneuken, waarvan onder andere u en IQM deel van uitmaken, een groot dictee zijn. De persoon met de meeste spelfouten krijgt de officiële KLB baggeraer bokaal. De persoon met de minste spelfouten kan oprotten en mag zich nooit meer vertonen in de SC.
Met vriendelijke groet,
De feestcommissie.
Ik zou haar doen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geplamuurd gezicht? Today is a bad day.
Geachte heer/mevrouw,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geachte heer Zotheid,
Naast het schaaktoernoei zal er speciaal voor de afdeling mierenneuken, waarvan onder andere u en IQM deel van uitmaken, een groot dictee zijn. De persoon met de meeste spelfouten krijgt de officiële KLB baggeraer bokaal. De persoon met de minste spelfouten kan oprotten en mag zich nooit meer vertonen in de SC.
Met vriendelijke groet,
De feestcommissie.
Je kan ook niet gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Na een aantal zaken geregeld te hebben gaan we weer naar het strandIs het fucking bewolkt en gaat het onweren
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Na een aantal zaken geregeld te hebben gaan we weer naar het strandIs het fucking bewolkt en gaat het onweren
Dat is juist chillquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
We hebben nog wel gezwommen met onweer om ons heen
Beste heer Zotheid,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
Het doet mij pijn te lezen dat fout gedrag een verheven status geeft. In mijn optiek is dit meer iets voor een vmbo-school, alwaar wij hopelijk boven staan.
Succes met de verdere voorbereidingen van de feestdagen. Ik zal contact opnemen met Dagdag betreffende de overschrijving van de punten.
Met vriendelijke groet,
Zotheid
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
http://gawno.com/2009/05/78-photography-rules/
Hahaha, zo heerlijk droog.
[ afbeelding ]
Zijn gezicht lijkt anders totaal niet op Obama, gemiste kans.quote:
Kan ook door het licht komen, hè.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zijn gezicht lijkt anders totaal niet op Obama, gemiste kans.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beste heer Zotheid,
Na lang beraad hebben we besloten om net buiten de tent een paal te installeren. Deze is bedoeld om tegen aan te zeiken.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
De feestcommissie.
Ik ookquote:
Mede-onweerzemmer representquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
We hebben nog wel gezwommen met onweer om ons heen
Pa-dam-tsjquote:
Hoe heet dat programma?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:13 schreef MouzurX het volgende:
Hoi![]()
Die 2 chickies van dat programma nu op nickelodeon met die geest die wensen vervult zijn echt
Ff opgezocht: genie in the house.quote:
POST DAN OOK PICSquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:13 schreef MouzurX het volgende:
Hoi![]()
Die 2 chickies van dat programma nu op nickelodeon met die geest die wensen vervult zijn echt
Ze hadden haar Mercedes moeten noemen, dat was humor geweest.quote:
Ja, of Suzukiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hadden haar Mercedes moeten noemen, dat was humor geweest.
Of BMW, zou jitze leuk hebben gevondenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hadden haar Mercedes moeten noemen, dat was humor geweest.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, of Suzuki
O, volgens mij is dat weer zo'n grapje waarvan ik alleen de humor inzie
Hoevaak noem je je kind nu Suzuki.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, of Suzuki
O, volgens mij is dat weer zo'n grapje waarvan ik alleen de humor inzie
Wie geeft z'n kind nu een afkorting als naam.quote:
Je moeder. Bobby is een afkorting voor Bob.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoevaak noem je je kind nu Suzuki.![]()
[..]
Wie geeft z'n kind nu een afkorting als naam.
Ja, Japanners ja, maar ze is Amerikaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Mosaburo
*oef dan zien ze er in dat programma toch wel lekkerder uit .. vooral die blonde is nou niet echtquote:
niet, Bobby is de verkleinvorm, geen afkortingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je moeder. Bobby is een afkorting voor Bob.
Zie z'n PI.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet, Bobby is de verkleinvorm, geen afkorting
Als je Christiaan heet en ze maken er Chris van is t een afkorting
Het gaat om het principe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Japanners ja, maar ze is Amerikaan.
Bertha Margaretha Wunibald als voornamen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Wie geeft z'n kind nu een afkorting als naam.
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
Dat maakt niet uit, wij hebben hier ook foute Amerikaanse namen genoegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Japanners ja, maar ze is Amerikaan.
Ik heb geen principes, dus die vlieger gaat niet op, ja!quote:
Ken je al langer dan vandaagquote:
Ik hoopte het al, vandaar die smiley op t eind...quote:
"Pilot Inspector"quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, wij hebben hier ook foute Amerikaanse namen genoeg
Destinyquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, wij hebben hier ook foute Amerikaanse namen genoeg
Maar ik heb wel zo mijn principes en daar moet jij je maar aan houdenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen principes, dus die vlieger gaat niet op, ja!
In principe niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik heb wel zo mijn principes en daar moet jij je maar aan houden
geen plasma hebbenquote:
te laatquote:
[ afbeelding ]
Hoe zou jij kijken als je vlak erna vermoord zou worden?quote:
Intelligent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:50 schreef Marurk het volgende:
Whehe hoe dom is het als je geen Hyves hebt?
tv op de achtergrondquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja
Walde iets anders plakken, zal m weer ff terugzoeken
Cheyenne!!!!!!!!!quote:
Das geen tv, das mn ode computerschermquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:50 schreef gers het volgende:
[..]
tv op de achtergrond![]()
maar als ie weg moet zal ik me post wel editten
Vrolijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als je vlak erna vermoord zou worden?
Hoezo is het dom als je geen hyves hebt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:50 schreef Marurk het volgende:
owquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das geen tv, das mn ode computerscherm
En hij staat in mn fobo, dus op zich maakt t niet echt uit
Moet haar CD maar weer eens zoeken.quote:
Ik heb geen hyves !quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:50 schreef Marurk het volgende:
Ik zeg toch niet dat het dom is. Ik vraag hoe dom het is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo is het dom als je geen hyves hebt?
Ik zou sex and the city kijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
kudt dilemma, vanavond About Schmidt kijken, die ik niet ken of Goodfellas die ik wel ken.
Het is niet dom, enige waar hyves handig voor is, is voor het niet vergeten van verjaardagenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het dom is. Ik vraag hoe dom het is.
Want ik heb nl. geen Hyves maar sommigen zitten nu te pushen dat die lay-out wijziging een reden is om eens een Hyves aan te maken.
HOMO !`11`1``````quote:
Wat is überhaupt een zuto?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves !
En ik heb Cheyenne weggehaald, das geen zuto
auto bedoelde ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is überhaupt een zuto?
Beetje flauw dat je d'r weg haalt.
[ afbeelding ]
Ja, ik bedoelde ook meer; waarom zou het überhaupt dom zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het dom is. Ik vraag hoe dom het is.
Ik zou het niet doen.quote:Want ik heb nl. geen Hyves maar sommigen zitten nu te pushen dat die lay-outwijziging een reden is om eens een Hyves aan te maken.
te jongquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
auto bedoelde ik
Ze is wel leuk, mij een beetje te jong (net als Bt) maar je kan niet alles hebben he.
Dat ook.quote:
OKquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.Ik hou het lekker bij MySpace en last.fm.
Ze tourt of tourde samen met Taylor!quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze tourt of tourde samen met Taylor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat toch echt een Gibson hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze tourt of tourde samen met Taylor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Logisch!quote:
Ze is dan ook muzikantquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef Siniti het volgende:
Ze probeert wel quasi-muzikaal over te komen met die gitaar
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch echt een Gibson hoor.
Dit is Taylor [ afbeelding ]
Ja en waarom dan overal met een gitaar op de foto staan? Is ze soms de Jimi Hendrix van de akoestische gitaar? Durf te wedden dat ze net zo basic speelt als elke andere akoestisch gitaristquote:
D'r zullen vast ook wel shots zijn zonder gitaar, dit waren toevallig de eerste de beste pics die ik kon vindenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja en waarom dan overal met een gitaar op de foto staan? Is ze soms de Jimi Hendrix van de akoestische gitaar? Durf te wedden dat ze net zo basic speelt als elke andere akoestisch gitarist
Neuh, ik pik gewoon toevallig die pics eruit, omdat ik dat ook wel geil vind!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:15 schreef Siniti het volgende:
Het is echt in tegenwoordig om met gitaar op de foto te gaan hé
Dat zegt toch al genoegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
D'r zullen vast ook wel shots zijn zonder gitaar, dit waren toevallig de eerste de beste pics die ik kon vinden
Het is maar waar je je druk om kan maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zegt toch al genoeg
Van Jimi Hendrix zijn bijvoorbeeld amper pics te vinden waar hij poseert met gitaar.
Ik zit erover na te denken om er een KLB-topic over te openen. Dit kan toch niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kan maken._!
ME PENISquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om er een KLB-topic over te openen. Dit kan toch niet.
Van alle echte gitaarhelden is het moeilijk om pics te vinden waar ze met een gitaar poseren en van quasi-muzikale meisjes zijn ze overal te vinden.
Dat is niet poseren, dat zijn foto's gemaakt terwijl hij aan het spelen wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu niet meer zeuren he.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:
Taylor Swift heeft zelfs der gitaar verkeerd om op bovenste plaatje trouwens![]()
Ik zei dat je niet moest zeuren. Het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is niet poseren, dat zijn foto's gemaakt terwijl hij aan het spelen was
Je gaat ballen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Zo, vriendin is thuis, ik ga uit eten!
De ballen.Tot maandag.
Nee, ik heb zo mijn principes. Er is een substantieel verschil tussen poseren met gitaar en gefotografeerd worden wanneer men gitaar speelt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei dat je niet moest zeuren. Het gaat om het idee.
Zulks een liefde tussen jullie twee.quote:
Altijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een liefde tussen jullie twee.
quote:
Eigenlijk nietquote:
Aahnee, kankerdomme bitch!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is überhaupt een zuto?
Beetje flauw dat je d'r weg haalt.
[ afbeelding ]
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Heb net een softijsje op, vandaar.
Jij dan?
Hendrix kon zijn eigen gitaar toch niet tunen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aahnee, kankerdomme bitch!![]()
Ik hekel mensen die zich gitarist noemen en dan gaan spelen zonder de overlengte van de snaren af te knippen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hendrix kon zijn eigen gitaar toch niet tunen?
ik weet hetquote:
Wacht maar tot na de zomervakantie.quote:
Ik meen me wat te herinneren dat hij in een show Eric Clapton die in het publiek stond moest vragen om zijn gitaar te tunenquote:
dan ga ik weer fijn klagenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wacht maar tot na de zomervakantie.
Omg daar ziet ze er echt kansloos uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh, ik pik gewoon toevallig die pics eruit, omdat ik dat ook wel geil vind!
Want pics met negers vind ik minder.
[ afbeelding ]
Minstens vwo met economie 1+2. Dat zou eigenlijk nog niet eens zo verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een belachelijke werkeisen stellen sommige bedrijven zeg..
5 jaar werkervaring voor een flutbaantje waar je vergaderingen mag inplannen en notuleren ...![]()
Zometeen moet je minimaal havo hebben om achter de kassa van de plaatselijke appie te mogen ...
Een heleboel mensen zouden hun boeltje moeten pakken, dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Minstens vwo met economie 1+2. Dat zou eigenlijk nog niet eens zo verkeerd zijn.
Bwhehe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zouden hun boeltje moeten pakken, dan.
Heb ook achter de kassa gezeten![]()
En ik moet zeggen dat er niet zulke vreselijke lichten achter zitten.
Voorbeelden:
- "Wanneer is het de 13e maand?"
- "Ik werk hier nu al 15 jaar, maar ik weet nooit hoe ik de kassa moet afsluiten."
Enzovoort...
Ik vond dat juist handigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ook altijd leuk trouwens hoe je ze in de war kunt krijgen door te zeggen dat je er wel één euro, vijf euro, of 10 cent ofzo bij hebt.![]()
ZIE JIJ OOK EENS EEN KUTJE VAN BINNEN!1!11quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Oh god, dat programma op rtl5 nu kan ik echt niet meer normaal kijken.Ik zie steeds die internal vagina cam voor me.
Touchéquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
ZIE JIJ OOK EENS EEN KUTJE VAN BINNEN!1!11
Everybody knows that the bird is the word!!quote:
A B-B-BIRD BIRD BIRDquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Everybody knows that the bird is the word!!
SURFIN BIRD....BBBBBBBOOPLKLKASLAOOPOBBBAAAAAAAHHHHHHHHquote:
quote:
quote:
Omdat je voor de eerste keer een tiet zag?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef Acinonyx het volgende:
Er verscheen een glimlach op mijn gelaat
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat je voor de eerste keer een tiet zag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |