quote:
Ja?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef Zotheid het volgende:
Bobby!
Je verpeste het.quote:
WHAHA! IN YOUR FACE!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je verpeste het.
Daardoor heb ik nu de lapo niet.
Zal je lerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je verpeste het.
Daardoor heb ik nu de lapo niet.
Daarom gaan we vanavond dan ook uit eten. En nee, niet bij die Woktentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Boh, ik weet echt niet wat ik moet gaan eten straks. Het is in ieder geval best warm om te gaan koken.;(
dus het gaat toch door? waar haal ik je opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom gaan we vanavond dan ook uit eten. En nee, niet bij die Woktent
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus het gaat toch door? waar haal ik je op
wil je nu zeggen dat je van mij houd?quote:
geen idee wat dat woord inhoud maar ik zet maar smileyquote:
Nee dagdag, ik was toch duidelijk dat, nadat je met Camilla bent vreemd gegaan, ik niks met je te maken wil hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus het gaat toch door? waar haal ik je op
Voor Coldplay bedoel je? Nja het wordt de derde keer, dus zo hysterisch om ze te zien ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
Smart_ass, jij gaat ook als een mongeaul rennen naar het hek op 9 september?
Aha, nou, 1e keer voor mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor Coldplay bedoel je? Nja het wordt de derde keer, dus zo hysterisch om ze te zien ben ik niet.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
geen idee wat dat woord inhoud maar ik zet maar smiley
Ja maargoed, hoe actief doet een publiek mee bij Coldpay? Er komt heus geen pit ofzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, nou, 1e keer voor mij.
Maar sinds Sonisphere wil ik alleen nog maar ik het veld en voornamelijk vooraan. Daar doet het publiek het meeste actief mee.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dagdag, ik was toch duidelijk dat, nadat je met Camilla bent vreemd gegaan, ik niks met je te maken wil hebben.
toevallig beslis ik over dagdagpuntenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dagdag, ik was toch duidelijk dat, nadat je met Camilla bent vreemd gegaan, ik niks met je te maken wil hebben.
Hoeveel punten zou dit me kosten dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
toevallig beslis ik over dagdagpunten
Ik kan je leven maken of breken
NEuh, voor het pitten kom ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maargoed, hoe actief doet een publiek mee bij Coldpay? Er komt heus geen pit ofzo.
Of mag ik ze inwisselen voor joehoejoehoepunten?quote:
moet even navragen, reken maar rond de 630quote:
Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest. Mja, ik zie toch niets, ben gewoon te klein. Maar om nou al heel vroeg te komen om vooraan te kunnen staan, daar heb ik eigenlijk ook geen zin in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NEuh, voor het pitten kom ik ook niet.
Maar het zingen en meebewegen, springen etc.![]()
Op de tribune en achter in het veld als je dan meeschreeuwt en springt ben je de enige.
Wat zit er behalve in aardbeien nog meer in aardbeiensalade?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Aardbeiensalade met patatjes en mayonaise
Wat een combinatie. Ik wil pindasoep eten, maar ik heb geen zin om dat helemaal zelf te gaan maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Aardbeiensalade met patatjes en mayonaise
Salade.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit er behalve in aardbeien nog meer in aardbeiensalade?
Flabberquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef IQM het volgende:
't Is vrijdagmiddag.
[ link | afbeelding ]
Willekeurig Vleesch CCLV
Vind het wel een toffe site.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Flabber
Ik plakte op die site toen ik nog jong was
Ancilla Tilia is wel echt bloedjegeilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind het wel een toffe site.Sowieso was het altijd al de betere met filmpjes en linkjes enzo, maar ze maken sinds kort ook zelf filmpjes. Met Britt
en Ancilla
.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag bestaat de SC 1 jaar. Dit gaan we uiteraard groots vieren in de KLB Bagger Tent op de Dam in Amsterdam. Hierbij zullen de talentvolle artiesten als Lady Gaga en Paris Hilton optreden. Ook oude bekenden zoals Gas_Turbine, Sackboy, Noorsbloed, Jordy en, als special guest, Mirre zullen hun gezicht even laten zien en bestaat er de mogelijkheid met ze op de foto te gaan en/of een handtekening te vragen.
Toegang tot dit feest is slechts beperkt tot de KLB SC (dus geen ONZ) en kost 300 dagdag punten of 69 euro.
De volgende users kunnen overigens gratis toegang krijgen tot dit evenement door het tonen van hun borsten: Wolvendagen, Breathtaking, Smart_ass, Krentenbol, 4EBE, Allure.
Voor deze users is tevens een uniek spelevenement georganiseerd tussen 13:00 en 14:00, te weten: De eerste die Broekpaling ontmaagd krijgt een eervolle vermelding in de KLB SC OP!!!
Aan het eind van de avond is er een schaaktoernooi met niemand minder dan onze eigen schaakkampioen Emimich!
Graag zien we je zondag 5 juli op de dag dat de KLB SC een jaar lang onzin heeft weten te overleven.
Note: Er zijn die dag computers aanwezig die verbonden staan met het internet waardoor je geen moment FOK! hoeft te missen. Tevens is het dan mogelijk diverse .rar bestanden met elkaar uit te wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |